بازی Resident Evil 9
یحیی رحیمی

بازی Resident Evil 9 فصل تازه‌ای برای این مجموعه رقم می‌زند

یحیی رحیمی 10 آبان 1402 بدون دیدگاه
394 بازدید

بازی Resident Evil 9 که هنوز معرفی نشده است، طبق گفته یک افشاگر مشهور آن دنباله‌ای نخواهد بود که عده‌ای منتظر آن هستند. اینسایدر گیمینگ در عین حال ادعا کرده که رزیدنت اویل 9 بیشترین بودجه ممکن را دارد و بزرگ‌ترین بازی این مجموعه خواهد شد. طبق گفته‌ها خط داستانی خانواده وینترز در بازی جدید ادامه می‌یابد.

افشاگر معروف با نام مستعار Dusk Golem در کانال دیسکورد The Snitch، اطلاعات تازه‌ای از بازی جدید مجموعه رزیدنت اویل فاش کرد. او مدعی است که بازی جدید یک دنباله مستقیم برای Resident Evil Village نیست، اما برنامه‌ریزی هر دو بازی‌های هشتم و نهم همراه یکدیگر انجام شده تا پایانی بر داستان فعلی وینترز ارائه شود. در نتیجه بازی جدید به‌نوعی پایانی برای روندی است که در بازی هفتم آغاز شد.

نکته قابل‌توجه آن است که بازی Resident Evil 9 در عین حال فصل تازه‌ای را برای این مجموعه رقم می‌زند. داسک‌گولم نوشته است که بسته الحاقی Shadows of Rose از قبل برنامه‌ریزی نشده بود و اینکه چندان تأثیری روی بازی بعدی ندارد. زیرا که پی‌رنگ بازی هشتم و نهم باهم نوشته شده است. او معتقد است که انتشار این بسته الحاقی با هدف روشن کردن و توضیح دادن پایان بازی Village انجام شده است.

بازی Resident Evil 9جزئیات بازی Resident Evil 9

افشاگر معروف در ادامه نوشت که کپکام تغییراتی در بازی جدید ایجاد کرده که این مجموعه را به مسیر تازه‌ای می‌کشاند: «دو چیز را قبلاً در مورد رزیدنت اویل 9 گفته‌ام. اینکه این بازی بیشتری بودجه و طولانی‌ترین زمان ساخت در میان عناوین این مجموعه را دارد. تولید آن از 2018 آغاز شده و احتمالاً تا 2025 هم منتشر نمی‌شود. توسعه بازی مثل Resident Evil 4 عالی پیش می‌رود. رزیدنت اویل 4 زودتر از زمان انتظار منتشر شد و استودیو از وضعیت آن رضایت داشت.»

داسک‌گولم در پایان نوشت: «دوم اینکه کپکام می‌خواهد بازی نهم به‌نوعی فصل پایانی داستان فعلی باشد و اینکه آنها خط داستانی تازه‌ای شروع کنند و تمرکز روی پیرنگ دیگری برود و این مجموعه را به مسیر تازه‌ای ببرند. در نتیجه Resident Evil 9 به‌نوعی فصل پایانی چند بازی اخیر و فصل آغازین بازی‌های بعدی است.» طبق گفته‌ها اساس و شالوده بازی‌های بعدی رزیدنت اویل در شماره نهم پایه‌گذاری می‌شود. گفتنی است داسک‌گولم منبع معتبری است و تابه‌حال اطلاعات اشتباه فاش نکرده است و می‌توان به گفته‌های وی استناد کرد.

شرکت کپکام به‌تازگی از توسعه موتور گرافیکی جدید خبر داده است. موتور REX Engine با تغییرات شگرف در حال توسعه است و به نظر می‌رسد که بازی نهم نیز با این ابزار جدید ساخته می‌شود. نظر شما در مورد اطلاعات فاش‌شده چیست؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.