بازی چند نفره The Last of Us (لست اف اس)
محمد صادق شجاعی

بازی چند نفره The Last of Us روی ارائه یک تجربه Co-op تمرکز دارد

محمد صادق شجاعی 12 بهمن 1401 بدون دیدگاه
423 بازدید

نیل دراکمن در مصاحبه جدید خود اعلام کرده است که استودیو ناتی داگ قصد دارد در قالب بازی چند نفره The Last of Us (لست اف اس) یک تجربه Co-op ارائه کند.

استودیو Naughty Dog به واسطه آثار بزرگ داستان محور و تک‌نفره از جمله سری The Last of Us و Uncharted شناخته می‌شود. با این وجود استودیو مذکور اخیرا اعلام کرده است که پروژه بعدی آن‌ها یک تجربه چند‌ نفره از سری لست اف اس خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این اثر ارائه نشده و تنها می‌دانیم که بازی چند نفره The Last of Us اثری مستقل بوده، داستان خاص خود را دارد و بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از تمامی ساخته‌های قبلی ناتی داگ است.

با این وجود که چنین ویژگی‌هایی هیجان‌انگیز هستند، اما مواردی بسیاری از همچنان نامشخص باقی مانده‌اند. برای مثال نمی‌دانیم که از بازی چند نفره لست اف اس باید انتظار چه گیم پلی را داشته باشیم. آیا شاهد یک تجربه PvP خواهیم بود یا ناتی داگ به سراغ ارائه اثری Co-op یا بتل رویال می‌رود؟

نیل دراکمن، خالق سری The Last of Us و رئیس استودیو Naughty Dog، اخیرا مصاحبه‌ای با BuzzFeed داشته و در قالب آن برخی از جزئیات بازی چندنفره لست اف اس را بیان کرده است. او نه تنها تاکید کرده که این اثر دارای داستان و شخصیت‌های جدیدی خواهد بود، بلکه گفته است که می‌توانید «در کنار دوست خود وارد دنیای The Last of Us شوید». این گفته نیل دراکمن بدان معنا است که اثر مذکور یک تجربه Co-op خواهد بود. در تصاویر منتشر شده از سوی ناتی داگ هم می‌بینید که دو کاراکتر در حال همکاری با یکدیگر هستند.

بازی چند نفره The Last of Us (لست اف اس)

احتمال وجود مبارزات تیمی در بازی چند نفره The Last of Us

خالق سری لست اف اس در این باره گفته است: «ما بارها اعلام کرده‌ایم که بازی بعدی سری The Last of Us یک تجربه چندنفره است. این اثر جایی خواهد بود که می‌توانید با دوست خود وارد دنیای آن شده و تنش و خشونت را در کنار هم تجربه کنید. بازی چند نفره لست اف اس داستان و شخصیت‌های کاملا جدیدی داشته و در شهری جریان دارد که تا‌کنون آن را نشان نداده‌ایم. این بازی فصل جدیدی از سری The Last of Us محسوب می‌شود.»

ارائه یک تجربه Co-op در قالب بازی چندنفره The Last of Us از بسیاری جهات منطقی خواهد بود. برای مثال در سری لست اف اس همواره شاهد تیم‌های دو‌نفره بودیم که یکی از آن‌ها توسط بازیکنان کنترل شده و دیگری را هوش مصنوعی هدایت می‌کند. بدون شک بازی چندنفره لست اف اس دارای عناصر دیگری نیز خواهد بود. آیا ممکن است چندین تیم دونفره در مقابل یکدیگر قرار بگیرند؟ ممکن است نوعی ساختار پیچیده PvE وجود داشته باشد؟

در حال حاضر بازه زمانی انتشار و پلتفرم‌های بازی چند نفره The Last of Us اعلام نشده است. با این وجود تا زمان انتشار این اثر می‌توانید سریال اقتباسی از مجموعه مذکور را تماشا کنید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.