دانلود بازی WarDogs Red's Return برای PC
دانلود بازی WarDogs Red's Return برای PC پارسی گیم

دانلود بازی WarDogs Red’s Return برای PC

پارسی گیم 11 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
3,555 بازدید

دانلود بازی WarDogs Red’s Return برای کامپیوتر

در سبک مبارزه‌ای به‌جز دو عنوان معروف Mortal Kombat و Tekken عناوین دیگری نیز گه گاه منتشر می‌شوند تا کسانی را که شاید از این دو عنوان خسته شده‌اند را به خود جذب کنند و تجربه‌ای جدید و متفاوت در اختیارشان قرار دهند. بازی WarDogs Reds Return از استودیو Mito Games یکی از همین عناوین مبارزه‌ای است که دنیای جدید و سورئالی را برای مبارزات خودش آماده کرده‌است.

داستان بازی در دنیایی عجیب روایت می‌شود. پس‌ازاینکه یک بیماری مرموز بیشتر جمعیت انسان‌ها را به کام مرگ کشاند، سایر انسان‌ها برای زنده ماندن در خودشان تغییرات ژنتیکی ایجاد کردند و با ترکیب دی ان ای خود با سگ‌ها، به نژادهایی دوگانه و ترکیبی با سگ‌ها تبدیل‌شده‌اند. در این دنیای نابودشده قانون را گروه‌ها و گنگ‌های مختلف تعیین می‌کنند. شما در نقش مبارزی به اسم Red بازی می‌کنید که می‌خواهد هرج‌ومرج‌های مختلف محل زندگی‌اش را به کمک دوستانش از بین ببرد.

سبک گیم پلی بازی کاملاً شبیه به یک بازی مبارزه‌ای کلاسیک است و هیچ‌چیز پیچیده‌ای در آن وجود ندارد. استفاده از ضربات مختلف دست‌وپا و انجام کم بوهای مختلف که عمق مبارزات را بیشتر می‌کنند از نکات کلیدی این بازی به‌حساب می‌آیند. به‌جز بخش داستانی نسبتاً قابل‌قبول بازی، تنوع دشمنان، مبارزات با Boss های مختلف و همین‌طور استفاده از تجهیزات جدید که با پیشروی در بازی برای شما باز می‌شوند از نکات جذاب این بازی مبارزه‌ای هستند.

در کنار این موارد چالش‌های بسیاری در حالت‌های جدید بازی که پس از اتمام آن برای شما باز می‌شود، انتظارتان را می‌کشد تا زمانی که بازی را تمام کردید، کاری برای انجام دادن داشته باشید و مهارت‌های خود را بیش‌ازپیش گسترش دهید. این موضوع در کنار گیم پلی روان و ساده بازی، یک عنوان مناسب مبارزه‌ای را خلق کرده که تجربه آن خالی از لطف نیست.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tekken 7 و Mortal Kombat 11 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی WarDogs Red’s Return با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 | AMD Phenom II X4 965
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 250 | AMD Radeon HD 6670
DirectX: Version 10
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel i5+
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 960 / Radeon HD 5750 or better
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

After a catastrophic plague nearly wiped the world, the remnants of humanity turned to gene splicing in order to survive. Unrecognizable, humans now strive to recover in the few settlements that still exist.
Dwelling on the outskirts of a technological paradise, the rejects of their society live under the rule of the many gangs that control the Suburbs. Among them is Red, a young fighter coming back home after spending a year away only to find it immersed in conflict. After meeting back with some old friends, he needs to find whoever is responsible for the chaos and put a stop to their plans before it’s too late.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.