دانلود بازی Epic Chef برای PC
دانلود بازی Epic Chef برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Epic Chef برای PC

پارسی گیم 23 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,193 بازدید

دانلود بازی Epic Chef برای کامپیوتر

هنر آشپزی چیزی است که سال‌ها باید در آن فعالیت و تلاش کرد تا به سطح بالایی رسید. این هنر برای بسیاری خسته‌کننده و بیهوده و برای بسیاری دیگر لذت‌بخش و جذاب است. حضور این فعالیت در بازی‌های ویدیویی امر عجیبی نبوده و عناوین متعددی با محوریت این سوژه منتشر شده‌اند و هرکدام به نحوه‌ای متفاوت، آشپزی مجازی را در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند. بازی Epic Chef از استودیو infinigon Games عنوانی جدید با محوریت آشپزی بوده که ماجرای داستانی سرگرم‌کننده و جذابی را هم در دل خود جای داده است.

شما در این بازی نقش آشپزی به اسم Zest را خواهید داشت که مسیر خودش را از یک مزرعه کوچک شروع کرده و با رشد محصولات کشاورزی و دام‌پروری، مواد اولیه برای آشپزخانه خودش را پرورش داده و به صاحب یک رستوران موفق و آشپزی مشهور تبدیل می‌شود. گیم پلی بازی ترکیبی از عناوین ماجرایی سوم شخص، مدیریت و همچنین شبیه‌ساز زندگی بوده و محتوای سرگرم‌کننده زیادی را در کنار هنر آشپزی در اختیار شما قرار می‌دهد.

کاراکتر شما می‌تواند در نقاط مختلف شهر که Ambrosia نام دارد گشت‌وگذار کرده و با ملاقات مردم و پیدا کردن خیابان‌ها و محله‌ها، با دنیای بازی بیشتر آشنا شود. علاوه بر این بخش مهمی از بازی به آشپزی اختصاص داشته که با ترکیب مواد اولیه مختلف، می‌توانید غذاهای خوشمزه و جذاب زیادی بپزید. ترکیب گوشت و گیاهان پرورشی خودتان می‌تواند به تعداد زیادی آیتم در منوی رستوران تبدیل شود. هرچه تنوع غذاهای شما بیشتر باشد، مشتریان بیشتری جذب کرده و کسب‌وکار خودتان را ساده‌تر رونق می‌دهید.

مدیریت مزرعه، آشپزخانه و رستوران و همچنین خریداری تجهیزات بهتر از دیگر وظایفی است که بر عهده شما قرار داد. گرافیک و سبک کارتونی و بامزه شخصیت‌ها هم این بازی را لذت‌بخش‌تر کرده‌اند و عناصری از طنز را به ماجراهای این آشپز افزوده‌اند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های I Am Fish و Overcooked! 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Epic Chef با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10: 64-bit
Processor: Intel Core i3-2100 or AMD Phenom II X4 965
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 2GB, or Radeon HD 7850 2GB
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10: 64-bit
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB, or AMD Radeon RX 580 4GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Epic Chef is a story-driven adventure game flavoured with life-sim farming, and crafting elements, blended together into one delicious dish via an interactive cooking experience – all served with a side of humour and elaborate cast of characters inspired by classics such as Mister Ajikko, or the writing of Sir Terry Pratchett. Grab your spatula and start on your journey to become… Epic Chef!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.