قیمت کالاف دیوتی بازی اکتیویژن
یحیی رحیمی

قیمت منطقه‌ای کالاف دیوتی پس از خرید اکتیویژن افزایش یافت

یحیی رحیمی 25 مهر 1402 بدون دیدگاه
216 بازدید

قیمت بازی‌های اکتیویژن از جمله تمامی عناوین کالاف دیوتی در چندین کشور از جمله برزیل، هند، آرژانتین و ترکیه افزایش یافته است. مایکروسافت به‌تازگی قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد را نهایی کرده است و در حال تصمیم‌گیری برای عناوین گذشته و آینده این شرکت است. قیمت کالاف دیوتی و بازی‌های بزرگ پس گذشت چهار روز از قرارداد در مناطق مختلف جهان افزایش یافت.

بازی‌های مهم اکتیویژن شامل افزایش قیمت شده‌اند. برای نمونه قیمت بازی Sekiro Shadows Die Twice در ریجن برزیل از 199‌به 275 ریال رسیده است (از 40 به 55 دلار ) قیمت تمامی بازی‌های سری کالاف دیوتی هم افزایش یافته است. بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر سال 2019 حدود پنج دلار افزایش قیمت به خود دیده است. بسیاری مایکروسافت را عامل افزایش قیمت بازی‌های گذشته دانسته‌اند و مشخص نیست آیا ردموندی‌ها نقش مستقیمی در این تغییر دارند.

بسیاری از ناشران بازی در طی سال گذشته و با شدت گرفتن وخامت اقتصاد جهانی، تصمیم به افزایش قیمت محصولات گرفته‌اند. از افزایش قیمت سخت‌افزار تا بازی‌ها در فروشگاه‌های مختلف گزارش شده است. شرکت ولو امکان خرید بازی با قیمت مناسب با اقتصاد یک کشور را فراهم کرده است. قیمت‌های منطقه‌ای باعث شده تا بسیاری تصمیم به تغییر ریجن اکانت استیم بگیرند و بازی موردعلاقه را با قیمت کمتر خریداری کنند. در حال حاضر تمامی بازی‌های اکتیویژن با قیمت یکسان در سراسر جهان فروخته می‌شود و کاهش قیمت حذف شده است.

قیمت کالاف دیوتی بازی اکتیویژنافزایش قیمت کالاف دیوتی در استیم

بررسی‌ها نشان می‌دهند که قیمت کالاف دیوتی در دو ریجن آرژانتین و ترکیه حدود 450 درصد افزایش یافته است. برای مثال قیمت بازی Call of Duty Advanced Warfare از 160 لیر به 2600 لیر رسیده است. علاوه بر آن قیمت تمامی محتوای الحاقی نیز افزایش یافته است. توسعه‌دهنده بازی Sword of Jade تقصیر را به گردن ولو انداخته است. او می‌گوید که شرکت ولو ایمیل‌هایی برای توسعه‌دهندگان فرستاده و درخواست افزایش قیمت را کرده است. شرکت ولو می‌خواهد تفاوت قیمت ریجن‌های مختلف را کاهش دهد و معتقد است که قیمت بعضی بازی‌ها بسیار کمتر از حد انتظار است.

کاربران ردیت معتقدند که مایکروسافت برای افزایش ارزش سرویس گیم پس، تصمیم به افزایش قیمت Call of Duty و عناوین اکتیویژن گرفته است. هدف ایکس‌باکس دو برابر کردن تعداد مشترکین گیم پس تا سال 2027 است و قرار است به‌زودی بازی‌های اکتیویژن بلیزارد را در قالب سرویس گیم پس ارائه دهد. ایکس‌باکس قول داده که سال آینده میلادی بازی‌های جدید از جمله Modern Warfare III را اضافه کند، اما عناوین قدیمی از امروز به این سرویس راه پیدا خواهند کرد. نظر شما در مورد افزایش قیمت کالاف دیوتی و بازی‌های اکتیویژن چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.