Anthem
محمدرضا

احتملاً بازی جدید استدیوی BioWare یعنی Anthem از واقعیت مجازی پشتیبانی میکند

محمدرضا 6 دی 1396 بدون دیدگاه
952 بازدید

یکی از مورد انتظارترین بازی هایی که در نمایشگاه E3 به نمایش درآمد و توانست نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کند بازی Anthem، جدیدترین اثر استدیوی BioWare بود. این بازی با حال و هوای فضایی – تخیلی و شبک اکشن ماجراجویی خواهد بود که تیم سازندگان آن عناوین موفقی چون Dragon Age و Mass Effect را در کارنامه ی خود دارند. به نظر میرسد این بازی حالتی چون Open World یا چیزی شبیه آنرا داراست که به بازیکنان این قابلیت را میدهد تا به تنهایی یا به صورت Co-Op به جستجو، کشف و مبارزه در محیط بازی بپردازند.

عکاس استدیوی Bioware یعنی Jay Watamaniuk که به یک مهمانی خصوصی در جمعی از پرسنل استدیوی سازنده ی بازی دعوت شده بود در توئیتر خود عکسی منتشر کرد که روی یکی از درب های ورودی سالن نوشته ی Anthem VR به چشم میخورد، موضوعی که منجر به پخش شایعاتی مبنی بر پشتیبانی این بازی از Virtual Reality شد.

به هرحال ما نیز چشم انتظار استدیوی بازی و دست اندرکاران آن هستیم تا بلکه این شایعه را تبدیل به واقعیت کنند، چرا که با توجه به پیش نمایشی که از گیم پلی بازی دیدیم مطمئناً تجربه ی آن در حالت واقعیت مجازی بسیار لذت بخش و کاملاً جدید خواهد بود و این موضوع میتواند در فروش هرچه بیشتر بازی دخالت مستقیم داشته باشد.

منبع : Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.