پارسی گیم

دانلود بازی BlazBlue: Cross Tag Battle برای PC

پارسی گیم 25 خرداد 1397 بدون دیدگاه
9,503 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی BlazBlue: Cross Tag Battle برای کامپیوتر

بازی جدید سری محبوب BlazBlue اینجاست! و این بار سه سری دیگر نیز در آن حضور دارند! در بازی BlazBlue: Cross Tag Battle چهار دنیای مختلف گرد هم جمع شدند تا مبارزاتی نفس گیر داشته باشند: BlazBlue, Persona, Under Night In-Birth و برای اولین بار سری RWBY! اگر شما نیز طرفدار یکی از این مجموعه‌ها هستید این بازی را از دست ندهید.

سری بازی‌های BlazBlue در سبک مبارزه‌ای از سال 2008 وارد بازار شدند. استدیو ژاپنی Arc System Works این مجموعه را طراحی و تولید کرده است. کاراکترهای بازی به صورت 2 بُعدی طراحی شدند و حالت انیمه‌ای دارند. در سال 2013 نیز یک انیمه از این سری ساخته و پخش شد. نسخهٔ BlazBlue: Cross Tag Battle روز 5 ام ژوئن 2018 برای سیستم‌عامل ویندوز روی استیم قرار گرفت.

بازی سبک اکشن و مبارزه‌ای دارد و شما می‌توانید دربازی گروه‌های تکی و دو نفری تشکیل دهید و به رقابت بپردازید. در نسخهٔ BlazBlue: Cross Tag Battle تمامی قهرمانان سری‌های قبلی وجود دارند، علاوه بر کاراکترهای خود مجموعه، کاراکترهای سه مجموعهٔ دیگر به این بازی ملحق شدند. ازجمله بازی پرسونا (Persona) ساخت آتلوس، Under Night In-Birth ساخت استدیو فرنچ-برد و مجموعهٔ جدید و محبوب RWBY! در واقع این نسخه از بازی به مناسب 10 امین سالگرد این سری ساخته شده است.

همان‌طور که گفته شد بازی طراحی 2 بعدی دارد و اگر شما از سبک انیمه‌ای لذت می‌برید این بازی مخصوص شماست. چندین حالت مختلف در بازی وجود دارد، از جمله مبارزهٔ سریع و حالت داستانی. در حالت داستانی شما با افرادی در سطوح مختلف مبارزه خواهید کرد و با بُرد در هر مبارزه به تکهٔ جدیدی از داستان دست خواهید یافت. چندین محیط مختلف برای مبارزه وجود خواهد داشت. سلاح کاراکترها مانند سری‌های قبل هستند و تغییر در آن ایجاد نشده است.

کمی با دیگر بازی‌های این مجموعه آشنا شویم:

بازی پرسونا (Persona) ساخت شرکت Atlus، یک بازی RPG است که در سطح جهانی محبوبیت پیدا کرده و ژانر اکشن و مبارزه‌ای نیز در داخل بازی دیده می‌شود. کاراکترهای که در بازی BlazBlue: Cross Tag Battle ظاهر می‌شوند از سری Persona 4 Arena گرفته‌شده‌اند.
بازی Under Night In-Birth ساخت استدیوی ژاپنی French Bread است که سبک ویژوال ناولی و مبارزه‌ای دارد. این استدیو با انتشار بازی Melty Blood توانست موفقیت بزرگی کسب کند.

مجموعه‌ای انیمیشنی RWBY اثر Rooster Teeth که در چند سال اخیر در سراسر نت محبوب شده است، برای اولین بار در یک بازی مبارزه‌ای و اکشن ظاهر شده است!

اگر طرفدار یکی از این مجموعه‌ها هستید، این بازی جذاب و مهیج را از دست ندهید. مجموعهٔ BlazBlue یکی از محبوب‌ترین سری‌های مبارزهٔ 2 بعدی است! با یک بار بازی طرفدار آن خواهید شد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: Intel Core i5 / i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650 / Radeon R7 250 or better
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: Requires a 16:9 resolution monitor for optimal performance.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.7 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.