دانلود بازی Mega Man Zero/ZX Legacy Collection برای PC
دانلود بازی Mega Man Zero/ZX Legacy Collection برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mega Man Zero/ZX Legacy Collection برای PC

پارسی گیم 11 اسفند 1398 بدون دیدگاه
4,645 بازدید

دانلود بازی Mega Man Zero/ZX Legacy Collection برای کامپیوتر

حدود 100 سال بعد از اختیار ربات‌های ابر هوشمند به دستان دکتر لایت، نسل دیدی از ربات‌ها به نام ریپلویدها پدید آمده‌اند. این همان ربات‌هایی هستند که یک خود نفسانی دارند و در کنار انسان‌ها زندگی می‌کنند. دنیا به نقطه تاریخی رسیده است. از سویی ربات‌های Mega Man وجود دارند و حالا نمونه دیگری نیز از آن‌ها وارد این جنگ بزرگ می‌شود. Capcom تابه‌حال نسخه‌های زیادی از بازی Mega Man را ساخته است و ما را با این ربات‌های فوق هوشمند و داستان جالب و جذاب آن‌ها درگیر کرده است. شاید فکر کنید که چطور می‌توان این بازی‌ها را کنار هم دریافت کرد و تک‌تک نسخه‌های نوستالژیک آن‌ها را بازی کرد؟ اگر به دنبال چنین چیزی هستید، کپکام برایتان بازی Mega Man Zero/ZX Legacy Collection را آماده کرده است.

بازی Mega Man Zero/ZX Legacy Collection درواقع 6 نسخه کلاسیک از این بازی به نام‌های Mega Man Zero 1,2,3 & 4 را به همراه Mega Man ZX & ZX Advent تدارک دیده است. داستان این سری از جایی شروع می‌شود که یک قرن از ناپدید شدن سری Mega Man X گذشته است و حالا Zero توسط دکتر سیل که دانشمند است زنده می‌شود و همین‌جاست که ریپلویدها از داستان خبردار می‌شوند و برای نابودی این ربات نقشه می‌کشند. چالش شما برای نابودی این ربات‌های آزاردهنده شروع‌شده است و کار سختی در جنگ تن‌به‌تن با این اعصاب‌خردکن های تادندان‌مسلح دارید. در حین جنگ، دانشمند داستان، شروع به ایجاد یک منبع انرژی جدید می‌کند و همین‌طور است که همه‌چیز به نابودی کشیده می‌شود. داستان بازی در طول نسخه‌های مختلف پیش می‌رود و کشاکش میان انواع مختلف ربات‌ها ادامه پیدا می‌کند و با این بازی قرن‌ها پیش می‌رویم.

Mega Man Zero/ZX Legacy Collection کلکسیونی از زیرخاکی‌های نوستالژیک است. گیم پلی این بازی‌ها به‌صورت دوبعدی دنبال می‌شود و المان بکش و بدو در سراسر آن‌ها دیده می‌شود. کافی است تفنگ به دست بگیرید و هر آنکه جلوی‌تان ظاهر می‌شود را نابود کنید و منتظر بقیه باشید. مکانیسم‌های به‌کاررفته در بازی با ظهور نسخه‌های جدید تغییراتی به خود دید و این‌طور بود که شاهد اضافه شدن سیستم توانایی به بازی و همچنین سیستم امتیازدهی بودیم. سری بازی Mega Man بدون شک یکی از نوستالژیک‌ترین بازی‌هایی است که می‌توان پیدا کرد و حالا فرصت آن رادارید که نسخه‌های مشهور آن را دوباره تجربه کنید. اگر به این نوع بازی‌های نوستالژیک علاقه دارید، Dragon Ball Z: Kakarot و Sonic Lost World را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Mega Man Zero/ZX Legacy Collection با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows7(64bit)
Processor: Intel® Core™ i3 550 3.2GHz or AMD equivalent or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA? GeForce? GTX 660 or ATI Radeon™ HD 7850
DirectX: Version 9.0c
Storage: 7 GB available space
Sound Card: DirectSound compatible (must support DirectX® 10.0c or higher)

سیستم پیشنهادی :

OS: WINDOWS?8, 8.1, 10 (64bit)
Processor: Intel® Core™ i5 3570 3.4GHz or AMD equivalent or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA? GeForce? GTX 760
DirectX: Version 9.0c
Storage: 7 GB available space
Sound Card: DirectSound compatible (must support DirectX® 10.0c or higher)
Additional Notes: *Xbox 360 Controller for Windows / Xbox One Wireless Controller recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Mega Man Zero/ZX Legacy Collection brings together six classic titles in one game: Mega Man Zero 1, 2, 3, and 4, as well as Mega Man ZX and ZX Advent. In addition to the original games, this package includes an artwork gallery, music player, special filters, and much more. Casual Scenario Mode and a Save-Assist feature are available for those who would like to enjoy the story at their own pace. Players can also try their hand at the new leaderboard-based Z Chaser Mode, an exclusive new mode created just for this set of games.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.