یحیی رحیمی

اطلاعات کامل Ghost of Tsushima منتشر شد: سامورایی در جدال با اشغال گرها

یحیی رحیمی 22 خرداد 1397 بدون دیدگاه
925 بازدید

سونی صبح امروز کنفرانس E3 خود را در شهر لس‌آنجلس آمریکا میزبانی کرد و بالاخره موفق به کسب اطلاعات کامل بازی Ghost of Tsushima آخرین ساخته استدیو Sucker Punch بودیم. ما بالاخره موفق به دیدن گیم پلی بازی شدیم و باید بگوییم که واقعاً فوق‌العاده است. محیط قدیمی و کلاسیک ژاپن و گیم پلی مرگبار بازی بسیار میخکوب کننده بود.

تریلر با نشان دادن یک سامورایی که در حال گذر از جنگل به همراه اسبش است شروع شد. او خم می‌شود و یک برگ را برمی‌دارد و باد آن را با خود می‌برد. متنی روی تصویر پدید می‌آید و می‌فهمیم که روز نهم حمله Mongol ها است و نشان می‌دهد که بازی، داستان را با روایت روزها جلو می‌برد. شخصیت بازی از یک تپه بالا می‌رود و به منطقه Otsuna نگاه می‌اندازد. منطقه‌ای زیبا که گندم‌ها به‌وسیله باد به حرکت درمی‌آیند. سامورایی ما اسبش را صدا می‌زند و شروع به راندن می‌کند.

او سپس به عمق جنگل می‌رود و این همان‌جایی است که نیروهای اشغال گر، در حال کشتن فردی هستند. سه نیرو دشمن به او حمله‌ور می‌شوند اما سامورایی حالت تدافعی به خود می‌گیرد و ضد حمله‌ای مهیب به آن‌ها می‌زند و همه آن‌ها را لت‌وپار می‌کند. بعدازآن است که شخصیت زن داستان به نام Masako سروکله‌اش پیدا می‌شود و سامورایی را Jin صدا می‌کند. آن‌ها به راه خود برای رسیدن به معبدی ادامه می‌دهند و از اکسیرهایی برای مخفی شدن استفاده می‌کنند.

او به داخل خانه‌ای هجوم می‌برد و شروع به گرفتن تجهیزات دشمن می‌کند. در این زمان کند می‌شود و دوربین به دشمنان نزدیک سامورایی حرکت داده می‌شود و همین به Jin فرصت می‌دهد که راهب داخل معبد را نجات دهد. هنگامی‌که معبد نجات پیدا می‌کند، او آنجا را ترک می‌کند؛ اما Masako یک تیر آتشین به راهب شلیک می‌کند و مشخص می‌شود که او خانواده Masako را کشته است.

او در درگیری با سامورایی فریاد می‌زند که راهب را به من بده. گیم پلی در این صحنه با حمله‌های وارده تلفیق‌شده است و بسیار شلوغ است. در بین درگیری آن‌ها،Jin سعی در قانع کردن Masako دارد و به او یادآوری می‌کند که Mongol ها در حال آمدن هستند و آن‌ها دشمن اصلی هستند. هر دو در آخر توسط Mongol ها احاطه می‌شوند اما خود را برای جنگ با آن‌ها آماده می‌کند.

توسعه‌دهنده بازی بیان کرده است که Ghost of Tsushima در سال 1274 میلادی و زمان ژاپن فئودالی روایت می‌شود و داستان کاملاً واقعیت ژاپن را نشان می‌دهد. او در ادامه بیان کرده است که دمو نشان داده‌شده به‌منظور تصوری کوتاه از داستانی است که ما در حال خلق کردن هستیم. او در مورد شخصیت Masako بیان کرده است که او یک سامورایی زن به‌تمام‌معنا است و درگیر تراژدی شخصی به وجود آمده است و همین باعث رابطه او با Jin شده است.

هنوز تاریخ انتشار Ghost of Tsushima مشخص نیست و در حال حاضر می‌توان به تصاویر منتشر یافته و همچنین ویدیو گیم پلی و دوئل بین دو شخصیت اصلی بازی بسنده کرد. همان‌طور که می‌دانید این بازی تنها برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.