دانلود بازی Colony Ship برای PC
دانلود بازی Colony Ship برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Colony Ship برای PC

پارسی گیم 30 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,058 بازدید

دانلود بازی Colony Ship A Post Earth Role Playing Game برای کامپیوتر

ماجراجویی در فضا امری است که شاید به‌زودی در دنیای واقعی نتوانیم آن را تجربه کنیم. هنوز تکنولوژی بشریت به اندازه کافی برای بهره‌مندی عموم انسان‌ها از سفرهای فضایی و ماجراجویی‌های خارج از کرده زمین، پیشرفت نکرده است؛ اما بازی‌های ویدیویی می‌توانند این ماجراجویی‌های جذاب را در داخل دنیای مجازی خودشان به خورد ما دهند. ورود به یک دنیای علمی تخیلی و درگیر شدن در داستان‌های فضایی، امری سرگرم‌کننده بوده و عناوین زیادی با سبک‌های مختلف، به این سوژه جذاب پرداخته‌اند. بازی Colony Ship از استودیو Iron Tower عنوانی جدید در سبک نقش‌آفرینی بوده که ماجراهای جذاب و داستانی عمیق را داخل یک سفینه فضایی بزرگ روایت می‌کند.

داستان بازی در سال 2754 جریان دارد. شخصیت شما فردی است که هرگز کره زمین را ندیده و داخل یک سفینه بزرگ به دنیا آمده است، سفینه‌ای که دائم در حال سفر کردن و حرکت در فضا بوده و ساکنانش به سرنوشتی غم‌انگیز محکوم هستند. این افراد هرگز ایده‌ای از زندگی در کره زمین نداشته‌اند. مأموریت شما رسیدن به سیاره‌ای به اسم Proxima Centauri بوده اما ممکن است هرگز به مقصد نرسید. این سفینه بسیار قدیمی بوده و بیش از 20 سال از آن به‌طور مداوم استفاده شده است و از آن با نام Starfarer یاد می‌شود. حال که رسیدن به مقصد معلوم نیست، سعی دارید تا نهایت استفاده را از زندگی خود داخل سفینه ببرید و به سرنوشت نفرین‌شده خود فکر نکنید.

گیم پلی بازی در سبک نقش‌آفرینی طراحی شده و مملو از دیالوگ‌ها و انتخاب‌های مهم است. زاویه دوربین ایزومتریک و مبارزات نوبتی از دیگر ویژگی‌های گیم پلی بازی هستند. هدف شما مدیریت این سفینه و رساندنش به مقصد هستید و در این مسیر باید ماجراهای پرمخاطره مختلفی را از سر بگذرانید. کاراکتر شما به قابلیت‌های مختلفی دسترسی دارد و با نصب کردن ایمپلنت‌های رباتیک، می‌تواند قدرتمندتر شود. تمامی مبارزات در سبک نوبتی انجام شده و نقشه‌ریزی و داشتن تاکتیک، حرف اول را در آن‌ها می‌زند.

مأموریت‌های بازی همگی به شکل شاخه‌ای طراحی شده‌اند و بر اساس انتخاب‌های شما ممکن است عاقبت متفاوتی برای هر کدام رقم بخورد. 10 شخصیت دیگر را نیز می‌توانید در سفینه کنار خود همراه کنید که هرکدام شخصیت و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. گروه‌های اصلی بازی هم دائم با شما در تعامل بوده و 3 گروه بزرگ را در طول ماجراهای خود ملاقات می‌کنید. وجود طیف گسترده‌ای از تجهیزات و سلاح‌های آینده‌گرایانه هم عمق گیم پلی بازی را به‌شدت بیشتر کرده است تا تجربه‌ای خالص از سبک نقش‌آفرینی داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Gamedec و Wasteland 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Colony Ship A Post Earth Role Playing Game با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/Windows 8/Windows 10
Processor: 2 GHz Processor or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTS 450 / Radeon HD 4870 or better
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/Windows 8/Windows 10
Processor: 2 GHz Processor or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 970 / AMD Radeon R9 390 or better
DirectX: Version 12
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It is the Year of Our Lord 2754…
You will never feel the sun’s warmth under a blue sky, never hear the wind in the branches of a tree, and never swim in the ocean, all because you had the misfortune to be born on the Ship, chained to a fate you didn’t choose. You have never seen Earth and you’ll never see Proxima Centauri either. You’re doomed to live and die on the Ship in the name of the Mission, like your father before you, like his father before him.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.