نقل قول های بازی Assassin's Creed
آیدا امشاسفند

بهترین نقل قول ها در سری بازی های Assassin’s Creed

آیدا امشاسفند 9 آبان 1402 4 دیدگاه
7,255 بازدید

سری بازی‌ های Assassin’s Creed پر از نصیحت‌های درخشانند و در این مقاله به بررسی بهترین نقل قول ها در سری بازی های Assassin’s Creed می‌پردازیم. دنیای داستان Assassin’s Creed گسترده است. این لیست شامل بسیاری از نقل‌ قول‌های بازی‌های اصلی است و خط زمانی بازی قرن‌های زیادی را در بر می‌گیرد. از نظر گیم پلی، داستان و مضامین بازیکن را به خود جذب می‌کند و همچنین در طول سال‌ها نقل قول‌های عالی را به جامعه طرفداران ارائه کرده است.

نقل قول های بازی Assassin’s Creed که در یاد باقی ماندند

از کامنت‌های خنده‌دار گرفته تا جملات قدرتمند، این فرانچایز در ارائه دیالوگ‌هایی توسط شخصیت‌های مختلف ارائه شده اند و برای همیشه با شما می‌ماند عالی بوده و توانسته خود را به خوبی جا بیاندازد. افرادی مانند Ezio و Altair به طور طبیعی برخی از این دیالوگ‌های عالی را ارائه کرده‌اند، اما بسیاری از دیگر Assassins و شخصیت‌های جانبی هم سهم خود را از نقل قول‌های به یاد ماندنی داشته‌اند، با رسانه پارسی گیمز در بررسی بهترین نقل قول ها در سری بازی های Assassin’s Creed همراه باشید:

۱۶. «در دنیای بدون خدا، شاید ما قهرمان می‌شدیم!» – ادوارد تیچ (ریش سیاه)

نقل قول های بازی Assassin's Creed

ادوارد تیچ (با نام مستعار ریش سیاه) یکی از جذاب‌ترین غیر قهرمانان فرانچایز است. پیشرفت او از یک دزد دریایی معمولی به یک افسانه در سراسر داستان بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag قانع کننده است. صحنه مرگ او به ویژه یک سکانس یاد ماندنی است، زیرا او بسیاری از دشمنان خود را با خود به پایین می‌برد، تقریباً با شادی. خط پایانی او همان تکه مورد بحث است، جایی که او به ادوارد می‌گوید که اگر عطش طلا نبود، شاید قهرمان می‌شدند. اینکه آیا واقعاً منظور او این است یا نه مشخص نیست، اما شاید منظور همین باشد که می‌گوید. امثال ریش سیاه و ادوارد در اصل شرور نیستند، در واقع آنها با اکثر مردم خوب رفتار می‌کنند. با این حال، طمع و خودخواهی آنها چیزی است که آنها را در نظر برخی افراد شرور می‌کند.

۱۵. «متاسفانه شما آنقدر انسان‌های زندگی خود را از دست داده‌اید که توانایی دوباره از دست دادن کسی را ندارید» – الیز د لا سره

نقل قول های سری Assassin's Creed

بازی Assassin’s Creed: Unity چند مشکل فنی دارد، اما یک بازی خوش‌نویس با دیالوگ‌های خوب است. برخی از بهترین دیالوگ‌ها، در میان نامه‌هایی است که الیز برای آرنو می‌‌فرستد. آخرین مورد او به ویژه یکی از بهترین‌هاست زیرا الیز به این فکر می‌کند که آیا قهرمان داستان می‌تواند شروری را که هر دو تعقیب می‌کردند را از بین ببرد یا نه. او این سوال را مطرح می‌کند که آیا او شانس گروه را با اولویت دادن به بقای خود به جای وارد کردن ضربه‌ای کشنده از بین خواهد برد. به هر حال، آرنو در زندگی خود همه را از دست داده است. الیز تنها شخصتیست که برای او باقی مانده و مطمئن نیست آرنو بتواند با درد از‌دست دادن شخص دیگری روبرو شود. این نامه بسیار زیباست و زمانی با معنی‌تر می‌شود که بدانیم فقط زمانی می‌توانید این نامه را بخوانید که الیز قبلاً از بین رفته باشد.

