حجم فایل بازی Alan Wake 2
یحیی رحیمی

حجم فایل دانلود Alan Wake 2 مشخص شد

یحیی رحیمی 3 آبان 1402 3 دیدگاه
737 بازدید

بازی الن ویک 2‌ روز پنجم آبان منتشر می‌شود و امتیازها و بررسی‌ها نیز پنج‌شنبه چهارم آبان در دسترس قرار می‌گیرند. استودیو رمدی اعلام کرد که پریلود بازی امروز آغاز می‌شود و خریداران می‌توانند به دانلود بازی بپردازند. فرصت پریلود بازی برای افرادی که می‌خواهند هنگام انتشار سریعاً بازی را اجرا کنند فراهم می‌شود، اما دقت کنید که نیازمند فضای خالی زیادی روی کنسول یا کامپیوتر خود هستید. در ادامه حجم Alan Wake 2 برای هر سه پلتفرم درج شده است.

پریلود الن ویک 2 در ساعت مشخصی برای تمامی گیمرها آغاز می‌شود. این زمان ساعت 19:30 فردا به وقت تهران است. از آنجایی که حجم بازی فراتر از حد انتظار است، حتما به فکر پریلود یا دانلود آن قبل از عرضه باشید. شرکت رمدی از فناوری‌های پیشرفته گرافیکی استفاده کرده و همچنین فایل‌های گرافیکی با وضوح 4K نیز حجم زیادی دارند. اکثر بازی‌های نسل جدید بیشتر از صد گیگابایت حجم دارند و فایل‌های 4K، فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کنند.

حجم Alan Wake 2 به شرح زیر است. احتمال انتشار آپدیت پس از عرضه رسمی هم وجود دارد و باید منتظر ماند.

  1. حجم نسخه PS5: هشتاد و پنج گیگابایت
  2. حجم نسخه ایکس‌باکس سری: 82 گیگابایت
  3. حجم نسخه کامپیوتر: 86 گیگابایت

نکته قابل‌توجه، حجم یکسان نسخه پلی‌استیشن 5 است. بازی‌های این کنسول به دلیل فناوری فشرده‌سازی Kraken، فضای کمتری اشغال می‌کنند. این اتفاق در مورد بازی جدید رمدی رخ نداده است.

حجم فایل بازی Alan Wake 2زمان پریلود Alan Wake 2

در صورتی که علاقه‌مند به پریلود الن ویک 2 هستید، روز چهارشنبه و ساعت 19:30 به وقت ایران می‌توانید فرایند دانلود را شروع کنید. البته زمان اعلام‌شده بسته به پلتفرم متفاوت است. نسخه کامپیوتر در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است، اما صحبتی در مورد نحوه پریلود نسخه PC بیان نشده است. اپیک گیمز به‌عنوان ناشر بازی، هزینه تولید را فراهم کرده است. این باعث می‌شود تا احتمال انتشار بازی از طریق پلتفرم استیم تا چند سال آینده وجود نداشته باشد.

امتیازهای بازی Alan Wake 2 روز چهارم آبان اعلام می‌شوند و منتظر خبرهای رسمی باشید. بسیاری نسبت به سیستم مورد نیاز Alan Wake 2 اعتراض کرده‌اند. رمدی رسماً استفاده از فناوری آپ‌اسکیل گرافیکی مانند DLSS و FSR را اجباری کرده است. همچنین استفاده از قابلیت Mesh Shaders باعث شده تا کارت گرافیک سری GTX 10 و Radeon 5000 پشتیبانی نشوند. تعدادی نوشته‌اند که پشتیبانی از سخت‌افزار دو نسل پیش باید پایان یابد و از اینکه یک اثر کاملاً نسل جدید می‌بینند، خوشحال هستند. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    چرا دنوو. خدا کنه نداشته باشه خدایا به من بنده رحم کن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    serios

    مهمان

    درود
    دنوو؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به serios

      پشتیبانی

      احتمالا