بهترین بازی های نقش آفرینی
سارا هابطی

بهترین بازی های نقش آفرینی که می‌توانید در آن ها شرور و بدجنس باشید

سارا هابطی 22 آذر 1402 بدون دیدگاه
7,490 بازدید

بازی های نقش آفرینی که بتوانند دست گیمرها را برای انتخاب شخصیت‌های خوب یا بد باز بگذارند از هیجان‌انگیزترین و سرگرم‌کننده‌ترین عناوین ویدیویی به حساب خواهند آمد. هر کسی در وجود خودش هم قسمت شر دارد و هم بخش خوب. خوشبختانه، بازی‌های ویدیویی راهی را برای گیمرها فراهم کرده‌اند تا از تمام توانایی‌های خود در طول روز استفاده کنند. دیگر در داستان‌های بازی تنها به عنوان یک قهرمان ایفای نقش نخواهید کرد، بلکه می‌توانید جای یک شخصیت شرور بازی کنید. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین بازی های نقش آفرینی آشنا کنیم، این عناوین بهترین بازی‌هایی هستند که از نقش‌های شرورانه به خوبی استفاده کردند و می‌توانید در آن‌ها خودتان شخصیت بد و منفوری داشته باشید.

بهترین بازی های نقش آفرینی؛ ایفای نقش با افراد شرور و بدجنس

در برخی از آثار مهیج بیش‌تر بازیکنان علاقه دارند که جای شخصیت‌های شیطانی بازی کنند، اما این گزینه در اختیار آن‌ها قرار نمی‌گیرد تا تجربه حس و حال این نقش را تجربه نمایند. البته در عنوان‌هایی که در این مطلب ارائه می‌شوند، گیمرها می‌توانید روند گیم پلی بازی را از چندین زاویه پیش ببرند. بازی در نقش شرور و بد داستان هم می‌تواند به اندازه یک قهرمان شکست‌ناپذیر جذابیت خاص خودش را داشته باشد.

برخی از آثار مانند بازی Fallout یا Fable، به طور واضح از شما می‌خواهند که آیا قصد دارید نقش شرورانه‌ای در داستان را بازی کنید یا خیر. سایر عنوان‌ها به شما اجازه می‌دهند دنیایی که پیش روی شما قرار می‌گیرد را بهتر کاوش کنید تا ارتباط بهتری با آیتم‌های مختلف بازی بگیرید. اگر علاقه‌ای ندارید وارد یک داستان از پیش تعیین شده شوید، توسعه‌دهندگان بازی، سه حالت را برای روند گیم پلی طراحی کرده‌اند که انتخاب هر کدام به سیلقه شما مربوط می‌شود. در اینجا می‌توانید ببینید که آیا به خواسته خودتان به سمت تاریکی حرکت کرده‌اید، یا سازندگان شما را به این سمت سوق داده‌اند.

1) بازی Elden Ring

بازی Elden Ring

زمانی که انتظار ندارید با موجودات مهاجم و هیولاهای عجیب و غریب مواجه شوید، بازی Elden Ring به شما این امکان را می‌دهد که در سمت خوب یا بد قرار بگیرید. هر کدام از نقش‌ها باعث می‌شوند که داستان بازی با پایان‌های گوناگونی به اتمام برسد.

به هر حال این بازی به شما اجازه می‌دهد تا به هر شکلی مکان‌های مختلف را بررسی کنید و سر از رازهای دنیای تاریک درآورید. در این بین می‌توانید نیروهای شرور و انتقام جو را بیدار کنید و سرنوشت دنیا را به سمت یک هرج و مرج تمام عیار بکشانید. بیش‌تر شخصیت‌های ترسناک یا شرور علاقه زیادی دارند تا دنیا را در حالت نابودی کامل ببینند.

در بازی الدن رینگ شاید فهمیدن پایان خوب و بد چندان ساده نباشد زیرا عمق داستان و روایت کاراکترها بسیار بالا است، اما پایان Lord of Frenzied Flame قطعا در میان طرفداران این اثر یکی از بدترین و شرورانه‌ترین پایان‌ها برای دنیای سرزمین‌های میانه تلقی می‌شود.