۱۴. «بهتر است از زندگی واقعی خود قدردانی کنید تا اینکه هوس یک زندگی خوب را در دنیای پس از مرگ داشته باشید» – اتزیو آئودیتور

سخنان به یادماندنی بازی Assassin's Creed

اتزیو آئودیتوره دا فرینتزه (Ezio Auditore da Firenze) یکی از ماهرترین اساسین‌ها در بازی بوده بنابراین در سری بازی‌ها راه‌های خلاقانه‌ای برای کشتن افراد انتخاب می‌کند. با این حال، گاهی اوقات، صحبت‌هایی که او با قربانیانش درست قبل از مردن آنها انجام می‌دهد از بهترین لحظات بوده به دلیل اینکه که او دیالوگ‌های خوبی را در این تعاملات ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، او به فرانچسکو دی پازی می‌گوید که «‌بهتر است از زندگی واقعی خود قدردانی کنید تا اینکه هوس یک زندگی خوب را در زندگی پس از مرگ داشته باشید». اتزیو این دیالوگ را به زبان ایتالیایی ارائه می‌کند، بنابراین اگر زیرنویس ندارید، به راحتی آن را از دست می‌دهید که واقعا مایه تاسف است. به هر حال، هرکسی عقاید و تئوری‌های خود را در مورد اینکه بعد از مرگ چه اتفاقی می‌افتد دارد، اما هیچ کس به طور قطع نمی‌داند. بنابراین، لذت بردن از زندگی که می‌دانید وجود دارد، مهم‌تر است.

۱۳. «بگذارید پاسخی داشته باشند و بگذارید این پاسخ‌ها دشوار و پیچیده باشند. چون زندگی چنین است» – الطائر ابن لا احد

سخنان به یادماندنی بازی Assassin's Creed

از بین تمام نقل‌قول‌های Assassin’s Creed، این یکی احتمالاً نزدیک‌ترین چیزی است که سری به یک فلسفه‌نامه دارد، حتی بیشتر از خود کرید. انگیزه‌هایی که هر بازیگر درام را به یکی از دو طرف سوق می‌دهد اغلب بسیار پیچیده است، اما با انتخاب یکی از این دو طرف خاتمه می‌یابد: قاتلان یا تمپلارها، آزادی یا امنیت، آزادی‌خواهی یا استبداد. در پایان روز، گروه اساسین‌ها می‌خواهد که همه اجازه داشته باشند سرنوشت و قوانین اخلاقی خود را بر اساس آنچه مشاهده می‌کنند و نه آنچه به آنها گفته می‌شود، انتخاب کنند. اگر آنچه به آنها گفته می‌شود درست باشد، دلیلی برای انکار آن وجود ندارد. با این حال، فقط به این دلیل که به آنها گفته شده است که آن را دنبال کنید، نباید دنبال شود.

۱۲. «گفتن اینکه همه چیز مجاز است، به معنای درک این مسئله بوده که ما معمار اعمال خود هستیم و باید با عواقب آنها زندگی کنیم، خواه شکوهمند باشد یا غم‌انگیز» – اتزیو آئودیتور

نقل قول های سری Assassin's Creed

این نقل قول از اتزیو آئودیتور در بازی Assassin’s Creed: Revelations آمده است. این یکی از معروف ترین نقل قول های Assassin’s Creed را توضیح می دهد: “هیچ چیز درست نیست. همه چیز مجاز است.” اتزیو در حال توضیح دادن معنای این عقیده برای یک سرباز بالقوه است. نیمه اول گسترده است و اشاره به «راهنمای تمدن» بودن Assassins دارد. با این حال، این نیمه از اعتقادنامه بسیار جالب‌تر است. کسانی هستند که می‌پرسند آیا مردم واقعاً اراده آزاد دارند یا خیر. اقدامات شما توسط جایگاه شما در تاریخ دیکته می‌شود و شرایط اجتماعی-اقتصادی می‌تواند به طور عملکردی اراده آزاد یک فرد فقیر یا آسیب‌پذیر را از بین ببرد. فلسفه دینی کالوینیسم نیز وجود دارد که معتقد است برنامه الهی، اراده آزاد را از بین می‌برد و همه مشمول جبر هستند. با این حال، این نقل قول، همه این مسائل را از دور انداخته زیرا اثبات آنها سخت است و فقط در مقیاس وسیع تاریخی قابل مشاهده هستند. در زندگی روزمره، شما مسئول انتخاب‌هایی هستید که انجام می‌دهید و باید هر بار با این عواقب روبرو شوید.

