هوملندر Mortal Kombat 1 آنتونی استار
یحیی رحیمی

آنتونی استار صداپیشه هوملندر در Mortal Kombat 1 نخواهد بود

یحیی رحیمی 22 آبان 1402 2 دیدگاه
184 بازدید

آنتونی استار، بازیگر نقش هوملندر در سریال پسران قرار نیست صداپیشه این کاراکتر در بازی Mortal Kombat 1 باشد. آنتونی استار این خبر را در صفحه اینستاگرامش و پس از اینکه از او سؤال شد آیا در بازی جدید استودیو ندررلم نقش‌آفرینی می‌کند، منتشر کرد. در حال حاضر صداپیشه هوملندر در مورتال کامبت 1 مشخص نیست و ندررلم باید اطلاعات تکمیلی را در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

طرفداران بازی مورتال کامبت از خبر جدید شگفت‌زده شدند. ندررلم توانست برای کاراکتر آمنی‌-من، جی کی سیمونز را دعوت کند و او به‌عنوان صداپیشه در بسته الحاقی جدید حضور دارد. گفتنی است آنتونی استار به‌عنوان صداپیشه شخصیت هوملندر در بازی Modern Warfare II حضور پیدا کرد. بسیاری انتظار داشتند که او در مورتال کامبت 1 هم نقش‌آفرینی کند.

سازندگان بازی نیاز به فرد دیگری برای ضبط تمامی صداهای این کاراکتر از جمله هنگام ضربه خوردن دارند. البته دیالوگ‌هایی که قبل از شروع نبرد هم آغاز می‌شود هم باید ضبط شوند. تعدادی از طرفداران می‌گویند که آنتونی استار در حال دست انداختن آنها است و اینکه او در بازی نقش‌آفرینی کرده است. بسیاری نوشته‌اند که تصور اینکه آنتونی استار صداپیشه هوملندر نباشد و فرد دیگری این وظیفه را به دست گرفته باشد، عجیب است.

هوملندر Mortal Kombat 1 آنتونی استارصداپیشه هوملندر در Mortal Kombat 1

اد بون و استودیو ندررلم واکنشی به این خبر نشان نداده‌‌اند و در نتیجه باید منتظر اعلامیه رسمی باشیم. ممکن است که سازنده از هوش مصنوعی برای بازسازی صدای هوملندر استفاده کند یا اینکه دیالوگ‌های قبلی این کاراکتر را مورد استفاده قرار دهد. طرفداران مورتال کامبت از وضعیت بازی و به‌خصوص محتوای پس از انتشار رضایت ندارند. عده زیادی نوشتند که شخصیت آمنی‌-من، محتوای قابل استفاده زیادی ندارد و لباس‌های زیادی مانند بقیه کاراکترها برای او طراحی نشده است.

Mortal Kombat 1 توانست جایزه بهترین بازی چندنفره را در مراسم Golden Joystick دریافت کند. بسیاری از طرفداران بازی، این جایزه را حق Street Fighter 6 دانستند. به‌خصوص که مورتال کامبت 1‌ بسیاری از ویژگی‌های مهم یک بازی چندنفره را ندارد. برای نمونه قابلیت کراس‌پلی قرار است در آپدیت‌های بعدی اضافه شود. همچنین المان‌های آنلاین مختلفی هنوز اضافه نشده‌اند. در عین حال استریت فایتر 6 به دلیل بخش چندنفره متنوع مورد تحسین قرار گرفته بود.

هوملندر قرار است اوایل سال آینده میلادی به Mortal Kombat 1 بپیوندد. پیس میکر هم به‌عنوان فایتر مهمان حضور می‌یابد و کاراکترهای قبلی مجموعه مورتال کامبت مانند کوان چی، تاکدا و ارماک نیز به‌آرامی اضافه می‌شوند. نظر شما در مورد عدم حضور آنتونی استار در مورتال کامبت 1 چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    راف

    مهمان

    اره واقعا
    هیچکس نمیتونه جای انتونی استارو بگیره برای نقش هوملندر اصلا تصورش هم سخته

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Haji

    مهمان

    نهههههههههههه????????????????????????

    پاسخ دهید