دانلود بازی Scene Investigators برای PC
دانلود بازی Scene Investigators برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Scene Investigators برای PC

پارسی گیم 14 آبان 1402 2 دیدگاه
2,434 بازدید

دانلود بازی Scene Investigators برای کامپیوتر

Scene Investigators یک بازی فراگیر و خاص است که شما را در قلب صحنه‌های جنایی جذاب قرار می‌دهد و شما را به چالش می‌کشد تا اسرار آنها را کشف کنید. این بازی برای طرف‌داران ژانر جنایی، فیلم‌های پلیسی و پازل‌های اتاق فرار طراحی شده است و تجربه‌ای هیجان انگیز را ارائه می‌دهد که مهارت‌های مشاهده‌ای، استدلال قیاسی و توانایی ایجاد فرضیات حساب شده را با هم ترکیب می‌کند. داستان بازی در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد، شما به جای کارآموزی قدم می‌گذارید که آرزوی تبدیل شدن به یک محقق و کارآگاه را دارد. با این حال برای موفقیت در این مسیر سخت باید به شدت هوش و خلاقیت خود را به کار بیندازید.
در حین سفر خود در یک سری از پرونده‌های سخت و عجیب جنایی، با چالش‌هایی مواجه می‌شوید که مرز بین گیج‌کنندگی و جذابیت را محو می‌کند. هدف نهایی شما حل پازل‌ها برای اثبات توانایی خود و قبولی در آزمون است. در Scene Investigators، شما هیچ ابزار فانتزی یا توانایی‌های فوق بشری را در اختیار ندارید. تنها ابزار شما ادراک دقیق، دقت ذهنی و خرد واقعی زندگی است. این بازی نه تنها به شما وظیفه می‌دهد تا آنچه را که اتفاق افتاده است بیابید، بلکه با ایجاد ارتباط بین مجرمان و قربانیان آن‌ها نیز معما را حل کنید. به مرور متوجه می‌شوید که در حال بررسی دقیق شواهد، انگیزه‌ها و کنار هم قرار دادن یک پازل پیچیده هستید.
یکی از عناصر اصلی Scene Investigators نیاز به مشاهده دقیق است. هیچ راهنمایی دستی وجود ندارد، و شما باید به قدرت کسر کردن آیتم‌های محیطی خود تکیه کنید. در حین کاوش در صحنه‌های جنایت، به تمام جزئیات توجه کافی داشته باشید و هر چیزی که برجسته است را یادداشت کنید. این بازی شما را تشویق می‌کند تا در حین حرکت در صحنه، شک و ظن خود را مستند کنید و کار دقیق محققین دنیای واقعی را منعکس کنید. موفقیت شما به توانایی شما در کنار هم قرار دادن تمام عناصر متفاوت با استفاده از ادراک دقیق و دانشتان از دنیای واقعی بستگی دارد. با اتمام مراحل این بازی، بدون شک حس یک کارآگاه واقعی را کسب می‌کنید.
در Scene Investigators، ممکن است متوجه شوید که شواهد اساسی از دست رفته است و تنها 70 درصد از معما را در اختیار شما قرار می‌دهد. 30 درصد باقی مانده در هیچ کجا یافت نمی‌شود. در اینجا، وظیفه شما این است که با استفاده از غرایز خود، شکاف‌ها را پر کنید و فرضیات هوشمندانه و حساب شده بسازید. این مکانیک جذاب شما را درگیر می‌کند و تضمین می‌کند که بازی عقل شما را به چالش می‌کشد. این یک بازی ایده آل برای کسانی است که از به چالش کشیدن خود با اسرار پیچیده لذت می‌برند. بازی اشتیاق شما به ژانر جنایی واقعی را با هیجان پازل‌های اتاق فرار ترکیب می‌کند و تجربه‌ای جذاب را به شما ارائه می‌دهد.
اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Shadows of Doubt و Rough Justice 84 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Scene Investigators برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 10 64-bit or later
Processor: AMD FX(tm)-6100 Six-Core Processor ~3.3GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 7800 Series
Storage: 26 GB available space
Additional Notes: This was the lowest spec machine that we have access to that we could still run the game at a playable framerate.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Set in the near future, you play as a trainee in pursuit of becoming a licensed investigator. Presented with a set of reconstructed case files that border between challenging and perplexing, your goal is to solve them and pass the test. Your only tools are your keen perception, astute thinking and mental acuity. Can you solve them all? Scene Investigators is a deductive reasoning game that leans heavily on keen observation, filling in the missing gaps, looking for motives when they aren’t seemingly there, and coming up with several plausible assumptions to progress through the investigation.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.77 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Arman

    مهمان

    سلام
    نسخه فیت گرل ‌که کم حجم تره رو نصب کنیم
    مشکلی پیش نمیاد؟
    و به طور کلی کدوم نسخه برای نصب کرک بهتره؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Arman

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز همه نسخه ها کرک شده هستند و نسخه های فشرده هم کرک شده قرار می‌گیرند