بازی Fallout 76
ارحام ادبخواه

تاد هاوارد بازی Fallout 76 را یک موفقیت بزرگ می‌داند

ارحام ادبخواه 29 آبان 1402 1 دیدگاه
141 بازدید

تاد هاوارد اعتقاد دارد که بازی Fallout 76 با شروع ضعیفش، در نهایت به یک ویدیو گیم موفق تبدیل شد. به نظر او این بازی باعث شد که بتسدا به یک تیم توسعه دهنده بهتر تبدیل شود و تجربه آن‌ها را بیش از پیش تکمیل کند.

بازی Fallout 76 هرچند که این روزها حال خوبی دارد و افراد زیادی به صورت مرتب به تجربه آن می‌پردازند، به هیچ وجه شروع خوبی نداشت. این بازی در روزهای ابتدایی عرضه نه تنها از لحاظ فنی یک فاجعه بود، بلکه از منظر محتویات هم می‌لنگید و نمی‌توانست در حد اسم فال اوت ظاهر شود. با این حال تاد هاوارد به عنوان کارگردان استودیو بتسدا گیمز اثر مورد بحث را یک موفقیت بزرگ می‌داند.

هاوارد در طی مصاحبه‌ای که با رسانه WIRED داشت این گونه توضیح داد:«فکر کنم مردم می‌دانند که ما در آن زمان به مشکل خوردیم. اما علارقم همه مشکلات ما موفقیت‌های زیادی هم به دست آوریم. ما پلتفرم آنلاین خود را از صفر ساختیم که از قضا بسیار هم خوب فروخت. بازی Fallout 76 مخاطبینی داشت که با وجود مشکلات به تجربه آن می‌پرداختند و خطاب به ما می‌گفتند: ما این (بازی) را دوست داریم، لطفا درستش کنید.»

البته که تاد هاوارد در این باره درست می‌گوید و نمی‌توان حرف‌های او را انکار کرد. هرچند که بازی مذکور شروع بدی داشت، اما به تدریج و با عرضه به روز رسانی‌های متعدد جایگاه خود را پیدا کرد و در این روزها شرایط بسیار خوبی دارد. هرچند که بتسدا در زمان عرضه اولیه عملکرد خوبی نداشت، اما بازی Fallout 76 را رها نکرد تا امروز به نتیجه زحمات خود دست پیدا کند.

بازی Fallout 76

بازی Fallout 76 بتسدا را به بازی‌ساز بهتری تبدیل کرد

هاوارد در این باره اضافه کرد:«ما یاد گرفتیم که چگونه ریتم خود را پیدا کنیم، به به روز رسانی یک بازی ادامه دهیم، سرمان را پایین نگه داریم و کارهای سخت را انجام دهیم. امروز و با گذشت پنج سال از آن زمان، Fallout 76 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ما است. این بازی ما را به یک توسعه دهنده بسیار بسیار بهتر تبدیل کرد، چرا که باید روند دشواری را پشت سر می‌گذاشتیم.» او همچنین فال‌اوت 76 را یک موفقیت نامید که باید از آن درس گرفت.

با وجود تمامی این حرف‌ها بسیاری از افراد اعتقاد دارند که بتسدا از اشتباهات بازی Fallout 76 کامل درس نگرفت. بازی Starfield که مدت زمان زیادی از عرضه‌اش نمی‌گذرد، کم کم در حال فراموش شدن است. این در حالی است که بیش‌تر بازی‌های بتسدا تا چند سال پس از عرضه در مرکز توجهات باقی می‌مانند. استارفیلد به خاطر مشکلاتی نظیر مکانیک‌های تاریخ مصرف گذشته و جهانی که بخش بزرگی از آن خالی از محتوا بود مورد انتقاد قرار گرفت.

به هر حال نظر شما در مورد صحبت‌های تاد هاوارد و بازی Fallout 76 چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    اشکان

    مهمان

    امیدوار بودم همینو راجب استارفیلد میگفت

    پاسخ دهید