فورتنایت نینتندو
ارحام ادبخواه

اپیک گیمز از آوردن شخصیت‌های نینتندو به فورتنایت ناامید نشده است

ارحام ادبخواه 21 آذر 1402 بدون دیدگاه
91 بازدید

طبق اطلاعات به دست آمده شرکت نینتندو هیچ وقت برای اضافه کردن شخصیت‌های خود به بازی Fortnite راضی نشده است. اما با این حال شرکت اپیک گیمز هنوز از این قضیه ناامید نشده و تلاش خود را برای به وجود آوردن این همکاری در فورتنایت به کار می‌گیرد.

شرکت اپیک گیمز در طی سال‌های اخیر شخصیت‌ها و فرنچایزهای فراوانی را به بازی فورتنایت آورده و غیرممکن‌های زیادی را ممکن کرده است. آن‌ها در طی چند سال اخیر شخصیت‌هایی نظیر کریتوس، مستر چیف، بتمن، اسپایدرمن و… را به عنوان اسکین به Fortnite آورده‌اند و ظاهرا از این کار سیر هم نمی‌شوند. آخرین تلاش‌های اپیک گیمز حتی به آوردن اسکین امینم به این بازی محبوب منجر شد.

اما با وجود تمامی این موفقیت‌ها و همکاری‌های به وجود آمده، ظاهرا شرکت نینتندو علاقه زیادی به آوردن شخصیت‌های خود به فورتنایت ندارد. ساکس پرسون که رئیس اکوسیستم بازی Fortnite محسوب می‌شود، در طی مصاحبه‌ای که با رسانه Axios داشته از سختی مذاکره با شرکت ژاپنی نینتندو سخن گفته است. ظاهرا آن‌ها نهایت تلاش خود را برای آوردن شخصیت‌هایی نظیر ماریو، پرنسس پیچ، دانکی کنگ، لینک، زلدا، ساموس و… به بازی به کار گرفته‌اند، اما تا به حال موفقیتی حاصل نشده است.

پرسون در این باره توضیح می‌دهد که آن‌ها تلاش‌های زیادی برای ایجاد این همکاری کرده‌اند، ولی کار به جایی نبرده‌اند. او توضیح می‌دهد که اپیک گیمز و نینتندو هرکدام سیاست‌های خاص خود را دارند که حاضر نیستند زیر آن بزنند. اما پارسون امیدوار است که یک روز این همکاری را به وجود آورد و ماریو و سایر شخصیت‌های دنیای نینتندو را به فورتنایت آورد. همان‌طور که مشخص است بسیاری از طرفداران و گیمرها از به وجود آمدن چنین همکاری هیجان انگیزی به وجد خواهند آمد.

فورتنایت نینتندو

نینتندو از Fortnite بزرگ‌تر است

نکته عجیبی که وجود دارد این است که اپیک گیمز تقریبا هرآنکه خواسته را وارد بازی Fortnite کرده است. ایندیانا جونز، جان ویک، ریک، مورتی، ایلوی و حتی پیتر گریفین از انیمشین فمیلی گای هم راه خود را به بازی مورد بحث پیدا کردند و به عنوان اسکین در دسترس قرار گرفته‌اند. اما این موضوع که چرا شرکت نینتندو حاضر به برقراری چنین ارتباطی نیست هنوز شفاف‌سازی نشده است.

با این حال جالب است بدانید که کیت الیس، مدیر روابط عمومی سابق نینتندو، در این باره اظهار نظر جالبی کرده است. او در این باره توضیح می‌دهد:« آن‌ها (نینتندو) به فورتنایت نیازی ندارند. آن‌ها از Fortnite بزرگ‌تر هستند. کارهایی که آن‌ها انجام می‌دهند از Fortnite بزرگ‌تر است. آن‌ها در طی دهه‌ها این شخصیت‌ها و مجموعه‌ها را درست کردند تا به نطقه‌ای برسند که فیلم ماریو یک میلیارد دلار بفروشد و نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول باشد.»

الیس ادامه می‌دهد:«شخصیت‌های نینتندو می‌توانند به ده‌ها کاراکتر دیگر بپیوندند که همگی یک کار را انجام می‌دهند. آن‌ها همگی شروع به تیراندازی به بقیه می‌کنند که درست در مقابل سیاست‌های نینتندو قرار دارد. این موضوع منطقی به نظر نمی‌رسد. این همکاری هیچ وقت شکل نخواهد گرفت.

اما با وجود تمامی این بحث‌ها، ظاهرا اپیک گیمز هنوز امید خود را از دست نداده و قصد دارد باز هم در این مسیر تلاش کند. نظر شما در مورد همکاری فورتنایت و نینتندو چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.