دانلود بک آپ بازی EA Sports FC 24 برای PC
دانلود بک آپ بازی EA Sports FC 24 برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی EA Sports FC 24 برای PC

پارسی گیم 23 مهر 1402 46 دیدگاه
62,311 بازدید

دانلود بازی EA Sports FC 24 برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی EA Sports FC 24

EA Sports FC 24 جدیدترین نسخه در دنیای بازی های فوتبال EA است که جایگزین سری فیفا FIFA شده و ویژگی‌های جدید هیجان انگیز و بهبودهای گیم پلی را به ارمغان می‌آورد. این جانشینی با جاه‌طلبی‌های بسیاری همراه بوده و نشان‌دهنده عصر جدیدی در بازی‌های ورزشی دیجیتال است. ارلینگ هالند، بازیکن منچستر سیتی، جلد نسخه استاندارد را به خود اختصاص داده، در حالی که نسخه Ultimate دارای 31 بازیکن گذشته و حال است. افسانه‌هایی مانند پله، دیوید بکهام، مارکوس راشفورد، سامانتا کر و ویرجیل ون دایک بر روی جلد بزرگ و اصلی دیده می‌شوند. پس شاهد یک انقلاب عظیم و تماشایی برای بازی های ورزشی خواهیم بود.

بازگشت یک فرنچایز افسانه‌ای

بازی ویژگی‌های جدیدی مانند تصویر برداری دقیق از چهره بازیکنان برای خلق مدل‌های انیمیشنی، امکان خلق استایل‌های شخصی و گنجاندن بازیکنان زن در Ultimate Team را به نمایش می‌گذارد. PlayStyles در EA Sports FC 24 با 34 سبک پایه و 68 نوع، امکان شخصی سازی‌های باورنکردنی ای را به بازیکنان می‌دهد. به لطف فناوری تصویربرداری حرکتی HyperMotion V، گیم‌پلی آهسته‌تر و بسیار واقع‌گرایانه‌تری دارد. این بازی حرکات واقعی بازیکنان را از 180 مسابقه ثبت می‌کند و تجربه واقعی‌تری را ایجاد می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا استاندارد بالاتری برای یک بازی ورزشی در سال 2023 به وجود بیاید.

انتخاب میان صدها تیم بزرگ

کارت‌های Evolution در جریان گیم پلی بازی، امکان ارتقای تدریجی بازیکنان را در طول فصل فراهم می‌کنند و نیاز به کارت‌های Position Modifier را از بین می‌برند. این بازی همچنین شامل یک بخش قهرمان تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ قهرمانان زنان UEFA است. EA Sports FC 24 دارای بیش از 30 لیگ، بیش از 700 تیم، بیش از 19000 بازیکن و 100 استادیوم است. این تغییرات بزرگ و حماسی از این بازی بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی فوتبالی تاریخ تا این لحظه را ساخته‌اند. لیگ‌های لایسنس شده برای این بازی شامل لیگ قهرمانان، لیگ برتر، بوندسلیگا و لالیگا هستند که از استانداردهای این سری بوده است.

چیدن استراتژی‌های گوناگون

چندین باشگاه مانند رئال مادرید، لیورپول و بوروسیا دورتموند مشارکت خود را در EA Sports FC 24 تأیید کرده‌اند. این بازی یکپارچه سازی توپ طلا را معرفی می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا برای کسب جایزه معتبر در حالت Career رقابت کنند. در Ultimate Team، بازی EA Sports FC 24 با معرفی 1600 بازیکن زن از 74 تیم، تنوع گیم پلی را افزایش می‌دهد و به بالغ‌ترین دوران ورزشی تاریخ در صنعت گیم هدایت می‌کند. بازیکنان زن و مرد از یک باشگاه در صورت جفت شدن با هم امتیاز مشترک کسب کرده و تیم سازی استراتژیک را ترویج می‌کنند. این موضوع رقابت فوتبال را به مخاطبان جدید نشان می‌دهد.

