دانلود بازی Wylde Flowers برای PC
دانلود بازی Wylde Flowers برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wylde Flowers برای PC

پارسی گیم 17 آذر 1402 بدون دیدگاه
664 بازدید

دانلود بازی Wylde Flowers برای کامپیوتر

اگر تابه‌حال آرزوی بازی‌ای داشته‌اید که جذابیت Animal Crossing را با سادگی یک شبیه ساز کشاورزی ترکیب کند، Wylde Flowers، یک بازی ساخت استرالیا را معرفی می‌کنیم که روایتی لذت‌بخش را با کشاورزی و جادو پیوند می‌دهد. Wylde Flowers که به عنوان پادزهری برای ماهیت سنگین برخی از بازی‌های سبک زندگی طراحی شده است، بر ایجاد روابط، روایت داستانی متقاعدکننده و القای جادوی یک جزیره روستایی تمرکز دارد. شخصیت اصلی این بازی، تارا وایلد به جزیره Fairhaven با سؤالاتی در مورد احضار مرموز مادربزرگش، وضعیت مزرعه خانوادگی و کشف یک زیرزمین مخفی باز می‌گردد.

بازی Wylde Flowers چرخشی جادویی به سبک شبیه ساز کشاورزی اضافه کرده و داستان بازسازی مزرعه، ادامه سنت خانوادگی جادوگری و کشف تاریخ جزیره و شهروندان متنوع آن را در هسته اصلی خود قرار می‌دهد. Wylde Flowers با الهام از Animal Crossing و Stardew Valley، با فضای دلپذیر و تمرکز بر داستان سرایی، متمایز است. بازیکنان خود را در حال ایجاد محصولات کشاورزی، دوستی با ساکنان جزیره و به تدریج کشف عناصر جادویی جزیره می‌یابند. گیم پلی خاص بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از روایت لذت ببرند و آن را با سرعت خود کاوش کنند. این موضوع باعث خلق حس آرامش و لذت می‌شود.

چیزی که Wylde Flowers را متمایز می‌کند، شخصیت‌های مختلف آن است که هرکدام کاملاً صداپیشگی دارند و هویت‌های مختلفی را به نمایش می‌گذارند. فراگیر بودن شخصیت‌ها، به روایت احساسی عمق می‌بخشد. بازی به طور یکپارچه بین اهداف مزرعه و شهر در طول روز و ماجراهای جادویی در شب جابه‌جا می‌شود و از هرگونه احساس خستگی یا تکرار جلوگیری می‌کند. Wylde Flowers یک فرار آرام و لذت‌بخش را ارائه می‌کند و بازی‌ای را خلق کرده که در آن بازیکنان می‌توانند استراحت کنند، از گرافیک بصری پر جنب و جوش قدردانی کنند و اجازه دهند استرس دنیای واقعی از بین برود. تجربه‌اش را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Big Farm Story و Epic Chef را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wylde Flowers برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS : Windows 7 (SP1+)
Processor: X64 architecture with SSE2 instruction set support
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX10, DX11, and DX12-capable GPUs
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Play as Tara (she/her), who has just moved to a cute rural island to help out her grandma and the family farm. Get to know a memorable cast of fully voiced characters with intriguing backstories — find friendship or even romance! Relax into your rural lifestyle as you tend crops, care for animals, fish, craft, and more throughout the day. By night, nurture your inner witch as you learn to fly your broomstick, brew potions, control the weather and seasons or even transform into a cat!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.