دانلود بازی Asfalia Anger برای PC
دانلود بازی Asfalia Anger برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Asfalia Anger برای PC

پارسی گیم 15 بهمن 1401 بدون دیدگاه
1,845 بازدید

دانلود بازی Asfalia Anger برای کامپیوتر

بازی‌های کلیک و اشاره و ماجراجویی از مهم‌ترین و پویاترین سبک‌های صنعت گیم در دهه 90 میلادی محسوب می‌شدند. این بازی‌ها به واسطه استایل پازل محور و داستان سرای خود، برای گیمرها دارای جذابیت زیادی بودند. با این حال این روزها کمتر می‌توان بازی بزرگی در سبک پازل و کلیک و اشاره پیدا کرد که ارزش توجه و تجربه را داشته باشد. بازی Asfalia Anger از استودیوی بازی سازی Funtomata یکی از موارد معدودی بوده که نتیجه کار بسیار خوش ساخت در آمده است.

Asfalia Anger از همان ابتدا مسیر خود را از سایر بازی‌های کلیک و اشاره با قرار دادن بازیکنان در نقش یک کودک متمایز می‌کند. به چارلی کمک کنید تا آسفالیا، دنیای اسرارآمیز احساسات را کشف کند. باشخصیت‌های دمدمی و دوست داشتنی ملاقات کنید و به آنها در حل مشکلاتشان کمک کنید. پازل‌های ساده محیطی را حل کنید. برچسب‌ها را جمع آوری کنید و آسفالیا را از خطر قریب‌الوقوع نجات دهید. مکانیک پازل سازی این بازی برخلاف دیگر بازی‌های ژانر، به هیچ وجه درگیرکننده و سخت نیست.

از دیگر ویژگی‌های مثبت بازی Asfalia Anger می‌توان به گرافیک کارتونی بامزه و رنگ‌های شادش اشاره کرد که حس خوبی را در گیمرها به وجود می‌آورد. علاوه بر آن، موسیقی‌های گوش نواز و شیرین نیز در محیط به گوش رسیده و به شما در حل پازل‌ها یاری می‌رسانند. در نهایت می‌توان گفت که اگر از بازی‌های بزرگ و غول آسای درون بازار خسته شده و به دنبال یک عنوان متفاوت و کوچک‌تر هستید، بازی Asfalia Anger می‌تواند برای چند ساعت شما را از دنیا دور کرده و سرگرم سازد.

بازی Asfalia Anger عنوانی در سبک ماجراجویی و پازل است. این بازی از کنترل کلیک و اشاره برای حرکت در محیط و حل پازل‌ها استفاده کرده و از این جهت بسیار شبیه به بازی‌های قدیمی دهه 90 میلادی است. اگر به دنبال عنوانی در سبک ماجراجویی هستید که شما را سرگرم ساخته و آن‌قدر هم مانند دیگر عناوین ژانر سخت نباشد، Asfalia Anger را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Beyond The Edge Of Owlsgard و Return to Monkey Island را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Asfalia Anger برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: Any 64 bits processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: screens from 4:3 to 21:9 aspect ratios
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Screen aspect ratios beyond 21:9 may result in non-ideal user experience.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 64 bits
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 16:9 @ 1080p
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Charlie comes home from school, eager to play with Baya. But in spite of all the effort Charlie puts to cheer her up, the dog doesn’t want to play. Overwhelmed by anger, Charlie is suddenly absorbed by a strange vortex and wakes up in a strange world, threatened by a raging volcano.
We took great care in giving Asfalia a unique visual style, with wonderful places to explore and lovable, quirky characters inspired by all time classics like Alice in Wonderland and the Little Prince.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.