دانلود بازی Demeo Battles برای PC
دانلود بازی Demeo Battles برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Demeo Battles برای PC

پارسی گیم 3 آذر 1402 بدون دیدگاه
2,090 بازدید

دانلود بازی Demeo Battles برای کامپیوتر

بازی های نقش آفرینی در حال درخشش در سال 2023 هستند. Demeo Battles مانند یک تجربه استراتژیک رومیزی بازسازی شده که سال‌های گذشته شاهد گسترش آن‌ها بودیم. این بازی یک PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) است که از عنوان مشهور VR یعنی بازی Demeo، تبدیل به یک اثر مستقل شده است. تصور کنید که مکانیک‌ها و ویژگی‌های بازی کلاسیک واقعیت مجازی را در یک استراتژی گروهی جا دهید که بسیار سریع و نفس گیر است، نتیجه نهایی Demeo Battles است؛ عنوانی که تیم‌های دو نفره در نبردهای استراتژیک و اکشن در سیاه‌چال‌های فوق‌العاده سخت به مصاف هم می‌روند تا یک نفر پیروز میدان شود.

در Demeo اصلی، بازیکنان برای زنده ماندن در سناریوهای چالشی، با پیشروی در سیاه چال‌ها، مبارزه با هیولاها، طلسم‌سازی، همه در یک فضای VR مشترک، متحد می‌شدند. مکانیک‌های آن بازی ساده هستند و چالش زیادی برای ذهن بازیکنان خلق نمی‌کنند. از سوی دیگر، Demeo Battles از تمایل طرف‌داران برای اکشن PvP بهره می‌برد. این یک مسابقه مرگ تک به تک است که در همان سیاه چال‌های چالش برانگیز بازی اصلی برگزار می‌شود. به بازیکنان قبل از هر مسابقه منابعی داده می‌شود تا شخصیت‌های خود را با کارت‌ها و یاران کنترل شده توسط کامپیوتر تجهیز کنند. در نهایت نیز شاهد نبردی برای یک برنده خواهیم بود.

بازی با یک تایمر سرعت را حفظ کرده و مسابقات را به حدود 15 دقیقه محدود می کند. علاوه بر این، مکانیک به تدریج کوچک شدن نقشه و مکان مبارزه وجود داشته که درگیری قانع کننده ای را ایجاد می کند و مانع از صبر کردن و فرار بازیکنان از مبارزه مستقیم می‌شود. سادگی این بازی در گیم پلی و در عین حال عمق در گزینه های استراتژیک، آن را برای اکثر افراد در دسترس قرار می دهد و در عین حال نبردهای شدید و جذاب را برای بازیکنان فراهم می کند. پس اگر خود را از طرف‌داران بازی های اکشن و استراتژیک با گیم پلی ساده و مبارزات نفس گیر میدانید، توصیه میکنیم که هر چه سریع تر این بازی جذاب را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Long Gone Days و Wargroove 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Demeo Battles برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4590/AMD FX 8350 equivalent or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1050 Ti / AMD Radeon RX 470 or greater
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
VR Support: SteamVR

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Welcome to the arena, champions! Demeo Battles is a competitive PvP turn-based strategy game for 1-4 players. Uncover synergies between a cast of mighty champions and battle it out in fierce grid-based action combat. Demeo Battles is a fast-paced, pick-up-and-play tabletop game designed for newcomers and Demeo veterans alike. Challenge your adversaries across diverse arenas precisely crafted for intense PvP competition. Duke it out in 1v1 or 2v2 tactical matches with full cross-play support between flatscreen PC play and compatible VR headsets.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.