  • پلتفرم: PS5، PS4، Xbox Series X، Xbox Series S، Xbox One، Xbox One X، PC
  • زمان انتشار: 2022

2) بازی  Baldur’s Gate 3

بازی Baldur’s Gate 3

به احتمال بسیار زیاد حدس می‌زدید که بازی Baldur’s Gate 3 در لیست بهترین بازی های نقش آفرینی حضور داشته باشد. با این‌که در روند داستان می‌توانید تصمیمات زیادی را اتخاد کنید، اما خوب یا بد بودن شخصیت اصلی به انتخاب شما بستگی دارد. تمام زبیای این عنوان در عمق تاریکی و ریزبینانه بودن آن نسبت به موضوع‌های اخلاقی خلاصه می‌شود.

زمانی که با داستان بازی بیش‌تر ارتباط می‌گیرید، متوجه می‌‌شوید که این عنوان چیزی بیش‌تر از تقابل بین خیر و شر را ارائه می‌دهد. با مسیرهای داستانی متعدد در بین راه مواجه خواهید شد و اگر طرفدار هر ایده متفاوتی باشید، داستان بازی در انتها با پایان‌بندی جدیدتری شما را شگفت‌زده می‌کند.

در این بازی غیر ممکن است که به عنوان یک قهرمان همه چیز تمام شناخته شوید؛ زیرا همیشه گروهی هست که از برخورد شما نسبت به مسائل مختلف رضایت کافی را نداشته باشد. شاید سرنوشت بتواند تعیین کند که شما به طور کامل قهرمان یا شخصیت شرور داستان بازی شوید.

  • پلتفرم: PS5، کامپیوتر
  • زمان انتشار: 2023

3) بازی Dishonored 2

بازی Dishonored 2

زمانی که سایه‌ها و شیاطین روی زمین حکمران می‌شوند، به شما این فرصت داده می شود تا با چکمه‌های خود در خون دشمنانتان غوطه‌ور شوید. داستان بازی Dishonored 2 با شروع تمام خونریزی‌ها و قتل‌عام‌های گوناگون روند جالبی را روایت خواهد کرد.

شرور بودن در این اثر تا حدودی ساده است، تنها باید کارهای مورد نیاز بازی را انجام دهید. در عین حالی که باید در جنگ‌های صلیبی شرکت کنید، همزمان باید از تاج و تخت سلطنتی در برابر قاتلین و متجاوزین محافظت نمایید.

در این بین با صحنه‌های زیادی مواجه خواهید شد که در اثر جنگ و کشتار، کوهی از جنازه در هر سوی سرزمین انباشته شده است. با این تفاسیر بعید نیست که مردم شهر Serkonos هر روز با بی عدالتی و بی ثباتی شهر خود روبرو شوند.

  • پلتفرم: PS4، Xbox One، PC
  • زمان انتشار: 2016

4) Divinity: Original Sin 2

بازی Divinity Original Sin 2

این اثر بدون شک یکی از بزرگ‌ترین‌بازی‌های سبک CRPG نسل مدرن و یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی است. سازنده بازی برای ساخت این عنوان از حجم محتوای زیادی استفاده می‌کند، به همین منظور این اثر به این راحتی دست از سرتان برنمی‌دارد.

شما در بازی Divinity: Original Sin 2 می‌توانید کاراکتری را هدایت کنید که از نظر جنیست، نوع شخصیت و هر چیز دیگری توسط خودتان شخصیت‌سازی شده است.

به دلیل این‌که هیچ شاخصی برای سنجش رفتار شخصیت داستان وجود ندارد، در این اثر می‌توانید دست به هر کار شرورانه‌ای بزنید و بدون این‌که مورد بازخواست قرار بگیرید. با توجه به قابلیت‌هایی که در روند بازی به دست می‌آورید، یک بازی شیطانی و سرگرم‌کننده تمام عیار را تجربه خواهید کرد.

