resident-evil-3
یحیی رحیمی

تغییرات زیاد موتور گرافیکی RE Engine برای بهبود گرافیک Resident Evil 3

یحیی رحیمی 4 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,757 بازدید

موتور RE Engine بدون شک یکی از بزرگ ترین دست آوردهای Capcom در سالیان اخیر است. این موتور اولین تجربه اش را Resident Evil 7 کسب کرد و از آن زمان تا به حال پیشرفت های زیادی را به خود دیده است و در Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 به اوج تکامل خود رسید. حالا با بازی Resident Evil 3 این موتور مرزهای جدیدی را رد کرده است.

تولید کننده بازی Resident Evil 3 به نام پیتر فابیانو اخیرا گفتگوی جدیدی در مورد این بازی داشته است. از او در مورد نحوه ساخت بازی و اینکه آیا از فناوری های به کار رفته در نسخه دوم استفاده شده است یا خیر پرسیده اند و او نیز گفته است که این بازی سه سال است در دست توسعه قرار دارد و هر دو از یک موتور گرافیکی استفاده می کند و قطعا فناوری ثابتی میان هر دو به اشتراک گذاشته شده است اما یک سری ایده ها بوده است که از بازی قبلی وارد نسخه سوم نشده است:

یک سری از فرایندهای توسعه بازی Resident Evil 2 و Resident Evil 3 میان هر دو به اشتراک گذاشته بود و هر دو از یک موتور گرافیکی استفاده می کنند. من نمی گویم که ایده ها مستقیما روی هر دو بازی به کار گرفته می شد اما باید بگویم که ما از یافته ها و نکته هایی که قبلا یاد گرفته بودیم استفاده کردیم. مانند بازی قبلی، اولین چیزی که حس خواهید کرد، دوربین روی شانه شخصیت اصلی است که تجربه بهتری را به بازی بخشیده است.

او در ادامه از اینکه خود موتور بازی نیز پیشرفت هایی برای بهبود گرافیکی بازی دیده است صحبت کرد و بیان کرده است تغییرات انجام گرفته باعث افزودن وضوح بیشتر به شهر Raccoon City شده است:

با استفاده از پیشرفت های فناوری و تغییرات بیشتر RE Engine توانستیم گرافیک و جلوه های بصری بازی را به سطح دیگری ببریم و بتوانیم وضوع بیشتری به شهر بازی در اولین روزهای پخش ویروس ببخشیم.

بازی Resident Evil 3 روز 3 آوریل عرضه خواهد شد. نسخه دموی بازی در دسترس است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.