دانلود بازی Demeo PC Edition برای PC
دانلود بازی Demeo PC Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Demeo PC Edition برای PC

پارسی گیم 25 فروردین 1401 بدون دیدگاه
3,592 بازدید

دانلود بازی Demeo PC Edition برای کامپیوتر

سبک نقش‌آفرینی از گذشته تا به امروز طرفداران بسیار زیادی داشته و زیرشاخه‌های بسیاری از آن در صنعت بازی‌های ویدیویی وجود دارد، از نقش‌آفرینی‌های نوبتی که سبک کلاسیک‌تری هستند گرفته تا بازی‌های مدرنی که عناصر بسیاری را در کنار نقش‌آفرینی به خورد بازیکن می‌دهند. بازی Demeo PC Edition از استودیو Resolution Games عنوانی جذاب در همین سبک و سیاق بوده با تلفیقی از عناصر کارت بازی، نقش‌آفرینی و فانتزی، شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد.

این بازی سبک و سیاق بوردگیم‌های فیزیکی را داشته و تمامی قوانین و ویژگی‌ها را در قالب دنیایی مجازی به خورد شما خواهد داد. در بازی 5 کلاس مختلف برای تجربه وجود دارد، از ساحره و جنگجوی مبارز گرفته تا آوازه‌خوان و قاتل مخفی و شکارچی. هر کدام از این کلاس‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند و تلفیق آن‌ها در کنار هم کمک بزرگی به پیشروی در مراحل و حل چالش‌ها می‌کند.

گیم پلی بازی سبک و سیاقی اصیل و نوبتی داشته و در طول آن باید هر راند، حرکات مشخص و معینی را با کاراکترهای خود اجرا کنید. گیم پلی توسط کارت‌های مختلفی پیش می‌رود که با استفاده از ویژگی و قدرت هر کدام، می‌توانید اعمال مختلفی را پیاده‌سازی کنید. در بازی بیش از 60 مدل کارت مختلف با ویژگی‌های منحصربه‌فرد وجود دارد که ترکیب قدرت آن‌ها، لحظات سرگرم‌کننده‌ای را به وجود می‌آورد. سبک و سیاق فانتزی دنیای بازی نیز تجربه‌ای اصیل از یک عنوان نقش‌آفرینی با محیط‌های جادویی و دشمنان متعدد در اختیارتان قرار خواهد داد. اگر از طرفداران قدیمی این سبک بازی‌های نوبتی پرعمق هستید، این عنوان را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Banners of Ruin را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Demeo PC Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4590/AMD FX 8350 equivalent or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1050 Ti / AMD Radeon RX 470 or greater
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Adventurers, it’s time to unite! A dark force has taken over the underworld in the RPG dungeon crawler, Demeo, and it’s a world you’re not likely to survive alone.
Available now on SteamVR, this cross-platform cooperative adventure for up to four players will soon be available for traditional PC gaming play outside of VR, complete with cross-play and cross-platform support between VR and PC players. Wishlist this page for more details as they emerge from the dungeon.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.