آپدیت بازی UFC 5
یحیی رحیمی

الکترونیک آرتز در واکنش به اعتراضات قول بهبود بازی UFC 5 را داد

یحیی رحیمی 7 آبان 1402 بدون دیدگاه
239 بازدید

بازی UFC 5 چند روزی است به‌طور رسمی منتشر شده است. طرفداران در طی چند روز اخیر نسبت به محتوای بازی اعتراض کرده‌اند. طراحی اشتباه محمد علی کلی و همچنین غیبت فایترهای بزرگ از انتقاداتی است که به این بازی وارد شده است. شرکت الکترونیک آرتز با انتشار بیانیه‌ای به اعتراض‌ها واکنش نشان داد و قول داد که فایترهای بیشتری را در طی ماه‌های آینده اضافه کند.

فایترهای مشهوری در وزن‌های مختلف در بازی UFC 5 حضور دارند. اما طرفداران نسبت به تکراری بودن فهرست فایترها و اضافه نشدن کاراکترهای بیشتر نسبت به UFC 4 اعتراض دارند. در واقع تنها محمد علی کلی به‌عنوان کاراکتر اضافه در بازی حضور دارد که طراحی انیمیشن‌های وی نیز به‌درستی انجام نشده است. یکی از بازی‌کنان در واکنش به وضعیت بازی نوشت: «معمولاً از بازی‌های ورزشی انتقاد می‌کنند که نسخه جدید تنها ترکیب را تغییر می‌دهد. اما EA یک قدم به جلو برداشته و این بار ترکیب فایترها را هم آپدیت نکرده است.»

الکترونیک آرتز به نظر بازخوردهای بازی‌کنان در طی چند روز اخیر را شنیده است. این باعث شد تا یک بیانیه مطبوعاتی در واکنش به اعتراض‌ها منتشر شود تا فضای رسانه‌ای بازی کنترل شود. شرکت EA ابتدا از تمامی بازی‌کنان و افرادی که در تجربه بازی شریک بودند، تشکر کرد و سپس اذعان کرد که بازخوردها را خوانده‌اند و اینکه می‌دانند فهرست فایترها با سطح انتظار بازی‌کنان هم‌خوانی نداشته است. توسعه‌دهنده قول داده که با تمام قوا روی بهبود بازی کار کند.

آپدیت بازی UFC 5آپدیت UFC 5 در راه است

EA در ادامه نوشت که آنها هنگام توسعه UFC 5 تصمیم گرفتند تا همچنان به پشتیبانی از بازی چهارم ادامه دهند. در نتیجه آنها فهرست فایترهای بازی قبلی را به‌طور مرتب آپدیت کرده‌اند و تصمیم گرفتند تا همان فهرست را در بازی جدید هم به کار بگیرند. EA تصمیم گرفته تا هرماه چند فایتر جدید اضافه کند. دو ورزشکار در ماه ‌آذر اضافه می‌شوند. اولی یان شیائونان، ورزشکار هنری‌های رزمی ترکیبی چینی است و دومی نیز امیر البازی، ورزشکار عراقی مگس‌وزن است. ماه ژانویه نیز ایان ماچادو گری، مایک مالوت و چارلز جوردین اضافه می‌شوند.

قرار است در ماه فوریه سه فایتر از جمله برایس میچل، میکی باربر و جو پایفر در دسترس قرار گیرند. قرار است هرماه نسخه‌های فرعی کاراکترهای بازی نیز در دسترس قرار گیرند. این خبر خوبی برای طرفداران یو اف سی 5 است که نسبت به وضعیت بازی اعتراض داشتند. گفتنی است EA این عنوان را مشابه یک لایو سرویس می‌داند و در نتیجه تا چند سال آینده به پشتیبانی از آن ادامه خواهد داد. بازی UFC 5 توانسته امتیازهای خوبی دریافت کند و امتیاز متاکریتیک 80 را ثبت کند. درعین‌حال طرفداران از عدم وجود تغییرات بزرگ دلخور هستند. نظر شما چیست؟

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.