دانلود بازی Shakedown Hawaii برای PC
دانلود بازی Shakedown Hawaii برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shakedown Hawaii برای PC

پارسی گیم 21 آذر 1399 بدون دیدگاه
8,316 بازدید

دانلود بازی Shakedown Hawaii برای کامپیوتر

بازی‌های نسل اولیه، شاید از گرافیک چندان جالبی برخوردار نبودند، اما داستانی مهیج و ادامه‌دار را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند. اگر فکر می‌کنید در قرن 21 و با وجود تجهیزات و سیستم‌های بروز دیگر خبری از آن دسته بازی‌های پیکسلی خبری نیست، سخت در اشتباهید. برخی از استودیوها گیم پلی‌های جذابی را در قالب طرحی قدیمی روایت می‌کنند که برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان جذاب و سرگرم‌کننده است. اگر دلتان برای بازی‌های کنسول‌های قدیمی مانند شورش در شهر تنگ شده و یا آنکه دوست دارید محیطی مشابه را بار دیگر تجربه کنید، بازی Shakedown Hawaii می‌تواند برای هرکسی هیجان‌انگیز باشد؛ این محصول که توسط توسعه دهندگانی از استودیو Vblank Entertainment طراحی شده است می‌تواند علاقه‌مندان به گیم پلی‌های اکشن و ماجراجویی را برای مدت‌ها درگیر داستانی فوق‌العاده کند. بازی از جایی آغاز خواهد شد که یک مرد تاجر به دلیل سرمایه‌گذاری در مکان‌های نامناسب، کار و سرمایه خود را ازدست‌داده است و در حال حاضر با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کند. با اینکه او در فروشگاه‌های دیجیتالی و برنامه‌های اینترنتی حضور پررنگ داشته اما بازهم نتوانسته پول خود را دوچندان کند و اکنون به نظر آخر راه را به چشم دیده است.

اما این داستان برای شما اول راه است، چرا که باید برای بازگرداندن شکوه و جلال این تاجر ورشکسته تمام تلاشتان را به کار گرفته و دست به هر کاری که نیاز است بزنید، حتی مبارزه به‌صورت علنی. Shakedown Hawaii در یک جزیره روایت می‌شود که به‌صورت جهان باز با گرافیکی به سبک 16 بیتی و یک‌چشم انداز از بالابه‌پایین در دسترس خواهد بود. چیزی بیش از 200 ساختمان قابل‌دسترسی و یک محیط تخریب پذیر پیشروی شما خواهد بود. به هر روش که احساس می‌کنید مناسب است، سعی کنید تا کسب‌وکارهای دیگر را به نابودی کشانده و برای به دست آوردن سرمایه ازدست‌رفته، از دیگر کسب‌وکارها باج‌خواهی کنید و به‌نوعی تیم مافیایی خود را ایجاد کنید. می‌توانید به‌واسطه مینی گیم ها، خریدوفروش املاک و مستغلات در بازاری که همیشه نوسان دارد یا دزدیدن اتومبیل‌ها و غارت فروشگاه‌ها بار دیگر پول‌ها را برای سرمایه‌گذاری و تبدیل‌شدن به قدرت برتر جمع‌آوری کنید.

علاوه بر حالت داستانی و جذاب، بخش آرکید و هیجان انگیزی نیز تعریف شده است که بازیکن می‌تواند از مأموریت‌ها برای گشت‌وگذار در نقشه و اخاذی از مشاغل محلی لذت ببرد؛ اما این کار با دست‌خالی امکان‌پذیر نیست پس می‌توانید از سلاح‌های مختلف برای ایجاد هرج‌ومرج استفاده کنید. با جستجو و انجام مأموریت‌های مختلف، شاهد المان‌های متنوعی از بازی‌های مشابه جهان باز همچون GTA Vice City در گیم پلی هستیم. اگر از علاقه‌مندان به این نوع بازی‌های اکشن و ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی چون Fallback Uprising و Broforce را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shakedown Hawaii با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® XP / Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 1GHz processor
Memory: 256 MB RAM
Graphics: Pixel Shader 2.0 and Vertex Shader 2.0
DirectX: Version 9.0
Storage: 150 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The entire island is up for grabs… or at least, could be with the right business model. Shakedown Hawaii combines open world action and empire building. Build a “legitimate” corporation by completing open world missions, acquiring businesses, sabotaging competitors, “re-zoning” land, and shaking down shops for protection money.
Shakedown Hawaii parodies big business, and the most absurd business practices that go alongside. You’re the CEO, and questionable subsidiaries, misleading ads, fine print, hidden service fees, and marketing spin are the tools of your trade.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.