بازی Ghostrunner 2 گوست رانر
علیرضا نظری

بازی Ghostrunner 2 در سه ماهه چهارم 2023 منتشر می‌شود

علیرضا نظری 15 آبان 1401 بدون دیدگاه
304 بازدید

به تازگی استودیو One More Level جزئیات جدید مختصری را در رابطه با دنباله بازی Ghostrunner به اشتراک گذاشته است. بازی Ghostrunner 2 (گوست رانر 2) به عنوان یک بازی بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از نسخه قبلی خود، قرار است در سه ماهه چهارم سال 2023 منتشر شود.

بازی Ghostrunner مثال خوبی برای عناوینی است که با سر و صدای کم و تبلیغات نه چندان زیاد، توانسته به شیوه‌ی خوبی، موفقیت‌های گسترده‌ای را از زمان عرضه اولیه آن در سال 2020 بدست آورد و بیش از 1.5 میلیون نسخه را به فروش برساند. این موضوع منجر شد تا توسعه‌دهنده این بازی یعنی استودیو One More Level و ناشر آن، شرکت Games 505، نسخه دوم آن را در سال گذشته معرفی کنند. استودیو مذکور در حالی دومین سالگرد انتشار بازی Ghostrunner را جشن می‌گیرد که جزئیات جدیدی از دنباله‌ی آن را به صورت مختصر ارائه کرده است.

در جریان یک استریم که اخیرا برگذار شد، عوامل استودیو One More Level، دنباله‌ی Ghostrunner را یک بازی بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه توصیف کرده‌اند و در واقع این دنباله قصد دارد تا با تمرکز اصلی بر بازی پایه، تحول و تکاملی در این سری ایجاد کند، تا اینکه بخواهد عنوانی انقلابی باشد. به این واسطه تجربه این نسخه همچنان ترکیبی از ویژگی‌های منحصر به فرد و چالش برانگیز از حرکات پارکور و اکشن را به همراه خواهد داشت. همچنین تایید شده است که این دنباله، به داستان و شخصیت‌های بیشتری می‌پردازد؛ اگرچه بازیکنان همچنان رویکرد نسخه اول را مورد قبول می‌دانند.

بازی Ghostrunner 2 گوست رانر

بازی Ghostrunner 2 دارای داستان گسترده‌تری خواهد بود

با توجه به موضوعاتی که به آن پرداخته شده، می‌توان گفت که این دنباله با اصول اولیه یکسان نسبت به نسخه اصلی همچنان نقطه قوت خود را در زمینه گیم پلی هیجان انگیز حفظ کرده است. بنابراین می‌توان امیدوار بود تا ویژگی‌های جدیدتری به آن اضافه شده باشد. با توجه به اینکه گیم پلی منحصر به فرد آن کلید اصلی موفقیت این بازی به شمار می‌آید، توسعه‌دهندگان بیان کرده‌اند که این فقط یک کپی از بازی قبلی نخواهد بود و پیچیدگی‌های خاص خود را نیز به همراه خواهد داشت که آن را از نسخه اصلی متمایز می‌کند.

تصاویر مختلفی از Ghostrunner 2 به اشتراک گذاشته شده و بدین ترتیب اولین نگاه اجمالی به مکان‌ها و شخصیت‌های‌ بازی ارائه شده است که می‌توانید نظاره‌گر آن باشید. در همین حال، One More Level تایید کرد که این عنوان در سه ماهه پایانی سال 2023 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بنابراین با انتشار تاریخ رسمی به همراه جزئیات بیشتر، حتما آن را با شما به اشتراک خوهیم گذاشت.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.