دانلود بازی Wingspan Oceania Expansion برای PC
دانلود بازی Wingspan Oceania Expansion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wingspan Oceania Expansion برای PC

پارسی گیم 1 دی 1402 بدون دیدگاه
2,526 بازدید

دانلود بازی Wingspan Oceania Expansion برای کامپیوتر

بازی جذاب و آرامش بخش Wingspan اثری از نظر بصری خیره کننده است که توسط Elizabeth Hargrave طراحی و توسط Stonemaier Games منتشر شده است. این عنوان به دلیل تم منحصر به فرد، گیم پلی استراتژیک و اجزای زیبای خود به سرعت محبوبیت پیدا کرد. بازی حول محور پرنده نگری و جمع آوری پرندگان می‌چرخد و بازیکنان را وارد دنیای پرنده شناسی می‌کند. هدف این است که مجموعه‌ای متنوع از گونه‌های پرندگان را با هدف ایجاد چشمگیرترین و متعادل‌ترین زیستگاه به حفاظت از حیات وحش شخصی خود جذب کنید. این بازی موفق شده تا حس و حال آرامش دقیقی را از این فعالیت درون خود خلق کند.

این بازی با 170 کارت پرنده منحصر به فرد ارائه می‌شود که هر کدام تصویر زیبایی از گونه‌های پرنده واقعی را نشان می‌دهد. همچنین یک برج به شکل خانه پرنده و تعداد زیادی تخم مرغ نشان دهنده پول بازی در این عنوان وجود دارد. بازیکنان با مجموعه‌ای محدود از منابع شروع می کنند و به تدریج با به دست آوردن کارت‌های پرنده، پرندگان خود را گسترش می دهند که هر کدام توانایی ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. پرندگان در زیستگاه های مختلفی مانند جنگل ها، علفزارها و تالاب ها دسته بندی می شوند و بازیکنان به صورت استراتژیک با آنها در این زیستگاه ها بازی می کنند تا کارایی آنها را بهینه سازی کنند.

بسته الحاقی جدید Oceania Expansion بر روی ساکنان پرندگان منطقه اقیانوسیه تمرکز دارد و پرندگان منحصر به فرد و الهام‌بخشی را که در استرالیا، نیوزلند و جزایر اطراف آن یافت می‌شود، به نمایش می‌گذارد. این بسته الحاقی به طور یکپارچه با بازی پایه ادغام می‌شود و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا کارت‌های پرنده اقیانوسیه را با کارت‌های موجود ترکیب کنند و یک ماجراجویی پرنده نگری گسترده‌تر و متنوع‌تر ایجاد کنند. بازیکنان اکنون می‌توانند یک ماجراجویی پرنده نگری حتی فراگیرتر را آغاز کنند و در عین حال به یک هدف معنادار کمک کنند. تجربه این اثر جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wingspan European Expansion و Wingspan Special Edition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wingspan Oceania Expansion برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Microsoft® Windows® 7 / 8 / 10 64 Bit
Processor: i5-2430M
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GT540
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In the adaptation of the award-winning Wingspan: Oceania Expansion embark on a journey through the breathtaking lands of Oceania. Learn about birds from around Australia and New Zealand and all-new resources and mechanics that will enrich your adventure of creating a wildlife preserve. Birds from the Oceania region await you in the second expansion to Wingspan. Get to know them better with interesting facts written on cards and recordings of their real sounds. Many of them have brand new skills, including a yellow ‘end game’ ability that activates when the game is over.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 1.88 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.