دانلود بازی Rough Justice 84 برای PC
دانلود بازی Rough Justice 84 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rough Justice 84 برای PC

پارسی گیم 4 فروردین 1402 1 دیدگاه
8,976 بازدید

دانلود بازی Rough Justice 84 برای کامپیوتر

با پیشرفت صنعت گیم، احتمالات خلق آثار داستان محور پیچیده‌تری به وجود آمده که در گذشته وجود نداشت. بازی‌های داستانی این روزها از هزاران خط دیالوگ گزینه‌های انتخاب مسیر پشتیبانی می‌کنند که آن‌ها را برای مدت‌ها تکرارپذیر نگه می‌دارد. یکی از بهترین و جالب‌ترین محصولات سال جاری نیز عنوانی معمایی و کارآگاهی به نام Rough Justice 84 است. این بازی با الهام از فیلم‌های کلاسیک جنایی هالیوودی ساخته شده و در سبک استراتژیک به وسیله کارت و تاس قابل تجربه خواهد بود.

داستان بازی با اینکه از منابع سرگرم‌کننده‌ای الهام گرفته، ولی حرف‌های جدی زیادی برای گفتن دارد. پلیس‌های فریب خورده، فساد در بخش اداری، جستجوی شخصی برای اطلاعات و بسیاری از مردم آماده‌اند تا زمانی که دولت محلی دیگر نمی‌تواند این موارد را فراهم کند، برای به دست آوردن عدالت به مأموران مستقل مراجعه کنند. سنکا سیتی ممکن است یک شهر خیالی باشد، اما فسادی که بر آن تأثیر می‌گذارد شباهت‌های زیادی در دنیای واقعی دارد. شما نیز در مرکز این اتفاقات قرار می‌گیرید.

گیم پلی بازی Rough Justice 84 به این صورت است که شما کنترل مأمورانی را به دست می‌گیرید که برای برقراری عدالت و انجام مأموریت‌ها استخدام شده‌اند. هر یک از این مأموریت‌ها نوع مکانیک گیم پلی متفاوتی را شامل می‌شود و درگیری با برخی از آنها جالب‌تر از سایرین است. این بازی با ریختن تاس و کشیدن کارت‌های مختلف برای پیشروی در بازی جریان داشته و می‌تواند با هر دست، سرگرم‌کننده‌تر از قبل باشد. پس اگر به بازی‌های داستانی و استراتژیک علاقه دارید، این عنوان برای شما است.

بازی Rough Justice 84 عنوانی در سبک معمایی و استراتژیک است. این بازی دنیایی بزرگ با تعداد زیادی شخصیت و قوانین خاصی را ایجاد کرده که شما باید برای انجام مأموریت‌های مختلف، پرونده را از شهروندان دریافت کنید. بازی با احتمالات زیادی بازی می‌کند و شانس نیز نقش زیادی در پیشروی داستان دارد. پس همین حالا آن را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Warpath و Empire: Four Kingdoms را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rough Justice 84 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 6500 or AMD equivalents
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 or AMD equivalents
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Required

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7 8700 or AMD equivalents
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1070 6 GB (1080p High) or AMD equivalents
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Required

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In this single-player board game-inspired strategy game, solve puzzles and use dice and cards to successfully run your private security agency. Advise your agents as they deal with security, fugitive recovery, repossession cases, and more.
Hire freelance agents to help complete cases! Every case has different requirements and with a wide variety of agents to choose from, finding the right agent for the case is essential. Expand your roster to accommodate more agents by completing caseloads and receiving rewards.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ستایش

    مهمان

    سلام خیلی عالیه و میشه بازی بزارینsallys quick clips

    پاسخ دهید