۱۱. «عقیده‌‌نامه ما، به ما دستور نمی‌دهد که آزاد باشیم. به ما دستور می‌دهد که خردمند باشیم» – المعلم

نقل قول های بازی Assassin's Creed

این نقل قول از المعلم در اولین بازی Assassin’s Creed آمده است. باز هم، این یکی از نقل قول ‌های بازی Assassin’s Creed است که به دنبال اعتقاد واقعی سازمان است: «هیچ چیز درست نیست. همه چیز مجاز است.» الطائر با درک معنای عقیده دست و پنجه نرم می‌کند، و المعلم سعی می کند به او نشان دهد که این عقیده کاری نیست که فرد می‌تواند انجام دهد بلکه در مورد آنچه که باید انجام دهد، است. خرد و دانش چیزی است که Assassins بیش از هر چیز دیگری برای آن ارزش قائل است. دانش و خرد در صورت اجازه می تواند فرد را در مسیر درست قرار دهد. Assassin’s Creed نمی‌گوید که می‌تواند دستور دهد و باید هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. این بیانگر ماهیت واقعیت است و به اساسین‌ها می‌گوید که آنها مسئول کارهایی هستند که در محدوده آن واقعیت انجام می‌دهند.

۱۰. «ایمان داشتن به یک چیز، بهتر از ایمان داشتن به هیچ چیز است» – کانر کنوی

سخنان به یادماندنی بازی Assassin's Creed

این دیالوگ توسط Connor Kenway در بازی Assassin’s Creed 3 ارائه شد. کانر از مرگ افراد دهکده خود رنج می‌برد و به Assassins و انقلاب آمریکا می‌پیوندد تا با افرادی که مسئول این اتفاقات هستند مبارزه کند. این دیالوگ نیاز به هدف و چیزی برای مبارزه در زندگی را برجسته می‌کند. خیلی آسان است که در بی‌هدفی قرار بگیرید و هرکسی برای معنا بخشیدن به زندگی به هدفی بالاتر نیاز دارد.

۹. «چگونه می‌توانم از تنها زندگی که شناخته‌ام، پشیمان شوم؟» – الطائر ابن لا احد

سخنان به یادماندنی بازی Assassin's Creed

این دیالوگ از الطائر در اولین بازی Assassin’s Creed هنگام صحبت با مربی خود، المعلم می‌آید. استاد الطائر می‌پرسد که آیا از عملکرد خود به عنوان یک قاتل پشیمان است یا خیر، و الطائر با جمله بالا سوال را پاسخ می‌دهد. این خط در ظاهر ساده به نظر می‌رسد، اما از حقیقت عمیق‌تری در مورد تمام زندگی بشر صحبت می‌کند. یک سوال فرضی در مورد اینکه آیا ماهی می‌داند که در آب شنا می‌کند وجود دارد و این نقل قول نیز از همین نظر می‌آيد. چگونه می‌توانید بفهمید که زندگی خارج از زندگی خود چگونه است؟ حفظ چنین دیدگاهی می‌تواند به ما در درک بهتر دیگران کمک کند.

۸. «گاهی اوقات چهره‌ای که ما به جهان نشان می‌دهیم، با وجود هرج و مرجی که در آن قرار داریم، باید نیرومند باشد.» – میرین

نقل قول های سری Assassin's Creed

این نقل قول از بازی Assassin’s Creed: Odyssey آمده و توسط میرین، مادر قهرمانان بازی الکسیوس و کاساندرا ارايه می‌شود. این خط زمانی گفته می‌شود که کاساندرا از مادرش در مورد سمپوزیومی که میرین رهبری می‌کند می‌پرسد. این نقل قول بسیار قدرتمند بوده و نیاز به فرافکنی قدرت را حتی زمانی که فرد ممکن است پر از ترس و آشفتگی باشد را برمی‌انگیزد. البته باید به چنین احساساتی پرداخته شود، اما در مواقع مهم، باید آن احساسات آشفته را به خاطر کسانی که به ما وابسته هستند متوقف کرد.

