دانلود بازی SteamWorld Build برای PC
دانلود بازی SteamWorld Build برای PC پارسی گیم

دانلود بازی SteamWorld Build برای PC

پارسی گیم 21 آذر 1402 بدون دیدگاه
3,980 بازدید

دانلود بازی SteamWorld Build برای کامپیوتر

در چشم انداز در حال تحول بازی های شهرسازی، SteamWorld Build به عنوان یک شهرساز جذاب و آرام ظاهر می‌شود که ایده‌های اصلی سری تحسین شده SteamWorld Dig را دوباره به تصویر می‌کشد. این بازی که توسط The Station توسعه یافته است، ترکیبی منحصر به فرد از مدیریت سطح شهر و اکتشاف زیرزمینی را ارائه می‌دهد. به عنوان بازیکن، باید بین ساختن و حفظ یک شهر پر رونق در بالای زمین و جستجو در یک معدن متروکه در پایین، تعادل برقرار کنید تا منابع حیاتی، گنج و قطعات موشک را برای سفر به ستاره‌ها حفظ کنید. در طول این بازی ده ساعته، بازیکنان یک سفر رضایت‌بخش را تجربه خواهند کرد.

برخلاف ریسک‌های بالایی که اغلب با بازی‌های شهرسازی همراه است، SteamWorld Build رویکرد آرام‌تری دارد. تمرکز فقط بر روی حداکثر کردن سود نیست، بلکه بر ایجاد یک شهر خوب و کارآمد است. بازی از موضوع رایج این ژانر یعنی دفاع در برابر انبوه دشمنان بی امان اجتناب می‌کند و تجربه‌ای ملایم‌تر را انتخاب می‌کند. اشتباهات در این بازی منجر به ورشکستگی یا شکست نمی‌شود. با وجود چالش‌های احتمالی، SteamWorld Build تجربه‌ای از گیم‌پلی بخشنده را تضمین می‌کند. این بازی اقداماتی را برای جلوگیری از شکست کامل از جمله تجارت منابع برای پول نقد و تخریب ساختمان‌ها برای پرداخت ضررها را ارائه می‌دهد.

ماهیت واقعی SteamWorld Build در زیر سطح زمین قرار دارد، جایی که معادن تولید شده به صورت تصادفی حس غیر قابل پیش بینی بودن را در بازی ارائه می‌دهند. مناطق زیرزمینی طرح‌بندی‌ها و چالش‌های ساختمانی متفاوتی را ارائه کرده و تجربه‌ای پویا ایجاد می‌کنند. این بازی به طور پیچیده لایه‌های سطحی و زیرزمینی را به هم پیوند می‌دهد و بر اهمیت منابع در هر دو قلمرو تأکید می‌کند. حفظ جمعیت شاد و کارآمد بسیار مهم است و کمبود کارکنان می‌تواند مانع پیشرفت شود. این بازی ساختمان‌های حیاتی شادی را معرفی می‌کند و لایه‌ای از پیچیدگی را به مدیریت نیروی کار روباتیک شما در طول سفرتان اضافه می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cities Skylines II و Land of the Vikings را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی SteamWorld Build برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5 8400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1050
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7-9700F @ 3.00GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

One final landrush! The planet is dyin’, Astrid, and it’s dig or die trying! That mine under our town is sitting empty, and wouldn’t you know there’s rumours of ancient tech down there that might help us out of this predicament. Round up the posse, circle the wagons, and let’s get to buildin’ a new home! Collect resources above ground and ores down below so we can get those wealthy bots in here to help us build bigger, and we can get the heck out of here!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.