دانلود بازی Wingspan Special Edition برای PC
دانلود بازی Wingspan Special Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wingspan Special Edition برای PC

پارسی گیم 31 خرداد 1400 بدون دیدگاه
4,954 بازدید

دانلود بازی Wingspan Special Edition برای کامپیوتر

کارت بازی در بازی‌های ویدیویی همیشه محبوب بوده و می‌توان گفت این محبوبیت تا ابد ادامه خواهد یافت. حال سازندگان برای اینکه در این سبک، عناوین مختلف و متنوعی ارائه دهند، باید خلاقیت نشان داده و دست به نوآوری بزنند. بازی Wingspan Special Edition از استودیو Monster Couch عنوانی در همین سبک است که محوریتش، پرندگان و مطالعه روی آن‌ها است.

شما در نقش فردی هستید که علاقه بسیار زیادی به پرندگان مختلف دارد. همچنین شما رفتارها و ویژگی‌های آن‌ها را مطالعه می‌کنید و راجع به آن‌ها تحقیقات فراوانی انجام می‌دهید. هدف شما در بازی این است که با توجه زیست بومی که در اختیاردارید، پرنده‌های مناسبی را که در قالب کارت‌ها وجود دارند، پیداکرده و به سمت خود جذب کنید. هر پرنده‌ای که با شرایط محیط زیستی شما سازگارتر باشد، کار شما را ساده‌تر می‌کند و باعث می‌شود تخم‌گذاری برای آن‌ها ساده‌تر باشد.

در بازی بیش از 170 مدل پرنده مختلف وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهند، برای مثال شاهین مهاجم است و حمله می‌کند و غازها گروه تشکیل داده و کنار هم حرکت می‌کنند. همه‌چیز بسته به محیط زیستی دارد که پرندگان تصمیم گرفته‌اند در آن سکونت کنند و شما باید با توجه به آن، بهترین گونه را در هر راند جذب کنید و کارت‌ها آن‌ها را پیدا کنید. توضیحات هر پرنده، قابلیت‌ها و سازگاری‌اش در کارت آن‌ها با جزییات بالایی نوشته‌شده تا بازی برای هر بازیکنی، قابل‌درک باشد. در بخش چندنفره بازی هم می‌توانید در کنار 4 نفر دیگر هم‌زمان بازی کرده و لذت ببرید.

نسخه Special Edition بازی، علاوه بر بازی اصلی، موسیقی زیبا و آرامش‌بخش آن را هم به‌صورت جداگانه در اختیار شما قرار می‌دهد. موسیقی یکی از عناصر قوی و زیبای Wingspan است و سازندگان نیز با هوشمندی کامل در این نسخه، آن را در اختیار شما قرار داده‌اند تا حتی خارج از محیط بازی نیز بتوانید با شنیدنش لذت ببرید. Wingspan تجربه‌ای متفاوت از یک عنوان کارت بازی است که علاقه‌مندان به پرندگان، قطعاً عاشق آن خواهند شد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی RogueBook را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wingspan Special Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® 7 / 8 / 10 64 Bit
Processor: i5-2430M
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GT540
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The officially licensed digital adaptation of Wingspan, the winner of the prestigious 2019 Kennerspiel des Jahres board game award. You are bird enthusiasts—researchers, bird watchers, ornithologists, and collectors—seeking to discover and attract the best birds to your network of wildlife preserves. Each bird extends a chain of powerful combinations in one of your habitats. Each habitat focuses on a key aspect of the growth of your preserves.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.