دانلود بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 1 برای PC
دانلود بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 1 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 1 برای PC

پارسی گیم 28 مهر 1402 بدون دیدگاه
950 بازدید

دانلود بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 1 برای کامپیوتر

Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 1 مجموعه‌ای از بازی‌های هیجان انگیز است که فرصتی عالی برای کشف دنیای منحصر به فرد فرنچایز Mega Man فراهم می‌کند. چه یک کهنه کار باتجربه یا یک تازه وارد باشید، این بازی‌ها چیزهای زیادی برای ارائه دارند و مطمئناً امتحان خود را در طول تاریخ پس داده‌اند. اولین قسمت از این پکیج شامل بازی‌های Mega Man Battle Network، Mega Man Battle Network 2، Mega Man Battle Network 3 Blue و Mega Man Battle Network 3 White می‌شود. بازی‌های بعدی این سری نیز در قالب قسمت دوم برای بازیکنان آماده سازی شده‌اند.

Battle Network Legacy یک تاریخ جایگزین جذاب را به فرنچایز ارائه می‌دهد که در آن فناوری پیشرفته دنیای دیجیتالی به نام شبکه به وجود آمده است. این قلمرو دیجیتال مرکز ارتباطات و تجارت است و خانه NetNavis است، همراهان دیجیتالی که با استفاده از دستگاه‌هایی به نام پایانه‌های اطلاعات شخصی یا PET، انسان‌ها را در این دنیای پیچیده راهنمایی می‌کنند. در این مجموعه شما ماجراهای Lan Hikari، دانش آموز دبستانی و NetNavi قابل اعتماد او، Mega Man را دنبال می‌کنید. آنها با هم سفری مملو از اکتشاف، مأموریت‌های خطرناک و یک تجربه گیم پلی بی نظیر و اعتیادآور را آغاز می‌کنند که شما را ساعت‌ها درگیر می‌کند.

عناصر اصلی گیم پلی در طول تمام بازی‌های این مجموعه ثابت باقی می‌مانند. شما هم در دنیای واقعی به عنوان Lan و هم در شبکه دیجیتال به عنوان Mega Man پیمایش خواهید کرد. اقدامات Lan در دنیای واقعی تأثیر مستقیمی بر قلمرو دیجیتالی دارد و به شما امکان می‌دهد اقلام ضروری و مأموریت‌های اصلی را به دست آورید. ورود به شبکه از دستگاه‌های مختلف، کاوش و سفر را تشویق می‌کند و تجربه بازی را بسیار جذاب می‌کند. شکست دادن برخی از دشمنان در طول بازی به استراتژی‌های خاصی نیاز دارد که لایه‌ای از عمق را به گیم پلی اضافه می‌کند. درجه سختی با اینکه در حد آثار کلاسیک سری نیست، همچنان بالا است.

سیستم مبارزه در این بازی‌ها ترکیبی درخشان از استراتژی و اکشن مستقیم است. نبردها روی یک شبکه شکل می‌گیرند و شما این آزادی را دارید که Mega Man را حرکت دهید، تیرها را شلیک کنید و از حملات دشمن طفره بروید. چیزی که این نبردها را متمایز می‌کند، استفاده از Chips است که توانایی‌های قابل شخصی سازی است که می‌توان آنها را در حین مبارزه تجهیز کرد و از آنها استفاده کرد. عمق استراتژیک ارائه شده توسط Chips و توزیع تصادفی آنها در طی بازی، نبردها را تازه و هیجان انگیز نگه می‌دارد. این بازی‌ها Power Up Chips را نیز معرفی می‌کنند که قابلیت‌ها و استاندارد شخصیت Mega Man را بهبود می‌بخشد.

Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 1 یک بسته فوق‌العاده است که تجربه غنی و لذت بخشی را درون فرنچایز آشنای Mega Man ارائه می‌دهد. چه از طرف‌داران این سری باشید و چه تازه وارد به این دنیای کارتونی، این بازی‌ها یک ماجراجویی جذاب را ارائه می‌دهند که با گیم پلی هیجان انگیز و روایت‌های خاص کامل می‌شود. در این مجموعه، محتوای زیادی از جمله سرزمین‌های جدید برای کاوش، المان‌های جدید گیم پلی و عناصر روایی جذاب را خواهید یافت. پس بهتر است وقت را تلف نکرده و هر چه سریع‌تر اولین قسمت از پکیج بزرگ بازی‌های Mega Man را دانلود کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Mega Man X Dive Offline و Mega Man Zero/ZX Legacy Collection را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 1 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i5-4460 3.4GHz or AMD FX-8300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950 2GB or AMD Radeon RX 460 2GB
DirectX: Version 11
Sound Card: DirectSound compatible (DirectX 10 or later)
Additional Notes: No tests have been performed for hardware below the minimum requirements. We cannot guarantee the product will run properly on such hardware.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i5-4460 3.4GHz or AMD FX-8300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950 2GB or AMD Radeon RX 460 2GB
DirectX: Version 11
Sound Card: DirectSound compatible (DirectX 10 or later)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Battle Network is back! Get ready to jack in to the net to face off against deadly enemy programs in electrifying grid based battles, and search the net for rare and powerful BattleChips to build the ultimate deck of special moves!
The renowned Mega Man Battle Network series, which has expanded into anime and comics, is back in the Mega Man Battle Network Legacy Collection. Volume 1 includes four action-packed games from Mega Man Battle Network to both versions of Mega Man Battle Network 3, plus additional features like a gallery of illustrations and music! In addition, online play is supported!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.