دانلود بازی Big Farm Story برای PC
دانلود بازی Big Farm Story برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Big Farm Story برای PC

پارسی گیم 15 مرداد 1401 1 دیدگاه
3,574 بازدید

دانلود بازی Big Farm Story برای کامپیوتر

بازی‌های سبک شبیه‌ساز یکی از ژانرهای محبوب و پرطرفدار در بازی‌های ویدیویی هستند که به‌خصوص استودیوهای کوچک و مستقل در ساخت آن‌ها دست دارند. بازیکن در قالب چنین بازی‌هایی می‌تواند وارد دنیاهایی مجازی و جذاب شده و به انواع شغل‌ها و مدیریت چیزهای متفاوت بپردازد. از کشاورزی گرفته تا مدیریت یک شهر بزرگ و یا خط تولیدی یک کارخانه. بازی Big Farm Story از استودیو Good Game عنوانی جذاب در همین سبک شبیه‌ساز بوده که تجربه شیرینی از کشاورزی در یک دنیای کارتونی را به خوردتان خواهد داد.

شما در این بازی از زندگی آلوده و شلوغ شهری فرار کرده و مزرعه‌ای باصفا و زیبا و رنگارنگ را برای خود دست و پا می‌کنید تا کشاورزی را آغاز کرده و در آرامش لحظات خود را سپری کنید. این مزرعه که از پدربزرگتان به ارث رسیده است در ابتدا چندان مجهز نبوده و باید به مرور آن را توسعه دهید. گیم پلی بازی تلفیقی از شبیه‌سازهای زندگی مثل سری The Sims و همچنین مدیریت منابع است و با گرافیکی رنگارنگ و سه‌بعدی، لحظات لذت‌بخشی را به خوردتان خواهد داد.

شما می‌توانید تمامی وسایل داخل خانه خود را خریداری کرده و شخصی‌سازی کنید، مهارت‌های مختلفی مثل آشپزی، پرورش محصولات و ساخت و ساز ابزارها و… که هر کدام سطح Level کاراکترتان را بیشتر می‌کند و آیتم‌های بیشتری در اختیار او قرار می‌دهد. بخش دیگری از بازی سر و کله زدن با حیوانات دوست‌داشتنی مزرعه است که بسیار بامزه بوده و تجربه شما از بازی را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

گشت و گذار در محیط‌های سرسبز، پیدا کردن مکان‌های مخفی، استفاده از ابزارهای مختلف، پرورش محصولات متفاوت و ملاقات با سایر اهالی روستا تجربه این زندگی مجازی را در بازی Big Farm Story در سطح دیگری از جذابیت قرار می‌دهد. این داستان کشاورزی شما است، در نوشتن آن خلاقیت خود را به خرج دهید و سرگرم شوید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Potion Craft: Alchemist Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Big Farm Story برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10/11
Processor: Dual-Core: 2Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1000 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Get away from the noise and bustle of city life and escape to a living and breathing farm of your very own! When your grandpa mysteriously gifts you his old farm, it’s your time to rebuild it to its former glory. Plant, harvest, and tend your fields, and take care of all your animals. This is your chance to build the farm of your dreams! Discover a small village surrounded by nature and peace. Meet new friends around each corner, learn more about their unique personalities and shape your own community.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    m

    مهمان

    خیلی دوسش داشتم

    پاسخ دهید