دانلود بازی Turnip Boy Commits Tax Evasion برای PC
دانلود بازی Turnip Boy Commits Tax Evasion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Turnip Boy Commits Tax Evasion برای PC

پارسی گیم 4 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,936 بازدید

دانلود بازی Turnip Boy Commits Tax Evasion برای کامپیوتر

بازی‌های مستقل طی 10 سال اخیر دچار تغییر و تحولات زیادی شده و افراد زیادی فهمیدند که می‌توانند بدون استفاده از کمک ناشران بزرگ و سودجو، بازی‌های خود را ساخته و به راحتی به بازار بفرستند. شاید در بسیاری از این بازی‌ها گرافیک خیره کننده و پیچیدگی‌های زیادی به کار نرفته باشد، ولی نباید اوج خلاقیت و عشقی که درون آن‌ها قرار دارد را خیلی دست کم گرفت. بازی Turnip Boy Commits Tax Evasion یکی از این عناوین خاص و جالب است که به تازگی توسط تیم کوچک Snoozy Kazoo ساخته شده و قرار است تا دنیای دیوانه‌وار و فراموش نشدنی‌ای را برای مخاطبان کنجکاوش به تصویر بکشد.

موضوع اصلی بازی Turnip Boy Commits Tax Evasion در رابطه با یک شلغم کارتونی است که از پرداخت مالیات خود امتناع کرده و حالا نیز از جامعه شلغم‌ها اخراج شده است. گیم پلی و گرافیک این بازی در حین سادگی کامل، به شدت تأثیر گذار و سرگرم کننده به مخاطب ارائه می‌شوند. در کنار زمان کوتاه بازی، داستانی عجیب و سورئال در پس زمینه اتفاق میفتد که اگر به آن توجه کنید، قطعاً حیرت زده خواهید شد. داستان اصلی بازی پر از کلیشه‌های تکراری بازی‌های مستقل بوده که پر از اشارات مختلف و تمسخر محصولات سرگرمی دیگر دارد. با این حال اتفاقات پنهانی در دنیای بازی رخ می‌دهند که باید آن‌ها را در نظر گرفت.

دنیای کارتونی Turnip Boy Commits Tax Evasion پر شده از شخصیت‌های بامزه و خنده داری که همگی یک نوع سبزیجات هستند. شما با این افراد ارتباط برقرار کرده و داستان جالب بازی را پیش خواهید برد. گیم پلی این بازی آن‌چنان چیز عجیب و پیچیده‌ای نیست. تعدادی پازل استاندارد در بازی پخش شده‌اند و شما با مقدار تفکر می‌توانید به راحتی به حل آن‌ها بپردازید. چیزی که Turnip Boy Commits Tax Evasion را تبدیل به یک بازی فوق‌العاده سرگرم کننده کرده، تجربه نهایی از یک دنیای دیوانه‌وار است که به طور قطع تا مدت‌ها از یاد شما نخواهد رفت. پس همین حالا دست به کار شده و این بازی زیبا را دانلود کنید.

بازی Turnip Boy Commits Tax Evasion یک پازل ماجراجویی متفاوت است. این بازی شما را در دنیایی عجیب و متفاوت که پر از سبزیجات سخنگو شده قرار می‌دهد. شخصیت اصلی بازی یک شلغم است که مالیات خود را پرداخت نکرده و باید از دست مأموران مالیات فرار کند. این سناریو، باعث خلق لحظات به شدت خنده دار و فراموش نشدنی‌ای در این بازی شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Epiphany City و Blast Brigade Vs The Evil Legion Of Dr Cread را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Turnip Boy Commits Tax Evasion برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft® Windows® 10
Processor: 1.2GHz processor (Intel Core i5 and up)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 10, 11, or 12 compatible card
DirectX: Version 10
Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft® Windows® 10
Processor: Dual Core Intel i5 and above
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 700 series or greater
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Take control of an adorable turnip who happens to be an absolute menace to society. After failing to pay taxes and getting evicted from your home, you must go on an epic quest to pay back your massive debt to Mayor Onion. Garden tools to solve plantastic puzzles, meet eccentric vegetables and fruits, and take on treacherous fights against animals both big and small. Along the journey uncover what’s spoiling this garden community and rise to tear down the corrupt vegetable government!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.