حالت‌های فراوان و رقابتی در فیفا 24 یا FC 24

حالت Manager Career، یکی از بهترین حالت‌های مدیریتی برای یک بازی ورزشی بوده که بر روی شکل گرفتن تیم و رژیم‌های فردی نیز تمرکز دارد. تغییر EA از FIFA به EA SPORTS FC 24 شاید پایان قرارداد مجوز با فیفا باشد، اما سری بازی های فوتبال تحت یک نام و بسته متفاوت ادامه خواهد داشت. این بازی که به تازگی منتشر شده، تجربه‌ای تازه و هیجان انگیز را برای علاقه‌مندان به فوتبال ارائه دهد که مانندش را پیش از این مشاهده نکرده بودند. هزاران ساعت گیم پلی آنلاین و رقابتی و میلیون‌ها ترکیب و مسابقه خاص انتظار بازیکنان عاشق این ورزش را می‌کشد. پس وقت را تلف نکرده و این بازی بی نظیر را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های FIFA 23 Ultimate Edition و FIFA 22 را نیز بررسی کنید.

توجه: این بازی دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را خریداری کنید. این نسخه ها شامل CD Key خواهد بود و با قیمت های مختلف قابل خریداری است.

در ادامه برای دانلود بازی EA Sports FC 24 (فیفا 24) برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 – 64-Bit
Processor: Intel Core i5-6600K @ 3.50GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHZ
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti 4GB or AMD Radeon RX 570 4GB
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 100 GB available space
Additional Notes: DirectX: 12 Compatible video card or equivalent (feature level 12_0)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 – 64-Bit
Processor: Intel Core i7-6700 @ 3.40GHz or AMD Ryzen 7 2700X @ 3.7 GHZ
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 or AMD RX 5600 XT
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 100 GB available space
Additional Notes: DirectX: 12 Compatible video card or equivalent (feature level 12_0)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

EA SPORTS FC™ 24 is a new era for The World’s Game: 19,000+ fully licensed players, 700+ teams, and 30+ leagues playing together in the most authentic football experience ever created. Feel closer to the game with three cutting-edge technologies powering unparalleled realism in every match: HyperMotionV*, PlayStyles optimised by Opta, and an enhanced Frostbite™ Engine. HyperMotionV captures the game as it’s truly played, using volumetric data from 180+ pro men’s and women’s matches to ensure movement in-game accurately reflects real-world action on the pitch. PlayStyles dimensionalise athletes, interpreting data from Opta and other sources into signature abilities which heighten the realism and individuality of each player.
The enhanced Frostbite™ Engine delivers The World’s Game in lifelike detail, bringing a new level of immersion to each match. Develop club legends and improve your players with the brand new Ultimate Team™ Evolutions, and welcome women’s footballers to the pitch alongside men as you craft your dream XI. Write your own story in Manager and Player Career, and join friends on the pitch with cross-play in Clubs and VOLTA FOOTBALL™.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 45.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.2 از میانگین رای 17 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی EA Sports FC 24 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی EA Sports FC 24 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی ⚽ EA Sports FC 24 کرک شده است ؟

خیر، بازی EA Sports FC 24 به دلیل استفاده از قفل امنیتی شرکت الکترونیک آرتز کرک نشده است.

۲
حجم بازی EA Sports FC 24 برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی EA Sports FC 24 برای کامپیوتر 54.6 گیگابایت است.

۳
آیا سیستم من بازی EA Sports FC 24 را اجرا می کند ؟

برای اجرای EA Sports FC 24 شما نیازمند ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5 6600k یا AMD Ryzen 5 1600 هستید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti یا AMD Radeon RX 570 خواهید بود. طبق اعلام سازندگان بازی، حجم آن پس از نصب 100 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی EA Sports FC 24 را بررسی کنید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 46 دیدگاه
  • Avatar

    mohamad

    مهمان

    سلام با این سیستم بالاترین fps رو میده؟ gtx1650 corei7 4800H ram8

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mohamad

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز خیر

  • Avatar

    احسان

    مهمان

    سلام رو این سیستم میاره؟
    Rx550 4gb
    I3 10100
    16 gig ram

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به احسان

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 46 دیدگاه