Ghost of Tsushima
یحیی رحیمی

Ghost of Tsushima پرفروش ترین بازی انحصاری PS4 در ژاپن

یحیی رحیمی 25 مرداد 1399 بدون دیدگاه
345 بازدید

سونی در طول سالیان گذشته بازی های انحصاری موفقی به بازار عرضه کرده است. از God of War گرفته تا Bloodborne همگی موفقیت زیادی کسب کرده اند. بازی Ghost of Tsushima از جدیدترین انحصاری های پلی استیشن است که توانسته رکوردهای زیادی به جا بگذارد. این بازی فروش فوق العاده در سراسر جهان داشته است اما ژاپنی ها بیشتر از همه شیفته بازی شده اند.

بر اساس آمار منتشر شده توسط فامیتسو، بازی Ghost of Tsushima پرفروش تری انحصاری کنسول پلی استیشن 4 در ژاپن نام گرفته است. نکته قابل توجه آن است که تنها سه هفته از انتشار بازی گذشته است. تنها 330 هزار نسخه فیزیکی در ژاپن به فروش رفته است که بیشتر از هر بازی انحصاری پلی استیشن 4 است. میزان فروش شبح سوشیما پشت سر بازی Marvel’s Spider-Man قرار داشت اما از هفته گذشته تا به حال، فروش بازی آن را به مقام اول کشانده است.

Ghost of Tsushima داستان یک سامورایی در خلال حمله مغول ها به ژاپن را نشان می دهد. او یکی از آخرین بازمانده های نسل سامورایی های معروف است و مسئولیت بیرون کردن دشمن را برعهده دارد. استودیو Sucker Punch Productions از تکنیک های ویژه ای برای ارایه بهترین کیفیت ممکن استفاده کرده است و برای نمونه حالت سینمایی کوروساوا توانسته جلوه ویژه ای به بازی ببخشد. جدا از آن، حالت فوتومود بازی بسیار غنی است.

تا به حال تصاویر زیادی از کیفیت بصری بازی منتشر شده است و افراد زیادی توصیه کرده اند که Ghost of Tsushima را با PS4 Pro و رزولوشن 4K بازی کرد تا بهترین تجربه ممکن به دست آید. در مورد ویژگی های بازی باید گفت: گیم پلی بازی Ghost of Tsushima سرشار از خلاقیت و ویژگی‌های نوین است. جین در لحظه‌ای می‌تواند شمشیر به دست یک‌به‌یک مغول‌ها را نابود کند و در لحظه‌ای دیگر چون یک نینجا به سقف سربازخانه بپرد و حتی کسی صدای پایش را هم نشنود.

بازی شبح سوشیما روی PS4 در دسترس است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.