  • پلتفرم: سوییچ، PS4، Xbox One، PC
  • زمان انتشار: 2017

5) بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077

در حالی که بازی Cyberpunk 2077 تنها یک عنوان نقش آفرینی است، اما به شدت ارزش یک بار تجربه کردن را دارد. داستان V and Johnny یکی از جذاب‌تری روایت‌هایی است که پس از گذراندن چند مرحله از آن، حسابی احساس خاصی را تجربه خواهید کرد.

عنوان Cyberpunk 2077 یک بازی نقش آفرینی ساده نیست و شخصیت اصلی بازی می‌تواند در حین انجام ماموریت‌ها، تصمیمات عجیبی بگیرد و پایان داستان بازی را تغییر دهد. در روند گیم پلی بازی می‌توانید هیچ کمکی به دوستان خود نکنید و بدون توجه به عواقب کارتان هر فردی را در شهر به قتل برسانید. البته با این کارها نباید تعجب کنید که در انتهای بازی با یک پایان داستانی بد مواجه شوید.

  • پلتفرم: PC، Xbox One، Xbox One X، Xbox One S، Stadia، PS4، PS5
  • زمان انتشار: 2020

6) بازی Dragon Age: Origins

بازی Dragon Age Origins

استودیو بازی‌سازی BioWare با پتانسیلی که از خودش نشان داد توانست بازی Dragon Age: Origins را به یکی از بهترین بازی های RPG تبدیل کند. با این حال این استودیو بازی‌های ویدیویی با ساخت عنوان Mass Effect شهرت بیش‌تری برای خودش دست و پا کرد.

این اثر شما را در بین انبوهی از نژادها قرار می‌دهد که هر کدام از آن‌ها تاریخچه خودشان را دارند. در پایان داستان بازی هر کدام از این نژادها تبدیل به نگهبان تاریکی خواهند شد. بازی Dragon Age: Origins یک داستان بسیار قوی دارد، البته تصمیمات بازیکنان این اثر می‌تواند تا حد زیادی اوضاع را تغییر دهند. اگر پشت سر هم تصمیمات غیر منطقی بگیرید، قطعا در یک مسیر شیطانی قرار خواهید گرفت. قطعا نباید با تصمیمات بدی که می‌گیرید انتظار داشته باشید دوستانتان شما را در این راه همراهی کنند.

  • پلتفرم: PS3، Xbox 360، PC
  • زمان انتشار: 2009

7) بازی Fallout 3

بازی Fallout 3

اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم، باید تمام سری بازی‌های Fallout را در لیست قرار دهیم، اما تصمیم گرفتیم بهترین عنوان این مجموعه یعنی بازی Fallout 3 را در فهرست بهترین بازی های نقش آفرینی قرار دهیم.

شبیه به دیگر آثار این شرکت می‌توانید یک مسیر کامل شر را برای گیم پلی خودتان انتخاب کنید. با این حال عنوان Fallout 3 به شما اجازه می‌دهد که تصمیمات بدتری بگیرید و یک بمب هسته‌ای برای نابودی کل شهر بسازید. انفجار بمب هسته‌ای می‌تواند خسارات زیادی به شهری که در آن زندگی می‌کنید بزند.

متاسفانه شرور بودن در این اثر تاثیر زیادی روی داستان اصلی نمی‌گذارد و هر کار شرورانه‌ای باعث تغییر داستان بازی نمی‌شود. با این حال بد بودن در بازی Fallout 3 هنوز جذابیت خودش را دارد و به طرز جالبی آزادی‌های زیادی برای رفتار خودتان خواهید داشت.

هر جنایتی که فکرش را بکنید می‌توانید در بازی مرتکب شوید و به اعتماد هر فردی خیانت کنید. هر تعداد که می‌خواهید برده جمع‌آوری کنید و هر زمان که دوست داشتید تمام آن‌ها را از بین ببرید.

