دانلود بازی Boulder Dash برای PC,دانلود بازی Boulder Dash برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Boulder Dash , دانلود بازی Boulder Dash - 30th Anniversary
دانلود بازی Boulder Dash برای PC,دانلود بازی Boulder Dash برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Boulder Dash , دانلود بازی Boulder Dash - 30th Anniversary پارسی گیم

دانلود بازی Boulder Dash – 30th Anniversary برای PC

پارسی گیم 4 مهر 1395 2 دیدگاه
5,525 بازدید

دانلود بازی Boulder Dash برای کامپیوتر

30 سال از زمانی نسخه‌ی اول بازی Boulder Dash برای آتاری توسط Peter Liepa و Chris Gray در سال 1984 منتشر شد گذشته است. بعدها این بازی برای کنسول‌های متفاوت به‌صورت بهینه‌شده نیز عرضه گردید و حال ما شاهد بازسازی دوباره‌ی این بازی هستیم. بازی نسبت به قبل پیشرفت چشمگیری داشته است از گرافیک گرفته تا گیم پلی، در بازی شما تنها و فقط یک هدف‌دارید جمع‌کردن منابع با ارزش در معادن، البته این کار به آن راحتی که فکر می‌کنید نیست و بعضی زمان‌ها شما را به چالش می‌کشد.

گیم پلی بازی به همان سبک گذشته است و تغییر خاصی نکرده، همین سادگی، دلیل خاطره‌انگیز بودن بازی است. گیم پلی بازی در اوایل بسیار روان و آسان است اما طی پیشروی شما در بازی، گیم پلی نیز پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌شود. بازی دارای 220 مرحله است که هرکدام از آن‌ها سختی متفاوتی دارند و هرقدر که در بازی پیش می‌روید مراحل دشوارتر می‌شوند. همان‌طور که گفته شد بازی پیشرفت زیادی داشته و این موضوع در مورد محتوا نیز صدق می‌کند. الماس‌های رنگی و ترکیبی ، صندوق گنج ، آیتم‌های کمیاب و همچنین قدرت‌های مختلف نیز به بازی اضافه‌شده است. گرچه انتظار چیزهای بیشتری را داشتیم اما درهرصورت بازی را لذت‌بخش‌تر و با ارزش تر از گذشته کرده‌اند. در کل تمامی این ویژگی‌ها باعث شده تا این بازی برای طرفداران بازی‌های کلاسیک دو بعدی بسیار جذاب باشد.

مهم‌ترین ویژگی که در گرافیک بازی دیده می‌شود سادگی و درعین‌حال دل‌نشین بودن آن است. گرافیک هنری بازی گرچه فوق‌العاده نیست اما درخور و شایسته گیمر ها طراحی شده است. ویژگی دیگری که در بازی یافت می‌شود، فیزیک آن است بااینکه بازی در زمینه فیزیک بسیار محدود است اما در گیم پلی کاربرد زیادی دارد و حفر زمین برای یافتن الماس یکی از ویژگی‌های اصلی بازی است. اگر از بازی لذت می‌برید، گرافیک چندان اهمیتی ندارد و این امری است که بسیاری از گیمر ها آن را قبول دارند.

در آخر، بازی Boulder Dash انتظارات را برآورده کرد و حال و هوای نسخه قدیمی را برای گیمر های کهنه‌کار تازه کند. Boulder Dash را به بازیکنان طرفدار بازی‌های دوبعدی و کلاسیک پیشنهاد می‌کنیم.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Integrated GPU
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space
Sound Card: Not Required

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Dedicated GPU
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    سلام یه سوال داشتم
    میخواستم بدونم که این بازی یا هر بازی دیگه ای رو که بخوایم میتونیم با گوشی پارت هارو اکسرت کنیم (با برنامه rar)

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به نیما

      پشتیبانی

      سلام
      بله میشه