Days Gone
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Days Gone بازهم در صدر

یحیی رحیمی 24 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,473 بازدید

هفته گذشته خبرهای متعددی را در دنیای بازی های ویدیویی شنیدیم اما شاهد انتشار بازی خاصی نبودیم. همین باعث شده است که جدیدترین ساخته استدیو Bend Studios به نام Days Gone بازهم بتواند مقام اول جدول هفتگی بریتانیا را به خود نسبت دهد و فعلا کسی یارای مبارزه با او نیست.

این سومین هفته پیاپی است که بازی Days Gone موفق به انجام چنین کاری می شود و یکه تاز پرفروش ترین بازی این هفته بریتانیا نیز بوده است. تقریبا 6 بازی او هفته گذشته، این هفته نیز در صدر قرار گرفته اند و هیچ تغییری نسبت به هفته گذشته دیده نمی شود.

همان طور که گفتیم، یکی از دلایل این موضوع این است که شاهد انتشار هیچ بازی بزرگی در هفته گذشته نبودیم و در نتیجه این نتایج عادی است. اگر چه این هفته دو بازی Rage 2 و A Plague Tale: Innocence منتشر می شوند و همین جدول فروش هفتگی را دچار تغییر خواهد کرد. تنها بریتانیا نیست که Days Gone را روی سر خود گذاشته است و این بازی موفق به کسب مقام اول پرفروش ترین بازی PlayStation در ماه جاری شده است.

دیگر رقیب حاضر در جدول این هفته نیز بازی Mortal Kombat 11 است که کمی دیرتر در اروپا کار خود را شروع کرد و با وجود اینکه روی چندین پلتفرم مختلف نیز عرضه شده است، بازهم نتوانسته از Days Gone که اختصاصی سونی است بگذرد. البته این بازی در آمریکا فروش خوبی داشته است و در صدر جدول فروشگاه PlayStation قرار گرفته است.

از جمله بازی هایی که این هفته منتشر شده اند، می توان به Saints Row: The Third اشاره کرد که مخصوص کنسول Switch است و جایی بهتر از پانزدهم برای خود پیدا نکرده است. می توانید در زیر، 10 بازی پرفروش هفته را مشاهده کنید و همچنین نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  1. Days Gone
  2. Mortal Kombat 11
  3. FIFA 19
  4. Red Dead Redemption 2
  5. Grand Theft Auto 5
  6. Mario Kart 8 Deluxe
  7. Tom Clancy’s The Division 2
  8. New Super Mario Bros. U Deluxe
  9. Forza Horizon 4
  10. Super Smash Bros. Ultimate

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.