  • پلتفرم: PS3، Xbox 360، PC
  • زمان انتشار: 2008

8) بازی Fable

بازی Fable

هر سه عنوان Fable مزایا و معایب خودشان را دارند، اما نسخه اصلی 2004 بهترین اثر این مجموعه به حساب می‌آید. دست گیمر در انتخاب مسیرهای بازی به طور زیادی باز است و می‌تواند با هر نوع سبک شخصیتی داستان بازی را پیش ببرد. انتخاب بین خوب یا بد بودن در ظاهر کاراکتر بازی تاثیر می‌گذارد، برای مثال اگر شخصیت بد را انتخاب کنید به موجود شیطانی همراه با شاخ تبدیل خواهید شد.

بابت تمام رفتارهای شرورانه‌ای که در روند بازی دارید، هیچ عواقبی متوجه کارهای شما نمی‌شود. همین موضوع سبب می‌گردد که این اثر تا حد بسیار زیادی سرگرم‌کننده‌تر از دیگر نسخه‌های همترازش شود.

در روند گیم پلی اجازه دارید با هرکسی باشید یا به طرز غیرقابل کنترل شوید؛ در کنار تمام این موارد دنیا را نجات دهید. این اثر ساده و سرگرم‌کننده تنها بخش کوچکی از یک شخصیت شیطانی است، اما تا به اینجای کار آن قدر طرفداران‌ را درگیر خودش می‌کند که متوجه نقص‌های بازی نخواهند شد.

  • پلتفرم: Windows، macOS، تمامی کنسول‌هایXbox
  • سال انتشار: 2004

9) بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines

بازی Vampire The Masquerade – Bloodlines

این اثر جاودان شما را در شرایطی قرار می‌دهد تا برای زنده ماندن دائما بین خیر و شر یک انتخاب داشته باشید. باید به عنوان یک خون آشام مصرف خون را مدیریت کنید و بدانید چه مقدار شرارت برای متعادل نگه داشتن شخصیت انسانی بازی نیاز دارید.

نگرانی برای متعادل نگه داشتن شخصیت خون آشام باعث می‌شود که روند گیم پلی جذابیت لازم را پیدا کند. همچنین خون آشام داستان از یک فرد شرور به شخصیتی بازمانده تبدیل خواهد شد.

خوب بودن در روند بازی خیلی سخت است؛ زیرا سمت شیطانی شما یک شخصیت دارکولایی دارد و باید برای زنده ماندن از مردم تغذیه کند.

علیرغم اشکالات زیادی که در بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines وجود دارد، هنوز هیچ عنوانی نتوانسته است شبیه به این اثر جذاب تولید شود. اگر به دنبال یک شخصیت شرور و شیطانی واقعی هستید، به هیچ‌وجه تجربه این بازی را از دست ندهید.

  • پلتفرم: PC
  • زمان انتشار: 2004

10) بازی Planescape: Torment

بازی Planescape Torment

در اواخر دهه 90، استودیوی بلک آیل Black Isle Studios اثری را تولید کرد که در بین بازی های نقش آفرینی کم‌تر دیده می‌شد. کاراکترهایی مثل Dungeons & Dragons و قهرمان‌های داستان، فضای کلی بازی را به سمت دنیا مردگان سوق می‌دهند.

در داستان این عنوان با مضامین فلسفی و دنیای تاریک روبرو می‌شوید، همینطور فضای شوم به اندازه است که هر گیمری نمی‌تواند به راحتی از آن بگذرد. داستان همه جانبه Planescape: Torment نیز شما را در روندی قرار می‌دهد که می‌توانید به شخصیت خود یا بد تبدیل شوید.

برای انتخاب رفتارهای شرورانه این فرصت را دارید که شر قانونی را انتخاب کنید، اما باید همان کاری را انجام دهید که به شما گفته می‌شود و حق انجام دادن کار غیر قابل پیش بینی را ندارید.

پیچیده بودن رفتارهای شخصیتی بازی، این عنوان را تبدیل به یک اثر کلاسیک جاوادنه کرده است. با این‌که استاندارد سیستم مبارزاتی بازی تفاوت زیادی با عنوان‌های مدرن حال حاضر دارد، اما هنوز جذابیت خودش را حفظ کرده است.

