دانلود بک آپ بازی The Finals برای PC
دانلود بک آپ بازی The Finals برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی The Finals برای PC

پارسی گیم 24 آذر 1402 12 دیدگاه
15,999 بازدید

دانلود بازی The Finals برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی The Finals

بازی مولتی پلیر جذاب The Finals عنوانی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط استودیو Embark، یکی از شرکت‌های کمپانی Nexon توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی حول ژانر مولتی پلیر تیمی متمرکز است که در محیط‌های تخریب‌پذیر برگزار می‌شوند. در دنیای این اثر، بازیکنان تشویق می‌شوند تا به طور استراتژیک از محیط پویا برای به دست آوردن مزیت استفاده کنند. بازی فاینالز با الهام از The Hunger Games و Gladiator، هیجان یک بازی جنگی نفس گیر را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. الهام گرفتن از ژانر بتل رویال باعث شده تا شاهد نوآوری‌ها و مکانیک‌های خاص فراوانی در این بازی باشیم.

حالت‌های مختلف مولتی پلیر

حالت اولیه بازی که به عنوان Cashout شناخته می‌شود، شامل تیم‌هایی متشکل از سه بازیکن است که برای تکمیل اهداف، مانند باز کردن صندوق‌ها و انتقال آن‌ها به مکان‌های تعیین‌شده برای قرار گیری پول با هم رقابت می‌کنند. این حالت عناصر آشنای شوترهای آنلاین را ترکیب کرده و تیم‌ها را ملزم می‌کند مناطق خاصی را برای انجام اقدامات کنترل کنند. تیم برنده با مقدار پول جمع‌آوری‌شده مشخص می‌شود که از تیم بازنده به دست آمده است. این بازی دارای محیط‌های تخریب پذیر، آیتم‌های انفجاری و توانایی ساخت سازه‌های موقت است که به هر مسابقه المان عمق و غیر قابل پیش بینی بودن را اضافه می‌کند و تنوع را به نمایش می‌گذارد.

شخصی سازی کاراکتر خود

بازیکنان در بازی The Finals شخصیت‌ها را بر اساس مقیاس «سبک»، «متوسط» یا «سنگین» انتخاب می‌کنند که هر کدام دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های متمایز هستند. حالت سبک سرعت و مخفی کاری را در اولویت قرار می‌دهند، حالت متوسط بر روی پشتیبانی و درمان تمرکز می‌کنند، در حالی که حالت سنگین در ضربات بزرگ و قدرت شلیک سنگین برتری دارند. با این حال، بازیکنان این انعطاف‌پذیری را دارند که کاراکترهای خود را سفارشی کنند که امکان استراتژی‌ها و سبک‌های بازی متنوع را در هر کلاس فراهم می‌کند. پس می‌توانید با آزمون و خطای فراوان، دقیقاً شخصیتی که به آن علاقه دارید را در بازی خلق کنید.

تخریب پذیری بالای محیطی

یکی از مکانیک‌های قابل توجه بازی The Finals توانایی نجات هم‌تیمی‌های زخمی شده و احیای آن‌ها قبل از مرگ می‌شود. تأکید بازی بر تخریب پذیری می‌درخشد، و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا برای مزایای تاکتیکی از سقف‌ها و دیوارها عبور کنند و لحظات هیجان انگیزی را در طول مسابقات شدید ایجاد کنند. رنگ‌آمیزی خیره کننده و گرافیک پر جنب و جوش بازی و گزارشگری زنده به سبک مسابقات ورزشی، احساسی فوق‌العاده‌ای از قرار گرفتن در یک مسابقه واقعی ایجاد می‌کند. بازی The Finals تعادلی بین رقابت جدی و تجربه بامزه ایجاد می‌کند، جوهر یک بازی اکشن و سرگرم کننده را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد.

یک شوتر انقلابی و خلاقانه

بازی The Finals با ترکیب منحصربه‌فردی از گیم‌پلی پویا، نبردهای استراتژیک تیم محور و محیط‌های تخریب‌پذیر، در ژانر شلوغ تیراندازی آنلاین و بتل رویال متمایز شده است. ترکیبی از عناصر نوظهور گیم پلی و فضای مسابقه گونه پر جنب و جوش آن را به یک تجربه جذاب و لذت بخش برای بازیکنانی تبدیل می‌کند که به دنبال برداشتی تازه از شوترهای رقابتی هستند. این بازی میلیون‌ها بازیکن در سراسر دنیا را جذب جذابیت‌های خود کرده و موفق شده نقدهای خوبی نیز از سوی منتقدان دریافت کند. اگر به یک بتل رویال حماسی و سرگرم کننده جدید احتیاج دارید، به شما توصیه می‌کنیم که هر چه سریع‌تر The Finals را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Call of Duty Modern Warfare 3 و Farlight 84 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Finals برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 or later 64-bit (latest update)
Processor: Intel Core i5-6600K or AMD Ryzen R5 1600 processor
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti or AMD Radeon RX 580
DirectX: Version 12

