دانلود بازی Aquanox Deep Descent برای PC
دانلود بازی Aquanox Deep Descent برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Aquanox Deep Descent برای PC

پارسی گیم 26 مهر 1399 بدون دیدگاه
6,285 بازدید

دانلود بازی Aquanox Deep Descent برای کامپیوتر

ما سطح زمین را نابود کردیم و بقایای به‌جامانده از آن را رها کردیم و حالا به سمت اقیانوس‌ها پناه آوردیم، دریا خانه جدید ما انسان‌ها شده است. بازی Aquanox Deep Descent از استودیو Digital Arrow آینده‌ای عجیب‌تر از بازی‌های ویدیویی دیگر را برگزیده و این بار بشریت را به اعماق اقیانوس برده و ازآنجایی‌که خشکی‌های کره زمین، دیگر جایی برای حیات و ادامه بقای بشری ندارد، شهری زیرآب تشکیل‌شده که به آن آکوا می‌گویند. ایجاد یک شهر جدید خطرات زیادی به همراه دارد و شما هم سوار بر زیردریایی که مشابه یک جت جنگی عمل می‌کند، به دنبال منابع اولیه و دفاع در مقابل موجودات وحشی می‌روید و بالاخره دنیای تاریک و وحشتناک زیرآب را در یک تجربه اول‌شخص، مزه خواهید کرد.

تمامی بازی Aquanox Deep Descent داخل زیردریایی دنبال می‌شود و کنترل یک وسیله نقلیه پیشرفته در اختیار شماست که توانایی دفاع در مقابل خطرات را دارد. نبردهای سنگینی در اعماق اقیانوس پیش می‌آید که باید به‌طور مداوم دست روی کلیک چپ بگذارید تا آتش گلوله‌های شما، دنیایشان را تیره‌وتار کند. تابه‌حال بازی‌های زیادی به پسا آخرالزمان پرداخته‌اند و شاید این پلات برای شما تکراری‌تر از خوردن آب باشد اما انسان‌ها به‌جای یک سیاره دیگر، به اعماق اقیانوس پناه آورده‌اند و می‌خواهند دنیای تازه‌ای را اینجا تشکیل دهند و به همان دوره‌های اول تکامل برگردند، به‌هرحال منابع زیادی در اختیار شماست تا یک تمدن تازه تشکیل دهید اما خطرات هم امان از شما خواهند برید و اگر دست نجنبانید، بیچاره‌تان خواهد کرد. کنترل تیمی از خلبان‌های خبره را به دست بگیرید و به‌جای هوانوردی، به دریانوردی بپردازید!

بیشتر تجربه بازی Aquanox Deep Descent به مبارزه و گردش خلاصه می‌شود. داستان به‌صورت خطی پیش می‌رود و یک سری مراحل فرعی هم دیده می‌شوند که بیشتر آن‌ها، حرکت از نقطه الف به نقطه ب است. در این میان امواج دشمن هم از راه می‌رسد و باید با حرکات سریع و سلاح‌های پیشرفته، نابودی را برایشان به ارمغان آورید. محیط پیرامون با توجه به‌قرار داشتن داخل آب و عدم نفوذ نور به این عمق، چندان مشخص نیست و استودیو می‌توانست در این زمینه تلاش بیشتری به خرج دهد. تجربه‌ی کند بازی به لطف قابلیت اجرای بازی کنار دوستان و استفاده از قابلیت Co-Op هیجان‌انگیزتر شده است. اگر به این سبک از بازی علاقه‌مند هستید، Star Wars Squadrons و Rage 2 را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Aquanox Deep Descent با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher (64 bit)
Processor: 3.3 GHz or higher: AMD A8-6600K or Intel Core i7-950 or newer
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Direct3D 11, Shader Model 5.1 capable video card (GeForce GTX 560 2GB RAM or Radeon HD 7870 4GB RAM)
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Sound Card: DirectX 9 compatible Sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD/INTEL 3.5 GHz (AMD Ryzen 5 1500x or Intel Core i5-6600K or newer)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA with at least 8 GB VRAM (Radeon RX 580 8GB or Nvidia GTX 1060 6GB)
DirectX: Version 12
Storage: 30 GB available space
Sound Card: DirectX 9 compatible soundcardm

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Aquanox Deep Descent is a first person underwater vehicle shooter, in which players control a variety of customizable ships to engage in fierce battles in the dystopian deep sea world of Aqua.
In the near future the Earth’s surface has become uninhabitable. What remains of humankind lives in former mining and research stations, deep below the surface of the sea. Born and raised in the only world we know, the loose network of underwater settlements, torn by the war for resources and dominance between various factions.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.