  • پلتفرم: Android, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One
  • سال انتشار: 1999

11) بازی Mass Effect Trilogy

بازی Mass Effect Trilogy

ایده عنوان Mass Effect Trilogy باعث شد که صنعت بازی دچار تغییرات زیادی گردد و پس از آن سه گانه غول آسایی از این اثر ساخته شود. هر تصمیمی که برای شخصیت اصلی بازی گرفته می‌شوند، این فرد را بیش‌تر شبیه به تهدید کهشانی می‌کند تا یک قهرمان تمام عیار.

تمام انتخاب‌هایی که در بازی Mass Effect 3 می گیرید؛ بی جواب نمی‌مانند و در انتها روی پایان بازی تاثیر خواهند گذشت.

اگر رفتارهای شیطانی را انتخاب کنید و پا در یک مسیر شرورانه بگذارید، قطعا کهکشان رو به نابودی می‌رود و در انتها با یک پایان وحشتناک مواجه خواهید شد. با این‌که در این سفر تصمیمات شما تاثیر زیادی روی شخصیت و روند داستان می‌گذارند، اما به طور کلی لحظات جذابی انتظارتان را می‌کشند.

  • پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X and Series S, Windows
  • سال انتشار: 2021

12) بازی The Outer Worlds

بازی The Outer Worlds

عنوان The Outer Worlds الهام و تاثیرات زیادی از بازی Fallout گرفته است و فضای و ویژگی‌های عجیب و غریب‌تری را برای خودش فراهم می‌کند. شخصیت‌های برجسته و یک محیط قدیمی فضایی، بازی را تبدیل به یک تجربه فراموش‌نشدنی می‌کنند. برخلاف بیش‌تر بازی های نقش آفرینی، اجازه دارید هر NPC را در هر شرایطی بکشید.

شما می‌توانید متحدان خودتان را داشته باشید به دیگر کسب و کارها حمله کنید و به شکل ناباورانه‌ای تبدیل به یک قلدر فضایی شوید.

عواقب رفتاری که از خودتان نشان می‌دهید، روی ماموریت‌های جانبی داستان تاثیر خودش را می‌گذارند و ممکن است بعضی از ماموریت‌ها را از دست بدهید. با این حال برای یک مسافر کهکشانی شرور چه اهمیتی دارد که در فضای کهکشان جنگی تمام عیار به وجود آورد.

  • پلتفرم: سوییچ، ایکس باکس وان، PS4، رایانه شخصی
  • زمان انتشار: 2019

13) بازی Skyrim

بازی Skyrim

با این که کاراکتر اصلی بازی توانایی صحبت کردن ندارد، اما تصمیمات زیادی برای رفتارهای شرورانه پیش روی خودش دارد. شما باید تصمیم بگیرید که با چه کسی پیمان ببندید، این تصمیم ممکن است موجب رضایت یا نارضایتی مردم از شما شود.

عنوان Skyrim ماموریت‌های خشونت‌آمیز زیادی دارد که ممکن است شما را در یک مسیر شیطانی قرار دهد. یکی از جذاب‌ترین کارهای شرورانه‌ای که می‌توانید انجام دهید، تصاحب قدرت Dragonborn برای از بین بردن دولت است.

بازی Skyrim انتخاب‌های زیادی برای شر بودن در اختیارتان می‌گذارد، اما در آخر باور شما باعث گرفتن تصمیمات مختلف می‌شود. همینطور می‌توانید از انجام بعضی ماموریت‌هایی که روی مسیر کلی داستان تاثیر می‌گذارند امتناع کنید. بازی به دلیل گستردگی و پیچیدگی که دارد، عواقب انتخاب تصمیمات خیر یا شر را بر دوش خودتان می‌گذارد و شما تعیین‌کننده رفتار دیگران هستید.

  • پلتفرم: تمامی پلتفرم‌ها
  • زمان انتشار: 2011

14) بازی The Witcher 3: Wild Hunt

بازی The Witcher 3 Wild Hunt

در بازی The Witcher 3 شما می‌توانید تصمیمات غیراخلاقی زیادی بگیرید که پیامدهای منفی زیادی به دنبال خودش داشته باشد. نادیده گرفتن افراد مختلف و بی‌تفاوت بودن نسبت به رخ دادن اتفاقات وحشتناک، سبب می‌شود که عواقب ناگواری را به همراه خودشان داشته باشند.

