دانلود بازی Animal Crossing New Horizons برای PC
دانلود بازی Animal Crossing New Horizons برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Animal Crossing New Horizons برای PC

پارسی گیم 20 اسفند 1399 بدون دیدگاه
14,177 بازدید

دانلود بازی Animal Crossing New Horizons برای کامپیوتر

بازی شبیه‌ساز زندگی Animal Crossing معرف حضور بسیاری از بازیکنان هست. یک بازی با تم کارتونی که در آن شما باید آیتم‌های جدید را پیدا کنید، محصولاتی را پرورش دهید، شهر کوچک خودتان را توسعه داده و بسیاری کارهای دیگر. محبوبیت این بازی به‌سرعت فراگیر شد و استودیو سازنده را برای تازه نگه‌داشتن بازی مصمم‌تر کرد. بسته الحاقی New Horizons که به‌تازگی توسط استودیو سازنده ارائه‌شده است این ماجراجویی‌ها را در یک جزیره متروکه دنبال می‌کند.

در این بسته الحاقی به‌جای آنکه به یک شهر جدید منتقل شوید، بازی را از یک جزیره متروکه شروع خواهید کرد. این به آن معنا است که به‌جای یک خانه، در یک چادر سکونت خواهید داشت و بجای یافتن آیتم‌های مختلف باید آن‌ها را خودتان بسازید. بااین‌حال یاران قدیمی خود که در بازی اصلی همراهتان بودند اینجا نیز حضور دارند تا شما را به زندگی جدیدتان عادت دهند و کمکتان کنند. به‌مرور پس از گذشت چند روز از بازی، جزیره متروکه شما نیز جای خودش را به شهری بزرگ خواهد داد که ساختمان‌های مختلفی دارد و چادر شما هم تبدیل به یک خانه مدرن می‌شود.

افرادی که بازی Animal Crossing را تجربه کرده‌اند با آزادی عملی که در بازی وجود دارد آشنا هستند. شما می‌توانید در نقاط مختلف نقشه قدم بزنید، حشرات، ماهی‌های و صدف‌های مختلف را جمع‌آوری کنید و همچنین فسیل‌های قدیمی را از دل خاک بیرون آورید. با انجام این فعالیت‌ها به‌مرور پول به دست خواهید آورد تا توسط آن خانه بزرگ‌تری برای خود بسازید و دیگر جاهای شهر را نیز توسعه بدهید. امکان شخصی‌سازی محیط طبیعی جزیره نیز در بازی وجود دارد مانند پرورش دادن درختان، ایجاد برکه ساحلی و…

نکته جالبی که در گیم پلی بازی وجود دارد، همخوانی زمان داخل بازی با ساعت واقعی شما است. اگر در طول روز بازی کنید، در بازی نیز روز خواهد بود و همین‌طور این قانون برای شب نیز صدق می‌کند. فصل‌ها نیز با فصل‌های دنیای واقعی شما همخوانی دارد. یکی دیگر از عناصر جدید این بسته الحاقی سیستم Crafting است که به آن اضافه‌شده است و به شما اجازه می‌دهد با جمع‌آوری منابع مختلف، آیتم‌های جدید بسازید و همچنین آن‌ها را نیز ارتقا دهید.

Animal Crossing New Horizons یک تجربه جذاب، لذت‌بخش و مفرح است که هیچ استرس و فشاری را هنگام بازی کردن به شما القا نمی‌کند. برعکس احساس آرامش و سرزندگی را در این دنیای فانتزی و بامزه تجربه خواهید کرد که ارزش زمان شما را قطعاً خواهد داشت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Legend Of Zelda Breath Of The Wild و Harvest Moon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Animal Crossing New Horizons با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی انحصاری Nintendo Switch است و فقط توسط امولاتور Yuzu قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد که با پیشرفت در مسیر بازی این مشکلات کاهش می یابند.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Escape to a deserted island and create your own paradise as you explore, create, and customize in the Animal Crossing: New Horizons game. Your island getaway has a wealth of natural resources that can be used to craft everything from tools to creature comforts. You can hunt down insects at the crack of dawn, decorate your paradise throughout the day, or enjoy sunset on the beach while fishing in the ocean. The time of day and season match real life, so each day on your island is a chance to check in and find new surprises all year round.
Show off your island utopia to family and friends—or pack your bags and visit theirs. Whether playing online* or with others beside you**, island living is even better when you can share it. Even without hopping on a flight, you’ll meet a cast of charming animal residents bursting with personality. Friendly faces like Tom Nook and Isabelle will lend their services and happily help you grow your budding community. Escape to your island getaway—however, whenever, and wherever you want.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.