۷. «من نمی‌توانم گذشته‌ام را به راحتی مانند ماری که پوست‌اندازی می‌کند،‌ فراموش کنم» – بایک سیوا

سخنان به یادماندنی بازی Assassin's Creed

این نقل قول از شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed: Origins، بایک سیوا (Bayek of Siwa) آمده است. بایک و همسرش، آیا، پس از کشته شدن پسرشان توسط تمپلارها محفل پنهان شدگان خود را با نام مستعار Assassins شروع کردند. این نقل قول نشان می‌دهد که بایک نمی‌تواند آنچه را که برای خانواده‌اش اتفاق افتاده فراموش کند. پسرش به طرز وحشیانه‌ای توسط یک فرقه به قتل رسید و بایک نمی‌تواند فقط ببخشد یا فراموش کند. در حالی که ممکن است تلاشی برای انتقام در زندگی خود نداشته باشید‌ اما باید همیشه گذشته خود را به خاطر بسپارید. شما از خاطرات و تجربیات گذشته خود ساخته شده‌اید و تلاش برای کنار گذاشتن کامل گذشته خود یک کار احمقانه است.

۶. «شما طوطی‌وار کلمات را تکرار می‌کنید و به معنی آنها توجهی ندارید» – مری رید

نقل قول های بازی Assassin's Creed

مری رید (با نام مستعار جیمز کید) از بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag یکی از بهترین شخصیت‌های این مجموعه بوده و او کسی است که سعی می‌کند قهرمان داستان ادوارد کنوی را از زندگی دزدی دریایی دور کند و به اساسین جذب کند. مری جمله اعتقادنامه اساسین‌ را می‌گوید: «هیچ چیز درست نیست، همه چیز مجاز است» که نیمه دوم آن باغث می‌شود، ادوارد حریص و مشتاق‌ شود. مری در پاسخ به ادوارد نقل قول بالا را می‌گوید. ادوارد فقط یک قانون می‌خواهد که به او اجازه دهد هر کاری که می‌خواهد انجام دهد، مهم نیست چقدر فاسد است. مری سعی می‌کند او را به این درک برساند که این عقیده در واقع به معنای چیزی است و به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به هدف بزرگ‌تر در نظر گرفته شده است. در همین راستا، همه شما باید تلاش کنید تا قوانینی را که دنبال می‌کنید شناخته و نتیجه بهتر آن را درک کنید.

۵. «!It’s-a Me, Mario» – ماریو آئودیتور

سخنان به یادماندنی بازی Assassin's Creed

ماریو آدیتور عموی اتزیو آئودیتور است و پس از فاجعه‌ای که در آغاز بازی Assassin’s Creed 2 برای خانواده اتزیو رخ می‌دهد، او باید از خانه‌اش فرار کند و در نهایت توسط عمویش ماریو پیدا می‌شود. اتزیو در نگاه اول عموی خود را نمی‌شناسد، که باعث نقل قول بالا از ماریو آدیتور می‌شود. این دیالوگ یکی از معروف‌ترین نقل قول‌های بازی‌های ویدیویی است، اما نه به خاطر بازی Assassin، این دیالوگ، عبارت کلیدی قهرمان اصلی سریال سوپر ماریو بوده و او کسی است که این نقل قول را معروف کرده است. نویسندگان AC2 به وضوح به لوله کش کوچک با این دیالوگ خنده‌دار اشاره داشتند.

۴. «خواستن چیزی به شما حق داشتنش را نمی‌دهد!» – اتزیو آئودیتور

سخنان به یادماندنی بازی Assassin's Creed

این نقل قول از اتزیو آئودیتور در بازی Assassin’s Creed 2 آمده است. این جمله در نهایت مخالف ایدئولوژی تمپلار است، زیرا تمپلارها دسیسه های گسترده سیاست جهانی را دستکاری می‌کنند تا قدرتی را که به دنبال آن هستند به دست آورند. این مسئله یک حقیقت ساده است که همه باید آن را به خاطر بسپارند، زیرا باید به این فکر کنید که چگونه همه اعمال شما می‌تواند بر دیگران تاثیر بگذارد. خواسته‌ها و نیازها یکسان نیستند و حتی می‌توان در مورد نیازها با همنوعان خود مذاکره کرد تا برای همه کافی باشد.