با این‌که گرالت قدرت زیادی برای کنترل مردم ندارد، اما می‌تواند تاثیر زیادی روی اتفاقات گوناگون ایجاد کند. همچنین این قدرت را دارد که باعث مرگ یا زندگی بعضی از افراد قدرتمند شود.

در روند کلی بازی دقیقا مشخص نیست که کدام تصمیم باعث شکل گرفتن اتفاقات ناگوار می‌شود، همین موضوع شخصیت گرالت را جذاب‌تر از قبلش می‌کند. بعضی از تصمیمات ممکن است در نظر شما منطقی به نظر بیایند، اما در ادامه نتایج ویرانگری را به همراه خودشان می‌آوردند. به همین خاطر ممکن است از بعضی انتخاب‌ها آزرده خاطر شوید.

  • پلتفرم: تمامی پلتفرم‌ها
  • زمان انتشار: 2015

15) بازی Star Wars: Knights Of The Old Republic

بازی Star Wars Knights Of The Old Republic

در این بازی در یک نبرد کلاسیک جذاب قرار می‌گیرد که باید نیروهای خیر و شر با هم تبادل نیرو کنند. بهتر است نیروهای خود را بین جنبه‌های روشن و تاریک تقسیم کنید تا بهترین نتیجه را در میدان نبرد بگیرید.

راه‌های زیادی را می‌توانید برای روند کلی جنگ‌ها پیش بگیرید، همینطور اغلب این انتخاب‌ها قدرت این را دارند که روی امپراتوری پالپاتین (Palpatine) تاثیر بگذارند.

فرصت KOTOR یکی از بهترین زمان‌هایی است که در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد تا جایگاه خودش را در داستان تثبیت کند. جنگ ستارگان به طرفداران خودش این فرصت را می‌دهد که به فانتزی‌های دوران کودکی خودشان بازگردند یا این‌که به طور کامل به آن‌ها خیانت کنند.

  • پلتفرم: ایکس باکس، iOS، اندروید، سوییچ، رایانه شخصی، macOS
  • زمان انتشار: 2003

16) بازی Undertale

بازی Undertale

بازی Undertale به طرز شگفت‌آوری خاص تولید شده است و شبیه به هیچ عنوان دیگری نیست. در واقع کاری که گیمرها در مسیر این بازی نقش آفرینی انجام می‌دهند (هر چیزی را که با آن برخورد می‌کنند را می‌کشند)، پایان بازی را در یک مسیر شیطانی قرار می‌دهد. از سوی دیگر، می‌توانید از هجوم دشمنان در امان بمانید یا برخی را بکشید و برخی دیگر را نجات دهید.

این عنوان پس از یک بار بازی کردن به پایان نمی‌رسد و پس از آن دوست دارید که باز هم تغییرات سبک و سیاق بازی را دنبال کنید. هر تغییر مسیری نسبت به داستان اصلی، دیالوگ‌های مختلف خودش را دارد.

اثر Undertale با فرصت‌های خوب و بدی که در اختیارتان می‌گذارد، لحظات سرگرم‌کننده و فراموش‌نشدنی را برای بیش‌تر گیمرها می‌سازد. به همین خاطر بعد از این‌که عنوان Undertale به پایان خودش می‌رسد، باز انگیزه‌ای برای تجربه دوباره آن وجود دارد.

  • پلتفرم: PS4، PS Vita، Xbox One، Switch، PC
  • زمان انتشار: 2015

17) بازی Tyranny

بازی Tyranny

برخلاف بسیاری دیگر از بازی‌ های RPG که گزینه شیطان بودن را به شما پیشنهاد می‌کنند، بازی Tyranny آن را کاملاً برای شما مشخص می‌کند که شیطان قبلاً پیروز شده است. شما باید برای امپراطوری شیطانی خدمت کنید و با داشتن مسئولیت‌های ارتباطی تبدیل به مهم‌ترین نماینده شرارت شیطان شوید.

