دانلود بازی Crusader Kings III Legacy of Persia برای PC
دانلود بازی Crusader Kings III Legacy of Persia برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Crusader Kings III Legacy of Persia برای PC

پارسی گیم 1 آذر 1402 2 دیدگاه
11,167 بازدید

دانلود بازی Crusader Kings III Legacy of Persia برای کامپیوتر

بازی های استراتژیک در سال‌های اخیر به واسطه آثار باارزشی سری Crusader Kings تبدیل به یکی از پیچیده‌ترین ژانرهای صنعت گیم شده‌اند. سومین قسمت از این فرنچایز، عمق و صدها ساعت گیم پلی، یکی از مهم‌ترین‌های ژانر محسوب می‌شود. بسته‌های الحاقی فراوانی برای این بازی منتشر شده‌اند و تمدن‌های خاصی را در تاریخ به تصویر می‌کشند. Crusader Kings III Legacy of Persia یک بسته الحاقی فریبنده است که به نبردهای قرون وسطایی در سرزمین تاریخی غنی و مهم ایران می‌پردازد. این بسته با الهام از دوران پرتلاطم خلافت عباسی در هرج و مرج قرن نهم در سامرا، رقابت شدید ایران را معرفی می‌کند.

موضوع اصلی این بسته الحاقی، تحولات درون خلافت عباسی است که زمینه را برای حاکمان جاه طلب ایرانی فراهم می‌کند که برای استقلال و آینده‌ای روشن شده برای منطقه رقابت می‌کنند. بازیکنان با انتخاب ایجاد یک امپراتوری جدید، سوء استفاده از خلافت در حال تضعیف برای منافع شخصی، یا شاهد ظهور احتمالی خلافت جدید برای ایجاد نظم در منطقه هستند. این محتوای جدید، تجربه گیم پلی را با ویژگی‌های فراوانی غنی می‌کند. این بازی به همراه ده‌ها ساعت گیم پلی، با ترکیب تصمیمات، تعاملات و ساختمان‌های جدید که به طور خاص برای حاکمان منطقه فارس طراحی شده‌اند، عمق تاریخی بیشتری را معرفی می‌کند.

محتوای ویژه Legacy of Persia بر اهمیت رهبری خلیفه و حفاظت از مناطق مرزی تأکید می‌کند و پویایی پیچیده قدرت و نفوذ در دوران قرون وسطی را در برمی‌گیرد. فرهنگ‌های ایرانی با معرفی سنت‌های جدیدی که حس و حال آن عصر را در بر می‌گیرد، از ویژگی‌های مثبت این بسته هستند. این فرهنگ‌ها شامل معرفی دانش پژوهان مبتکر دربار، واحدهای منحصر به فرد سربازان و ساختمان‌های جدید قدرتمندی است که هدفشان استخراج ثروت از زمین‌های بایر دیگر است که نشان دهنده نبوغ و تدبیر حاکمان منطقه است. پس اگر به استراتژی‌های پیچیده در سرزمین تاریخی ایران علاقه دارید، این بسته الحاقی را سریعاً دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Crusader Kings III Wards and Wardens و Crusader Kings III Tours and Tournaments را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Crusader Kings III Legacy of Persia برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® Core™ i3-2120 / AMD® FX 6350
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 660 (2GB) / AMD® Radeon™ HD 7870 (2GB) / Intel® Iris Pro™ 580 / Intel® Iris® Plus G7 / AMD® Radeon™ Vega 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® Core™ i5-4670K / AMD® Ryzen™ 5 2400G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 1650 (4GB) / AMD® Radeon™ R9 390X (8GB)
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The lands of Persia are well-populated, rich in resources and often a crossroads of empire. Join the struggle for medieval dominance in this historically important and fascinating region in Legacy of Persia, a new Flavor Pack for Crusader Kings III.
Inspired by the historic collapse of the Abbasid Caliphate in the 9th century Anarchy at Samarra, Legacy of Persia introduces the Iranian Intermezzo, a competition for power in the region. Building on the Struggle System introduced in the Fate of Iberia flavor pack, Legacy of Persia adds even more culturally important flavor and changes to realms in the region.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.16 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    googoolie

    مهمان

    سلام چچوری میتونم دی ال سی هاش رو enable کنم ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    فرید

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    وقتی وارد بازی میشم زده DLC مربوط به میراث فارس فعال نیست چجوری میشه فعالش کرد؟

    پاسخ دهید