دانلود بازی Wingspan European Expansion برای PC
دانلود بازی Wingspan European Expansion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wingspan European Expansion برای PC

پارسی گیم 22 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,417 بازدید

دانلود بازی Wingspan European Expansion برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های متفاوت و نسبتاً محبوب در بازی‌های ویدیویی، بازی‌های کارتی بوده که در طول آن بازیکنان با استفاده از انواع کارت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد هر کدام، خودشان را سرگرم می‌کنند. حال سازندگان برای اینکه در این سبک، عناوین مختلف و متنوعی ارائه دهند، باید خلاقیت نشان داده و دست به نوآوری بزنند. بازی Wingspan از استودیو Monster Couch عنوانی در همین سبک است که محوریتش، پرندگان و مطالعه روی آن‌ها است. به‌تازگی بسته الحاقی European Expansion نیز برای بازی منتشر شده و محتوای جدیدی به آن اضافه کرده است.

بازی Wingspan European Expansion
در بسته الحاقی European Expansion قاره جدید اروپا به بازی اضافه شده که در آن مناطق و پرندگان جدیدی را ملاقات خواهید کرد. این پرندگان جدید هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی داشته و صدای ضبط شده آن‌ها به‌عنوان منبعی برای شناسایی در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این استراتژی‌های جدیدی توسط این قابلیت‌های تازه می‌توانید در گیم پلی پیاده‌سازی کنید. موسیقی جدید و دل‌نشینی نیز که مخصوص این بسته الحاقی است در طول بازی همواره همراهتان خواهد بود.

شما در نقش فردی هستید که علاقه بسیار زیادی به پرندگان مختلف دارد. همچنین شما رفتارها و ویژگی‌های آن‌ها را مطالعه می‌کنید و راجع به آن‌ها تحقیقات فراوانی انجام می‌دهید. هدف شما در بازی این است که با توجه زیست بومی که در اختیاردارید، پرنده‌های مناسبی را که در قالب کارت‌ها وجود دارند، پیداکرده و به سمت خود جذب کنید. هر پرنده‌ای که با شرایط محیط زیستی شما سازگارتر باشد، کار شما را ساده‌تر می‌کند و باعث می‌شود تخم‌گذاری برای آن‌ها ساده‌تر باشد.

در بازی بیش از ۱۷۰ مدل پرنده مختلف وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهند، برای مثال شاهین مهاجم است و حمله می‌کند و غازها گروه تشکیل داده و کنار هم حرکت می‌کنند. همه‌چیز بسته به محیط زیستی دارد که پرندگان تصمیم گرفته‌اند در آن سکونت کنند و شما باید با توجه به آن، بهترین گونه را در هر راند جذب کنید و کارت‌ها آن‌ها را پیدا کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Planet Zoo و Let’s Build a Zoo را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wingspan European Expansion با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® 7 / 8 / 10 64 Bit
Processor: i5-2430M
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GT540
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The officially licensed digital adaptation of Wingspan, the winner of the prestigious 2019 Kennerspiel des Jahres board game award. You are bird enthusiasts—researchers, bird watchers, ornithologists, and collectors—seeking to discover and attract the best birds to your network of wildlife preserves. Each bird extends a chain of powerful combinations in one of your habitats. Each habitat focuses on a key aspect of the growth of your preserves.
Wingspan: European Expansion takes you on a journey to another continent. Explore diverse European habitats and meet charming, beautiful birds with new interesting abilities.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.