دانلود بازی Ugly برای PC
دانلود بازی Ugly برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ugly برای PC

پارسی گیم 19 دی 1402 بدون دیدگاه
3,216 بازدید

دانلود بازی Ugly برای کامپیوتر

Ugly یک بازی ماجراجویی دوبعدی است که توسط Graffiti Games منتشر شده است که با عناوینی مانند The Adventures of Chris و Turnip Boy Commits Tax Evasion شناخته می‌شود. در این بازی منحصر به فرد، بازیکنان سفری را در یک خانه متروکه پر از رازها و خاطرات سرکوب شده آغاز می‌کنند. Ugly اثری در سبک پلتفرمر و حل پازل را با مکانیک آینه محور متمایز ترکیب می‌کند. این بازی به موضوعاتی مانند تروما، مکانیسم‌های مقابله ناسالم و روابط پیچیده بین والدین و فرزندان می‌پردازد. حضور المان‌های داستانی بسیار تاریک با فضایی کارتونی و گیم پلی ای سرگرم کننده، قطعاً یک اثر خاص ساخته است.

داستان بازی با یک شخصیت دماغ گنده شروع می‌شود که در محیطی دلگیر از خواب بیدار می‌شود و به زندگی تنها و پریشان می‌پردازد. همان‌طور که پیشرفت می‌کنید، به یک قصر مجلل و در عین حال پوسیده منتقل می‌شوید و جلوه‌های بصری بازی داستانی جذاب را بدون نیاز به دیالوگ بیان می‌کنند. صحنه‌های درد و غم و اندوه به طرز ماهرانه‌ای از طریق عمارت ویران شده به تصویر کشیده می‌شود و به بازیکنان نگاهی اجمالی به گذشته پر دردسر قهرمان داستان می‌دهد. برای کاوش در قصر و کشف منبع رنج قهرمان داستان، بازیکنان به یک آینه جادویی مجهز شده‌اند که شامل تعدادی از خلاقانه‌ترین مکانیک‌های سبک پلتفرمر سال است.

با پیشروی در بازی، به سرعت مشخص می‌شود که قهرمان داستان، یک شاهزاده بوده که در خانواده‌ای وسواسی به دنیا آمده است و او به دلیل ظاهر غیرمتعارف خود مظهر شرمساری پدرش بوده است. عمارت مملو از پرتره‌ها و مجسمه‌های بی شماری از نجیب زاده متکبر است که بر منبع رنج شاهزاده تأکید می‌کند. در طول بازی، بازیکنان می‌توانند خاطرات مخفی پنهان شده در نقاط مختلف قابل تعامل روی نقشه را کشف کنند. هر یک از این نقاشی‌هایی که با شکل مداد رنگی‌های تیره کشیده شدند، نگاهی اجمالی به دوران کودکی دردناک و بسیار سرد شاهزاده دارد و جمع‌آوری آن‌ها برای دستیابی به جایزه 100% و تکمیل کامل بازی ضروری هستند.

مکانیک مرکزی گیم پلی حول آینه جادویی می‌چرخد. این آینه به بازیکنان این امکان را می‌دهد که یک کپی آینه‌ای از شاهزاده ایجاد کنند، حرکات آنها را منعکس کند اما برخلاف شاهزاده واقعی قادر به عبور از اجسام جامد باشد. این انعکاس آینه می‌تواند بر روی محور X یا Y حرکت کند، بسته به اینکه آینه در کجا قرار می‌گیرد. بازیکنان می‌توانند بین شخصیت خود و انعکاس آینه جابه‌جا شوند، مگر زمانی که آینه روی رنگ صورتی قرار گیرد. این مکانیک منحصر به فرد اساس پازل‌های بازی را تشکیل می‌دهد و چالش‌های فضایی و منطقی پیچیده‌ای را ارائه می‌دهد. خلاقیت این مکانیک، قطعاً چیزی است که عاشقان ژانر پازل انتظار آن را داشته‌اند.

در حالی که معماهای Ugly می‌توانند چالش برانگیز باشند، بازی نکات اختیاری را ارائه می‌دهد که می‌توان آنها را در منو تغییر داد. موسیقی Ugly نقش حیاتی در روایت بازی دارد و عمق احساسی را به صحنه‌ها می‌بخشد. موسیقی متن متناوب بین ملودی‌های ملایم و جلوه‌های صوتی شدید، حال و هوای بازی را بهبود می‌بخشد. اشعار گاه به گاه در موسیقی نکاتی را در مورد گذشته شاهزاده، به ویژه در رابطه با مادرش ارائه می‌دهد. این بازی داستان قانع‌کننده‌اش را از طریق ابزارهای غیرمتعارف روایت می‌کند و بر اهمیت وقت گذاشتن، آرامش و لذت بردن از تجربه تأکید می‌کند. پس تجربه این اثر خارق‌العاده و فکری را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hidden Through Time 2 Myths and Magic و Cry Babies Magic Tears The Big Game را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ugly برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Requires a 64-bit, Dual Core 3.0GHz processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 10, 11, or 12 compatible card
Storage: 11 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 or 11
Processor: Dual Core Intel i5 and above
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 700 series or greater
DirectX: Version 11
Storage: 11 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In this dark and twisted fairytale, nothing is as it seems. Explore the desolated recesses of a tormented nobleman’s mind as you progress through challenging puzzle rooms and topple towering bosses in this reflective puzzle platformer. Use an innovative mirror mechanic to create a shadowy reflection of yourself that you can swap places with to solve puzzles and make your way around this wicked place full of secrets and awash in tragedy. It will take logic and skill alike to survive this perilous journey of self-reflection.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.