دانلود بازی The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena برای PC
دانلود بازی The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena برای PC

پارسی گیم 9 بهمن 1398 بدون دیدگاه
11,690 بازدید

دانلود بازی The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena برای کامپیوتر

برخی شخصیت‌ها و داستان‌ها به نوعی خلق می‌شوند که روند آن‌ها در فیلم، کمیک یا بازی‌ها جریان دارد که داستان‌های Riddick از جمله این اثرها است. داستان این شخصیت در کنار کمیک‌های مختلف، حضور پررنگی در بازی‌های کامپیوتری داشته است که با تجربه‌ای جذابی که ارائه می‌کرد، طرفداران زیادی را به این سری بازی جذب کرد. یکی از نسخه‌های این بازی در سال 2009 با نام The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena توسط Atari روانه‌ی بازار شد که ادامه‌ی نسخه‌ی قبلی خود، یعنی Escape From Butcher bay به حساب می‌آید.

این بازی در سبک اکشن ماجراجویی است و مخفی‌کاری، بخش بسیار بزرگی از بازی را تشکیل می‌دهد. یکی از دلایل شهرت این عنوان، هنرنمایی ون دیزل، بازیگر مشهور فیلم‌های سریع و خشن، در نقش شخصیت اصلی، یعنی همان Riddick است. داستان بازی در مورد یک جنایتکار مشهور به نام ریدیک است که بنا به دلایلی می‌تواند همه چیز را به وضوح در تاریکی شب ببیند. پس از وقایع نسخه‌ی قبلی، ریدیک برای فرار کردن سوار یک کشتی بسیار بزرگ شده است؛ اما طولی نمی‌کشد که مزدوران زیادی به این کشتی حمله می‌کنند و کنترل آن را به دست می‌گیرند. وظیفه‌ی شما فرار کردن از این کشتی و نجات دادن دوستتان Johns است.

گیم‌پلی بازی در قالب دوربین اول شخص است و شما باید با استفاده از مخفی‌کاری، دشمنانی که در کشتی حضور دارند را از بین ببرید. هوش مصنوعی دشمنان نسبت به نسخه‌ی قبلی پیشرفت بالایی داشته است که کار را برای شما سخت‌تر می‌کند. البته در بازی قرار نیست همیشه در حال مخفی‌کاری باشید و می‌توانید با استفاده از اسلحه‌های مختلف، با شلیک به سمت دشمنان آن‌ها را از بین ببرید. مبارزات تن به تن نیز در بازی حضور دارند که در برخی قسمت‌های مبارزه، دوربین شما به شکل سوم شخص در می‌آید.

The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena یکی از نسخه‌های محبوب سری بازی‌های ریدیک است که پیشرفت خوبی نسبت به نسخه‌ی قبلی داشته است. اگر دوست دارید تا داستان بازی را به طور کامل متوجه شوید، بهتر است نسخه‌ی قبلی را نیز تجربه کنید اما تجربه نکردن نسخه‌ی قبلی، ضربه‌ی خاصی به فهمیدن داستان این نسخه وارد نمی‌کند.

در ادامه برای دانلود بازی The Chronicles of Riddick Assault on Dark Athena با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows XP SP2, Windows Vista
Processor:Intel Pentium D 805 or AMD Athlon X2 3800+
Memory:1 GB RAM
Graphics:Ati Radeon HD 2600 XT or Nvidia Geforce 6800 Ultra
DirectX®:9.0c
Hard Drive:11 GB
Sound:Direct Sound Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows XP SP2, Windows Vista
Processor:Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon X2 5200+
Memory:2 GB
Graphics:Ati Radeon HD 3850 or Nvidia Geforce 8800 GT or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:11 GB
Sound:Direct Sound Compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The game was developed by Starbreeze Studios and published by Atari. According to Ian Stevens, Head of Production at Tigon Studios, the decision to do a remake was because Microsoft could not make the Xbox 360 backward compatible with Escape from Butcher Bay, and because they wanted to get the Escape story to a larger audience before progressing further.

Dark Athena has improved graphics and artificial intelligence (AI) from Butcher Bay along with the addition of a multiplayer mode. The single player mode has also been expanded to include Riddick escaping onto a mercenary ship called Dark Athena. Vin Diesel, the voice and likeness of the title character, was involved in the production of Assault on Dark Athena.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.44 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.