برای کنترل جمعیت می‌توانید از ابزارهایی مثل ترس استفاده کنید تا اعتماد بیش‌تری برای خودتان کسب نمایید. انتخاب‌های شما مستقیماً روی داستان و بر مهارت‌هایی که شخصیت‌ها در نبرد به دست می‌آورند، تأثیر می‌گذارند.

عنوان Tyranny در میان بهترین بازی های نقش آفرینی، شبیه به یک بازی تازه تولید شده همه چیز را به چالش می‌کشد. همچنین به شما اجازه می‌دهد که در دنیایی که خیر و شر به یک اندازه وجود دارند، یک روند گیم پلی واقع‌بینانه داشته باشید. این بازی بهترین تجربه برای کسانی است که در جهان بازی ماجراجویی کنند که از قبل به طور کامل تاریکی و نیروهای شر آن را در برگرفته‌اند.

  • پلتفرم: PC
  • زمان انتشار: 2016

18) بازی Evil Genius 2

بازی Evil Genius 2

بازی Evil Genius 2 یک فضای شبیه‌سازی شده مدیریتی را به بازیکنان ارائه می‌دهد، اما المان‌های نقش آفرینی سبب ارتقای پایگاه‌ها و مینیون‌های این بازی شده‌اند. این بازی جذاب به عنوان یک شاهکار جاسوسی کلاسیک شناخته می‌شود که توانسته جای خود را در دنیای بازی‌های شرورانه باز کند.

شما باید به عنوان یک فرمانده به کارگران پایگاه دستور بدهید تا پایگاه‌ها مهم را بسازند و جلوی جاسوسی‌های گوناگون را بگیرند. هدف از انجام تمام این کارها دستیابی به یک سلاح مهلک برای از تسخیر کامل جهان است.

برخی از خصوصیات بازی مثل ماموریت‌های جانبی و منوهای مورد نیاز ضعف زیادی دارند، اما بازی‌ جنبه‌های دیگری دارد که ارزش تجربه کردن آن را افزایش می‌دهد. دستور دادن به مینیون‌ها برای پیدا کردن رد جاسوس‌های داستان دست کمی از فیلم‌های جاسوسی ندارد، با این تفاوت که هم‌اکنون می‌‌توانید کنترل تمام این روند را دست خودتان بگیرید.

  • پلتفرم: PS4 PC، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X، Xbox Series S
  • زمان انتشار: 2021

جمع‌بندی

عناوین نقش آفرینی بسیار زیادی تا به امروز وارد دنیای هیجان‌انگیز گیم شده‌اند و هر کدام به هر طریقی سعی کردند از خود خاطرات و لحظات خوشی را برای طرفداران رقم بزنند. اما تا به حال شده دوست داشته باشید در نقش یک فرد بدجنس به کشت و کشتار افراد درون بازی بپردازید و کار شما عواقبی نداشته باشد؟؟ اگر پاسختان به این پرسش مثبت است، پس همین حالا به سراغ تجربه عناوین لیست بهترین بازی های نقش آفرینی بروید که بازی‌های دلخواه شما را در آن قرار داده‌ایم. نظر شما در رابطه با تئوری بدجنس و شرور بودن در بازی‌های ویدیویی چیست؟؟ شما می‌توانید نظرات و تجربیات خودتان را با تیم پارسی گیم و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

محبوب‌ترین و معروف‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی کدام‌ها هستند؟

 در لیست بهترین بازی های نقش آفرینی سعی کردیم اکثریت عناوین برجسته را برایتان قرار دهیم، اما به عنوان مثال می‌توانیم به بازی‌های The Witcher 3: Wild Hunt، Elden Ring، Baldur's Gate 3 و موارد دیگر اشاره کنیم.

۱
بهترین بازی نقش آفرینی سال 2023 که می‌توانیم به عنوان شخصیت شرور باشیم، کدام بازی است؟

عناوین منحصر به فرد و جذاب زیادی در سال 2023 منتشر شده است که بازی Baldur's Gate 3 می‌تواند طرفداران بازی های نقش آفرینی را به خود جذب کند و آن‌ها را در نقش‌های خوب و بد زیادی قرار دهد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.