دانلود بازی Fritz 18 Steam Edition برای PC
دانلود بازی Fritz 18 Steam Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fritz 18 Steam Edition برای PC

پارسی گیم 24 اسفند 1400 بدون دیدگاه
3,133 بازدید

دانلود بازی Fritz 18 Steam Edition برای کامپیوتر

یکی از بازی‌های ساده‌ای که هم به‌صورت فیزیکی و هم به‌صورت دیجیتال می‌توان آن را تجربه کرد، بازی شطرنج است. بسیاری شطرنج را ورزش ذهن می‌دانند و مسابقات بسیاری در سطح جهانی برای آن برگزار می‌شود. در زمینه برنامه‌های کامپیوتری، همواره بازی شطرنج به شکل پیش‌فرض روی ویندوز نصب ‌شده بود اما هوش مصنوعی چندان پیشرفته‌ای برای به چالش کشیدن بازیکن نداشت. بازی Fritz 18 Steam Edition از استودیو ChessBase یکی از بهترین عناوین برای تجربه شطرنج حرفه‌ای بوده که با برنامه‌نویسی پیچیده و مدرن، قدرتمندترین شطرنج‌بازان را نیز به چالش خواهد کشاند.

اگر بخواهید از قدرت هوش مصنوعی Fritz 18 Steam Edition آگاه باشید، این نرم‌افزار موفق به شکست دادن افرادی مثل Garry Kasparov و Vladimir Karmnik شده است. این بازی بیش از 30 سال عمر داشته و دارای 20 سرور مختلف برای بازی آنلاین با سایر افراد است. رابط کاربری ساده و پشتیبانی از طراحی دوبعدی و سه‌بعدی به‌صورت هم‌زمان از ویژگی‌های اصلی بازی هستند. علاوه بر این ویژگی‌های جدیدی به این نسخه از بازی اضافه شده که می‌توان به اضافه شدن نکات آموزشی، نشان دادن مکان‌های امن برای مهره‌های مختلف، موتور جدیدی برای آنالیز بازی و انیمیشن تازه سه‌بعدی اشاره کرد.

اگر از طرفداران شطرنج هستید و می‌خواهید علاوه بر تجربه لذت‌بخش و یادگیری تاکتیک‌های آن، سطح بالایی از چالش را به خورد خود دهید، Fritz 18 Steam Edition را از دست ندهید. این بازی از صفر تا صد شطرنج را به شکلی ساده و کاربردی در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Football Manager 2021 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fritz 18 Steam Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8.1 (32- or 64-Bit)
Processor: PC Intel i3 or i5 or Ryzen 3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: graphic card with 512 MB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Windows Media Player

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 11 or 10 with 64-Bit
Processor: PC Intel i7, i9 or Ryzen 7/9
Memory: 8 GB RAM
Graphics: graphic card with 1 GB RAM, RTX graphic card for real time Raytrace board
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Windows Media Player

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fritz has fascinated the chess world for 30 (!) years: victories over world champions Garry Kasparov and Vladimir Kramnik, innovative training methods for amateurs and professionals, 20 years of Internet chess on the Fritz server. Evolving Genius – The new path to playing brilliancies Fritz shows you what you are capable of being: an attacking player who can conjure up magnificent brilliancies over the board! The new AI-based training method leads you to brilliant sacrificial combinations via clever variant selection and discreet hints.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.