دانلود بازی Chants of Sennaar برای PC
دانلود بازی Chants of Sennaar برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Chants of Sennaar برای PC

پارسی گیم 29 شهریور 1402 بدون دیدگاه
1,719 بازدید

دانلود بازی Chants of Sennaar برای کامپیوتر

Chants of Sennaar یک بازی جذاب است که توسط Rundisc، یک استودیوی مستقر در تولوز، فرانسه ساخته شده است. این بازی ماجراجویی منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز، شما را در جایگاه یک مسافر تنها قرار می‌دهد که قرار است مردم برج را با حذف موانع زبانی آنها از طریق ترجمه، دوباره متحد کند. سفر شما از هشت تا 12 ساعت طول می‌کشد و شما را در محیط‌های مختلف از جمله باغ‌ها، قبرستان‌ها، کاخ‌ها، معادن و موارد دیگر می‌برد. شما با ساکنان مختلف ملاقات می‌کنید و زبان‌های متمایز آنها را کشف می‌کنید. چیزی که این بازی را خاص می‌کند، به تصویر کشیدن زبان‌ها به عنوان نماد است که هر کدام از فرهنگ‌های مختلف مانند خاورمیانه، اروپایی، نوردیک و دیگران الهام می‌گیرند. پس بار آموزشی بالایی درون این بازی نیز وجود دارد.

این بازی عمیقاً به پیچیدگی‌های زبانی می‌پردازد و بازیکنان را با سناریوهای ترجمه چالش برانگیز شامل ترتیب کلمات، سؤالات، موارد منفی و جمع‌ها درگیر می‌کند. ابزار اصلی شما برای رمزگشایی این زبان‌ها، دفترچه‌ای است که در هر زمانی می‌توان به آن دسترسی داشت. در آن، می‌توانید تفسیرهای خود را از نمادهای مواجه شده یادداشت کنید. این دفترچه همچنین حاوی جزئیات حیاتی برای حل پازل و تصاویری است که می‌توان آنها را با نمادها مطابقت داد تا معانی آنها آشکار شود. هنگامی که یک صفحه کامل از نمادها را با موفقیت مطابقت می‌دهید (معمولاً سه تا چهار)، آنها اعتبارسنجی می‌شوند و برای بقیه سفر شما به طور خودکار ترجمه می‌شوند. اگر به دنبال یک بازی پازل و ماجراجویی کاملاً متفاوت هستید، این بازی برای شما خواهد بود.

Chants of Sennaar در ژانر ماجراجویی یک اثر کاملاً خاص بوده و آن را به یک انتخاب بسیار متفاوت برای بازیکنانی تبدیل می‌کند که به دنبال یک تجربه بازی منحصر به فرد و از نظر فکری چالش برانگیز هستند. اگر به پدیده ترجمه و وصل کردن فرهنگ‌ها به هم علاقه دارید، توصیه می‌کنیم سریعاً این بازی را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Viewfinder و Inner Ashes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Chants of Sennaar برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD FX-6300/Intel Core i3-6100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1GB VRAM, Intel HD Graphics 530
Storage: 601 MB available space
Additional Notes: 30 FPS average, 1920×1080 with High preset

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD FX-6300/Intel Core i3-6100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1GB VRAM, AMD Radeon HD 5850/Nvidia GeForce GTX 460
Storage: 601 MB available space
Additional Notes: 60 FPS average, 1920×1080 with High preset

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Divided since the dawn of time, the Peoples of the Tower no longer speak to each other. But it is said that one day, a Traveler will find the wisdom to break down the walls and restore the Balance. Explore and discover an enthralling world in a colorful, poetic setting inspired by the myth of Babel, where men have forgotten their past. Travel the endless steps of a prodigious labyrinth, uncover an ominous truth and unveil the mysteries of this fascinating universe where ancient languages are both the lock and the key.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.