دانلود بازی You Suck at Parking برای PC
دانلود بازی You Suck at Parking برای PC پارسی گیم

دانلود بازی You Suck at Parking برای PC

پارسی گیم 10 مهر 1401 بدون دیدگاه
3,978 بازدید

دانلود بازی You Suck at Parking برای کامپیوتر

بازی‌هایی که با سوژه رانندگی و ماشین سواری هستند از گذشته محبوبیت ویژه‌ای داشته و برای بسیاری سرگرم‌کننده تلقی می‌شوند. تجربه رانندگی در دنیایی مجازی و بدون محدودیت می‌تواند بسیاری را راضی نگه دارد و به همین دلیل بازی‌های بسیاری با این سوژه از استودیوهای بزرگ و کوچک منتشر شده‌اند. بازی You Suck at Parking از استودیو Happy Volcano عنوانی جذاب در همین سبک بوده که در آن هدف به جای رانندگی، تلاش برای نگه داشتن کامل اتومبیل است، آیا می‌توانید خودروی خود را با موفقیت پارک کنید یا تا ابد در پیست در حال حرکت خواهید ماند؟

شما در این بازی باید کنترل ماشین خود را در دست گرفته و پس از عبور از پیست‌های عجیب و چالش‌برانگیز به نقطه پارک کردن مشخصی برسید. مسیری پر پیچ و خم، مملو از موانع و چالش‌های جذاب سر راه شما است که هر بخش از آن مهارت شما را در کنترل خودرو می‌طلبد. گاهی باید با سرعت از مسیری حرکت کنید، گاهی از جاده‌ای عمودی بالا رفته و گاهی نیز با استفاده از پرش‌های بلند به مقصد برسید.

گیم پلی بازی با زاویه دوربینی شبیه ایزومتریک طراحی شده و دید خوب و وسیعی از محیط و پیست به شما می‌دهد. خودروی شما کوچک و بامزه بوده و کنترل آن مانند اسباب‌بازی‌های کوچکی است که در کودکی داشته‌اید. تنوع بالایی از انواع اتومبیل‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید ظاهر هر کدام را شخصی‌سازی کرده و از آن‌ها استفاده کنید. وجود انواع Power Up‌ها در طول مسیر و امکان استفاده از نیترو برای افزایش سرعت از دیگر مواردی است که گیم پلی جذاب بازی را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Sonic Mania را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی You Suck at Parking برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Quad Core Processor 2.4Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA 1060, AMD RX56
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Prepare to take part in the world’s most extreme parking experience in You Suck at Parking™, the only game where your driving skills aren’t as important as your parallel parking skills. Race against the clock to yank your handbrake in over 100 wild levels with ever-increasing difficulty.
Going furiously fast to your designated parking spot whether online or solo, you will collect XP points to unlock free items in the Parking Pass, and pimp your ride!
Want to show the world your naught-to-sixty skills? Want to prove you’re really worth that number one spot? Climb the global leaderboards and prove to your friends that you truly do have the power to stop. Maybe not the world, but a car, at least.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.