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 or later 64-bit (latest update)
Processor: Intel Core i5-9600K or AMD Ryzen 5 3600 processor
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070 or AMD Radeon RX 5700 XT
DirectX: Version 12

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Viewers at home, here’s the news you’ve been waiting to hear: THE FINALS is accepting new contestants, and that means YOU! That’s right, soon the world could be watching YOU tear apart our newest dynamic arenas and seize everlasting fame!
As you know, THE FINALS is the world’s greatest free-to-play combat game show! Our contestants plug in to our virtual world and join teams in escalating tournaments. They fight it out in our beautifully-rendered arenas based on real-world locations that they can alter, exploit, and even destroy. Sure, you can aim and shoot, but contestants that add our carefully curated virtual environments to their arsenal are more likely to advance, so do anything you can imagine in the name of victory! Burn arenas to the ground! Send wrecking balls crashing into your opponents! Don’t just pull triggers – pull down buildings!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چگونه بازی The Finals را دانلود کنم؟

برای دانلود بازی The Finals روی PC باید نرم افزار استیم را نصب کنید و با ساخت حساب کاربری، به دانلود بازی بپردازید. وب سایت پارسی گیم دیتای بازی را با آخرین آپدیت در اختیار شما قرار داده و می توانید با ترافیک نیم بها آن را دانلود کنید.

۱
دانلود بازی The Finals در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی The Finals نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۲
آیا می توان The Finals را آفلاین بازی کنم؟

بازی The Finals به صورت کاملا آنلاین اجرا می شود و نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و نمی توانید این بازی را به صورت آفلاین بازی کنید.

۳
حجم بازی The Finals برای کامپیوتر چقدر است؟

حجم بازی Counter-Strike روی وب سایت پارسی گیم، حدود 10 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند.

۴
آپدیت جدید The Finals را از کجا دانلود کنم؟

پارسی گیم آخرین آپدیت بازی The Finals را در اختیار شما قرار داده و می توانید بدون هیچ مشکلی به دانلود آپدیت بپردازید و آن را با راهنمای نصب موجود در سایت نصب کنید.

۵
آیا بازی The Finals مجانی است؟

بازی The Finals یک عنوان آنلاین کاملا مجانی است و برای همیشه مجانی خواهد ماند. کافی است دیتای بازی را از پارسی گیم با آخرین آپدیت دانلود کنید و شروع به بازی کنید.

۶
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 12 دیدگاه
  • Avatar

    Ergan

    مهمان

    کارت گرافیک من mx 150 هست. این بازی روی این مدل کارت گرافیک اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Bliver در پاسخ به Ergan

      مهمان

      سلام دوست عزیز بله

  • Avatar

    کارو

    مهمان

    چرا برای من ارور انتی چیت میده؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا سلمانی

    مهمان

    سلام خسته نباشید این بازی رو میشه آفلاین پلی داد!!؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Shadow

    مهمان

    من نفهمیدم آخر میشه تو ایران بازی کرد یا نه بعد از ساختن حساب داخل منو می شه ولی به هیچ مچی وصل نمی شه همش time out میشه. کسی تونسته بازی کنه؟ اصلا خودتون امتحان کردید؟ شنیدم که دارن ظرفیت سرور هاشون رو افرایش می دن کم کم شاید بعدا بشه!

    پاسخ دهید
    • Avatar

      bxr در پاسخ به Shadow

      مهمان

      باید با electero وارد شی

  • Avatar

    رضا

    مهمان

    باید با dns وصل بشید چون سرورهای بازی مستقیم وصل نمیشه. اما الان ریجن باز شده و دیگه قفل چین نیستش.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Shadow در پاسخ به رضا

      مهمان

      هر چی داشتم زدم هیچی کار نمی کنه! Time out!

    • Avatar

      امیرحسین در پاسخ به رضا

      مهمان

      الان شما تونستین پلی بدین؟

  • Avatar

    Shadow

    مهمان

    باید اکانت بسازید و نمی دونم چرا مثل بچه آدم نمی گه فقط ارور میده!
    https://www.youtube.com/watch?v=a-RmlmhGGf4
    رفتم تو منوی بازی ولی به سرور ها نمی تونم وصل شم هنوز حتی آموزشی اولش!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Shadow

    مهمان

    امروز نصب کردم و ارور TFLA0002 و 0003 می ده. شما هم همین ارور رو می گیرین؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    حواستون باشه این بازی فعلا برای ریجن چین فعاله و باقی ریجن‌ها نمیتونن بازی کنند. لذا فقط در کشور چین بازی وصل میشه و قابل بازی کردنه

    پاسخ دهید