یحیی رحیمی

بازی‌های جدید سرویس PS Now معرفی شد: خشونت را با Rage 2 تجربه کنید

یحیی رحیمی 10 آبان 1399 بدون دیدگاه
484 بازدید

سونی به‌تازگی بازی‌های ماه نوامبر سرویس PS Now را معرفی کرده که قرار است این ماه در اختیار کاربران این سرویس قرار گیرد. ازآنجایی‌که کنسول پلی استیشن 5 هم اواسط ماه نوامبر عرضه خواهد شد، این بازی‌ها در اختیار کاربران آن کنسول هم خواهد بود و کاربران جدید قادر به استفاده از آن‌ها خواهند بود.

بر اساس مطلب منتشرشده در وب‌سایت پلی استیشن، بازی‌های F1 2020، Injustice 2، Rage 2،My Time at Portia، Kingdom Come Deliverance و Warhammer Vermintide 2 به‌عنوان بازی‌های ماه نوامبر سرویس پلی استیشن نو معرفی‌شده‌اند. تمامی این بازی‌ها از روز سوم نوامبر برابر با 13 آبان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و باید گفت که بازی Kingdom Come: Deliverance تنها تا تاریخ 3 مه 2021 در دسترس خواهد بود و پس‌ازاین مدت حذف خواهد شد.

PSNow

مهم‌ترین بازی‌های این ماه، Rage 2 و F1 2020 هستند که هر دو تجربه‌ای فوق‌العاده در اختیار گیمر قرار می‌دهد. بازی Rage 2 یک اثر اکشن هیجان‌انگیز است که جهان پس از واقعه‌ای تلخ را نشان می‌دهد و گروه‌هایی به دنبال بقا، موجودیت یکدیگر را به خطر می‌اندازد. هسته‌ی اصلی این بازی را خشونت تشکیل می‌دهد و تجربه‌ی غنی آن قطعاً ساعت‌ها شمارا سرگرم خواهد کرد. بازی F1 2020 هم یک اثر مسابقه‌ای است که بهترین شبیه‌ساز رقابت‌های فرمول یک به‌حساب می‌آید و طرفداران زیادی دارد. تجربه‌ی این بازی به‌صورت آنلاین می‌تواند اوقات هیجان‌انگیزی برای شما بسازد.

دیگر بازی‌های ماه هم بسیار غنی و سرگرم‌کننده هستند که هرکدامشان امتیاز بالایی دارند و سونی انتخاب‌های خوبی داشته است. برای افرادی که با سرویس PS Now آشنا نیستند، باید گفت که این‌یک سرویس مبتنی بر حق اشتراک و مشابه Xbox Game Pass است که با پرداخت مبلغی به‌صورت ماهانه، قادر به استفاده از بازی‌های زیادی بدون پرداخت هزینه‌ی اضافه خواهید بود. سونی هرماه بازی‌های جدید را اضافه می‌کند و تعدادی از بازی‌ها هم حذف می‌شوند.

سرویس PS Now قشر زیادی از بازی‌های کنسول پلی استیشن 3 را ارائه می‌دهد و بهترین گزینه برای تجربه‌ی بازی‌های قدیمی به‌حساب می‌آید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.