۳. «من اسیر دلخواه‌های مرد دیگری نخواهم شد. سرنوشت من در مشت خودم ساخته می‌شود» – ایوور وارینس‌دوتیر

نقل قول های سری Assassin's Creed

این دیالوگ از شخصیت اصلی Assassin’s Creed: Valhalla، ایوور می‌آید که در عین حال فوق العاده وفادار بودن، به شدت مستقل است. این دیالوگ به عدم تمایل آنها برای پیوستن به Assassins اشاره دارد که به نام Hidden Ones نیز شناخته می‌شود. ایور می‌خواست سرنوشت خود را در دست داشته باشد، اما اساسین‌ها مایل بودند به افراد کمک کنند. در حالی که انسانیت در همکاری و با اهداف مشترک بهترین نتیجه را دارد، هویت مهم است و به فرد هدف و جهت می‌دهد.

۲. «ممکن است این ایده تنها آغاز خرد باشد و نه شکل نهایی آن» – ادوارد کنوی

نقل قول های سری Assassin's Creed

این نقل قول از ادوارد کنوی زمانی که او کار با Assassins را شروع کرد، می‌آید، اما هنوز هم در مورد خود Creed سوالاتی وجود دارد. ادوارد پس از گفتگو با آه تابای (Ah Tabai) به نتیجه فوق می‌رسد. این جمله نشانگر یک مشاهده بسیار زیرکانه در مورد Creed است، و این چیزی است که باید هنگام سفر در مسیر آموزش به خاطر بسپارید. تمام دانشی که وجود دارد برای کمک به سوق دادن فرد به دانش بیشتر است. خرد یک سفر است نه یک مقصد.

۱. «هیچ افتخاری بالاتر از جنگیدن برای یافتن حقیقت نیست» – الطائر ابن لا احد

سخنان به یادماندنی بازی Assassin's Creed

این نقل قول از الطائر در بازی Assassin’s Creed: Revelations آمده است. این جمله از آخرین تامل های الطائر در مورد زندگی و میراث خود است که او به پایان سفر خود نزدیک می‌شود. او می‌ترسد که مسیرش نادرست بوده باشد زیرا جنگ بین اساسین‌ها و تمپلارها هرگز به پایان نرسید. با این حال، دانستن این که او برای حقیقت جنگید، باعث آرامش خاطر او می‌شود. این مسئله کم و بیش بیانیه واقعی ماموریت Assassins’ Guild در سری Assassin’s Creed است. در حالی که عقیده آنها بیان می کند که “هیچ چیز درست نیست”، ماموریت واقعی آنها افشای حقیقت برای همه است، و حقیقت چیزی است که همه باید در تلاش برای یافتن آن زندگی کنند.

نتیجه گیری

سری بازی‌های Assassin’s Creed به دلیل سیر داستانی بسیار بزرگش و شخصیت‌های متعددی که دارد می‌تواند تا سال‌های سال دیالوگ‌های زیبایی را به ما ارائه داده که ارزش فکر کردن را دارند. ما در این مقاله سعی کردیم به جالب‌ترین نقل قول های بازی Assassin’s Creed بپردازیم. امیدواریم از این مقاله لذت برده همچنین نظرات و نقل قول‌های موردعلاقه خود را برای ما بنویسید!

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Assassin’s Creed Mirage چه زمانی منتشر می‌شود؟

بازی اساسینز کرید میراژ روز پنجم اکتبر، سیزدهم مهر منتشر شده است.

۱
شخصیت‌های فرانچایز اساسینز کرید چه کسانی هستند؟

فرانچایز اساسینز کرید به دلیل وسعت بالای دنیا و استفاده از فرهنگ‌های متفاوت، شخصیت‌های بسیار اصلی و فرعی زیادی را در خود دارند. برای شناخت هریک از شخصیت‌ها باید به داستان هر گیم بپردازید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Edward Kenway Fan

    مهمان

    دیالوگ بلک برد، در دنیای بدون خدا نبود. در دنیای بدون طلا بود.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Abdollah Mallah در پاسخ به Edward Kenway Fan

      مهمان

      دقیقا میخواستم اشاره کنم

    • Avatar

      عطا در پاسخ به Edward Kenway Fan

      مهمان

      In a world without god, we might have been heros!!!

  • Avatar

    Masod.rowshan

    مهمان

    دم همشون گرم ❤️????

    پاسخ دهید