Ghostrunner 2
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Ghostrunner 2 اعلام شد

یحیی رحیمی 30 مرداد 1402 1 دیدگاه
269 بازدید

شرکت 505 Games پس از فاش شدن تاریخ انتشار Ghostrunner 2، مجبور به اعلام تاریخ رسمی شد. دنباله بازی Ghostrunner در تاریخ 26 اکتبر (چهارم آبان) برای کامپیوتر، ایکس‌باکس سری و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. جزئیات ادیشن‌های مختلف بازی و قیمت آن‌ها اعلام شده است و یک تریلر هم برای نمایش ویژگی‌های بازی پخش شد.

بازی Ghostrunner 2 در سه نسخه ویژه منتشر خواهد شد. نسخه استاندارد با قیمت 40 دلار فروخته می‌شود. گفتنی است تمامی سه نسخه به‌صورت دیجیتال و دیسک به فروش نمی‌رسند و تنها دیسک نسخه استاندارد فروخته می‌شود. در صورتی که نسخه استاندارد را پیش‌خرید کنید، پک آیتم ویژه کاتانا دریافت می‌کنید. این آیتم‌ها شامل دو پوسته برای شمشیرهای ویژه بازی هستند. ادیشن دلوکس بازی با قیمت 50 دلار و تنها دیجیتالی فروخته می‌شود. این نسخه شامل بازی اصلی به همراه پوسته‌های تزئینی مختلف و یک هولوگرام ویژه است که نام کاربری بازی‌کننده را نمایش می‌دهد.

در نهایت نسخه Brutal با قیمت هفتاد دلار فروخته می‌شود. این نسخه شامل تمامی آیتم‌های پیشین است و اجازه می‌دهد تا 48 ساعت زودتر به بازی دسترسی پیدا کرد. در واقع می‌توان با خرید این نسخه، روز دوم آبان ماجراجویی را در دنیای سایبرپانکی آغاز کرد. این نسخه همراه سیزن پس منتشر می‌شود که قیمت آن به‌صورت جداگانه بیست دلار است. یک مود ویژه نیز به گیم‌پلی اضافه می‌شود به‌طور کل محتوای کاملی دریافت خواهید کرد. خبری از کالکتور ادیشن نیست و تمامی آیتم‌های اضافه بازی، مجازی هستند.

تاریخ انتشار Ghostrunner 2تاریخ انتشار بازی Ghostrunner 2

بازی Ghostrunner 2 طبق توضیحات صفحه استیم یک اثر تند و سریع در دنیایی پساآخرالزمانی و سایبرپانکی است. فضای بازی به سایبرپانک 2077 شباهت دارد، اما روند بازی کاملاً متفاوت است. شما نقش یک سایبر نینجا را دارید که باید در این جهان دوام بیاورد. با تنوع زیادی از دشمنان مختلف خواهید جنگید و یک داستان تعاملی را دنبال خواهید کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی، مبارزات سرعتی با کاتانا یا شمشیر سامورایی است. ساختار مراحل نیز کاملاً غیرخطی و پیچیده است و بازی‌کنان مسیر خود را در طی لول‌ها خواهند یافت.

از جمله تغییر گوست‌رانر 2 باید به غول‌آخرهای سخت‌تر و مهیج‌تر اشاره کرد. همچنین حالت گیم‌پلی تازه‌ای اضافه شده است و بازی‌کننده نیز آزادی عمل بیشتری هنگام نبرد با دشمنان خواهد داشت. یک سری مهارت‌های تازه هم اضافه شده‌اند که باعث می‌شود بازی‌کنان قدیمی بهانه‌ای برای ادامه دادن به بازی داشته باشند. همان‌طور که ابتدا اشاره کردیم، تاریخ انتشار Ghostrunner 2 روز 4 آبان اعلام شد. با این حساب اکتبر بسیار شلوغی را خواهیم داشت.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    غول سخت تر؟ داداش سر یک اش پاره شدیم دیگه چقدر میخواد سخت کنه. بازی سختیه اعصاب میخواد. سر Tutorial بازی هنوز خیلی ها گیر کردن :)))

    پاسخ دهید