دانلود بازی The Last Door Season 2 برای PC
دانلود بازی The Last Door Season 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Last Door Season 2 برای PC

پارسی گیم 5 اسفند 1400 بدون دیدگاه
2,498 بازدید

دانلود بازی The Last Door Season 2 برای کامپیوتر

بازی‌های ساده و معمایی که توسط استودیوهای کوچک و مستقل ساخته می‌شوند، هم تنوع بالایی دارند و هم تجربه‌های کوتاه و لذت بخشی را به خوردمان می‌دهند. تعداد زیادی از این بازی‌ها با سبک و سوژه‌های مختلف در بازار وجود دارد که می‌تواند برای سلایق مختلف جذاب و سرگرم‌کننده باشد. بازی The Last Door Season 2 از استودیو The Game Kitchen عنوانی معمایی و ماجرایی بوده که با وجود دنیای ساده و پیکسلی دوبعدی‌اش، روایت جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را برای شما آماده کرده است.

این بازی که شماره دوم سری محسوب می‌شود، ادامه داستان‌های شماره قبلی را پیش گرفته و ماجراهای دکتر Wakefield را وارد پنجره جدیدی می‌کند. این دکتر در جست‌وجوی یکی از بیمارانش که به شکل مرموزی ناپدید شده، ماجراهای پرمخاطره و مرموز زیادی را پشت سر خواهد گذاشت و شما نیز در این مسیر، همراهش هستید. وجود عناصر لاوکرفتی، اتمسفر گیرا و تاریکی را فراهم کرده و به مرموز بودن روایت داستانی بازی کمک شایانی می‌کند. این بازی شامل 4 فصل جدید بوده که رازهای بسیاری در هر کدام برملا می‌شود.

گیم پلی در سبک ساده Point & Click طراحی شده و محیط‌های پیکسلی و دوبعدی بازی، به روان اجرا شدن آن روی سیستم‌های قدیمی کمک می‌کند. شما در طول مراحل مختلف باید آیتم‌های مخفی را پیدا کرده، در محیط گشت‌وگذار کنید و با عبور از موانع و پازل‌ها، به سرانجام این داستان مرموز برسید. در طول مسیر ممکن است وقایع هولناکی برای شما آشکار شود و رازهای تاریکی از ناپدید شدن بیمار روانی خود درک کنید. آیا می‌توانید این ماجرا را به سرانجام برسانید یا خودتان در عمق دیوانگی غرق خواهید شد؟

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Binding of Isaac و Death’s Door را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Last Door Season 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Pentium 4 or greater (SSE2 Compatible)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DX9 compatible
DirectX: Version 9.0
Storage: 300 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP or later
Processor: Pentium 4 or greater (SSE2 Compatible)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX9 compatible
DirectX: Version 9.0a
Storage: 300 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Season 2 of the award-winning hit The Last Door, delve further into the madness of the Veil as Dr. John Wakefield, psychiatrist to Season 1’s protagonist Jeremiah Devitt. Setting out in search of his client who has mysteriously vanished, Wakefield is soon drawn into the haunting web of forbidden knowledge, madness, and a much deeper conspiracy hiding it all than he ever could have imagined. As his search takes him beyond England, will he find his missing client? Or will he merely find that he, too, is about to become lost in the search for the Last Door?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.