دانلود بازی Shadowrun Returns برای PC
دانلود بازی Shadowrun Returns برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shadowrun Returns برای PC

پارسی گیم 17 مرداد 1398 بدون دیدگاه
8,610 بازدید

دانلود بازی Shadowrun Returns برای کامپیوتر

ظلم و جور تمام دنیا را پرکرده است و جای نفس کشیدن برای کسی نگذاشته است. از سویی جنگ‌هایی مصیبت‌بار به دلیل بازی‌های سیاسی دو سیاست‌مدار و از سویی قتل‌ها و نابودی دل‌رحمی نسبت به هم دیگر. استودیو Harebrained Schemes با درک این تاریکی‌ها بازی Shadowrun Returns را تولید کرده است و ما را در دنیایی عملی تخیلی و فانتری قرار داده است. بازی ما را در نقش یکی از جنگجویان تاریکی قرار می‌دهد و او پیامی صوتی از دوستان قدیمی خود دریافت می‌کند و درمی‌یابد که او توسط حقه‌ای کثیف کشته‌شده است و حالا 100 هزار دلار برای کسی که این قاتل را پیدا کند و به سزای اعمالش برساند پاداش قرار داده‌شده است.

برای رسیدن به این هدف به شهر سیاتل سفر خواهید کرد و تازه خواهید فهمید که این قتل کار یکی از قاتل‌های زنجیره‌ای شهر است که کار اصلی‌اش فروش ارگان‌های حیاتی بدن انسان است. اینجاست که جنگ علیه این افراد شروع می‌شود و به همراه تیم خود باید به مبارزه علیه این افراد بپردازید. حرکت دادن شخصیت اصلی البته به امتیاز نیاز دارد و به همین دلیل بعضی‌اوقات دستتان بسته است و نمی‌تواند به‌طور کامل روی سر حریف خراب شوید. هرکدام از شخصیت‌ها می‌تواند سه سلاح همراه داشته باشد و از دور و نزدیک دشمن را به داخل گور بفرستد. یکی از نکات جالب و برجسته بازی نیز شخصی‌سازی و تولید شخصیت است که می‌توانید با انتخاب جنسیت و ظاهر او، فردی دیگری را به گروه جنگجویان خود اضافه کنید.

بازی با تکیه‌بر جنبه علمی تخیل خود، انواع و اقسام جک‌وجانور را در خود جا داده است و از الف‌ها گرفته تا دورف ها در Shadowrun Returns وجود دارند. هدف اصلی اما کشتن آن قاتل بی‌همه‌چیز است و آرام خواهید فهمید که این کار سختی است و از انواع و اقسام ربات‌ها و کوتوله‌ها روی سرتان خراب خواهد شد. بازی دارای گرافیک ایزومتریک است و آن حس و حال قدیمی کنسول نینتندو را زنده می‌کند. می‌توانید در محیط بازی گشت بزنید و یک سری آیتم‌های مخفی را پیدا کنید یا اینکه سیستم کامپیوتری را هک کنید و یک سری اطلاعات به دست بیاورید. هر چه توانایی شما در این کار بالا رود، آزادی عمل بیشتری خواهید داشت و تجهیزات بزرگ‌تری را هک خواهید کرد.

Shadowrun Returns با سبک خاص خود و داستان درگیر کننده‌اش موفق به دریافت امتیازات خوبی شده است و آن‌قدر از آن استقبال شد که نسخه موبایلی‌اش نیز عرضه شد و آن نیز موردتوجه قرار گرفت. اگر می‌خواهید معمای یک قتل را حل کنید و در آخر جایزه‌ای نیز دریافت کنید و چند جانور را نیز به درک بفرستید، این دقیقاً بازی است که به دنبالش می‌گردید.

در ادامه برای دانلود بازی Shadowrun Returns با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows XP SP3/Vista/Windows 7
Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor
Memory:2 GB RAM
Graphics:DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory
DirectX®:9.0
Hard Drive:2 GB HD space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Shadowrun Returns is a science fantasy turn based tactical role-playing game developed and published by Harebrained Schemes. It takes place in the setting of the Shadowrun tabletop role-playing game. The game was successfully crowd funded through Kickstarter, and was released for Microsoft Windows, OS X, Linux, iOS, and Android in 2013.

An expansion pack titled, Shadowrun: Dragonfall, was released in 2014. It was later converted to a standalone release and as Shadowrun: Dragonfall – Director’s Cut. In 2015, Harebrained Schemes launched another Kickstarter campaign to partially fund their next game, Shadowrun: Hong Kong. Similar to the Dragonfall – Director’s Cut edition, Hong Kong was released in 2015 as a standalone release built using an upgraded version of the Shadowrun Returns engine.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.